adhd که به آن اختلال بیش فعالی و کمبود توجه هم گفته میشود، نوعی اختلال است که بر رفتار افراد تاثیر می‌گذارد. افرادی که مبتلا به این بیماری هستند نمی‌توانند به خوبی تمرکز کنند و در جمع کردن حواس مشکل دارند. این افراد بی قرار و حواس پرت به نظر میرسند. افرادی که به adhd مبتلا هستند سطوحی از اضطراب، بی خوابی و کم خوابی را تجربه میکنند و دارای اختلالات خواب هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوگاتی می‌گوید: از ابتدا برای ما کاملاً واضح بود که تنها در صورتی می‌توانیم به پایانی ارزشمند برای این پروژه دست یابیم، که واقعاً از خودکار‌هایی استفاده کنیم که برای طراحی روی کاغذ استفاده می‌کنیم؛ هر چیز دیگری باعث می‌شود چیزی ضعیف به نظر برسد.
کریم بنزما٬ مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید که به تیم الاتحاد عربستان پیوسته در ویدئوی کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) حضورش را در مسجدالحرام حین مراسم طواف نشان می‌دهد. او می‌گوید «ماشاالله، بهترین بهترین‌ها، الحمدالله». این مهاجم فرانسوی پس از ۱۴ سال رئال مادرید را ترک کرد. بنزما در سال ۲۰۰۹، در ۲۱ سالگی از تیم فرانسوی لیون به رئال مادرید پیوسته بود. رئال مادرید گفته که بنزما یک بازیکن مهم و اساسی در دوران طلایی تاریخ این باشگاه بوده است. در طول ۱۴ فصلی که این ستاره فرانسوی پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت توانست ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کند.
تنیسور 20 ساله اسپانیایی به دوران مثلث طلایی تنیس دنیا پایان داد.
با خداحافظی پژمان منتظری از دنیای فوتبال، هواداران استقلال پایان رسمی دوران باشکوهی از تاریخ باشگاه شان را لمس کردند.
بسکتبال استان همدان سال‌هاست که از سطح اول بسکتبال کشور فاصله گرفته و این روزها براساس تغییرات ساختاری و اساسی که در هیأت این رشته ورزشی رخ داده، روزهای شلوغی را سپری می‌کند و احیاء شده و در اندیشه پرواز به قله‌های مرتفع سروقامتان سطح برتر کشور است.
شش ماه پس از مرگ مردی که به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان بهترین فوتبالیست تمام دوران شناخته می‌شود، مقبره طلایی‌ پله به روی عموم مردم بازگشایی شد.
دروازه‌بان باتجربه پیکان به دور از حواشی کار خود را جلو می‌برد و امیدوار است به دوران طلایی خود برگردد.
دروازه‌بان باتجربه پیکان به دور از حواشی کار خود را جلو می‌برد و امیدوار است به دوران طلایی خود برگردد.
عملکرد و شرایط لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در چند ماه اخیر ممکن است او را از هشتمین توپ طلای دوران فوتبالش دور کند.
دروازه‌بان باتجربه پیکان با انگیزه زیاد برای بازگشت به روزهای خوب خودش تلاش می‌کند.
مجید جلالی می‌گوید خدماتی به فولاد خوزستان، سایپا و پیکان ارائه کرده، که مطمئن است هیچ مربی دیگری برای این باشگاه‌ها این کار را انجام نخواهد داد.
سیاهکل- معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دوران خاندان آل بویه زمان طلایی تاریخ ایران به شمار می رود، گفت: خدمات و تأثیرات خاندان آل بویه در ابعاد مختلف باید مورد بررسی قرار بگیرد.
با پایان دوران طلایی مثلث KMC در میانه زمین رئال، مسئولان این باشگاه برای ساخت نسلی جدید تلاش می‌کنند.
دوران رهبری جیانگ زِمین پنجمین رئیس‌جمهور جمهوری خلق چین را «عصر طلایی استقبال چین از جهانی‌شدن» می‌گویند. او شخصیتی عمل‌گرا بود که توانست چهره چین را تغییر دهد و جامه جدیدی بر تن کشورش کند. اما جیانگ زمین کیست که چینی‌ها توسعه خود را مدیون او هستند؟
دهقان گفت:براساس آمارهای مؤسسه آینده‌پژوهی شرکت‌های معتبرجهان، نفت خام درآینده ازیک کالای راهبردی به کالایی معمولی تبدیل می‌شود به عبارت دیگر،دوران طلایی و جذاب فروش نفت اکنون است، نه آینده.
تشکل‌های دانشجویی در بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان اعلام کردند: ۱۳ آبان نقطه طلایی شکست هیمنه غول استکباری دوران، آمریکای جهانخوار به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) بود.
جی‌ئی‌سی‌اف از هدف اصلی خود فاصله گرفته است، کاهش ۱۲ درصدی ورودی به مخازن نسبت به سال گذشته،ناترازی برق مدیریت شد و دوران طلایی روابط ایران و روسیه از مهمترین تیتر اخبار در هفته جاری بودند.
وزیر نفت بر ضرورت دستیابی به سطح مطلوب روابط تجاری ایران و روسیه با توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: روابط دو کشور هم‌اکنون در دوران طلایی قرار داد.
نام کریستیانو رونالدو به عنوان رتبه بیستم فهرست نامزدهای توپ طلا اعلام شد. این در حالی است که نام لیونل مسی امسال در فهرست 30نفره نامزدها دیده نمی‌شود.
یوردی کرویف، مدیر ورزشی بارسلونا، معتقد است که اریک تن‌هاخ گزینه مناسبی برای برگرداندن منچستریونایتد به روزهای طلایی است.
حضور سردار آزمون در ترکیب بایر لورکوزن یادآورد دوران طلایی بوندس لیگا در میان فوتبالدوستان ایرانی است.
هیچ شکی در آن نیست: فصل گذشته فاجعه بارترین فصل منچستریونایتد پس از دوران طلایی «سر الکس فرگوسن» بود.
اولین ورزشکار مغولستانی که موفق به کسب مدال طلای المپیک برای کشورش شد، به دلیل قتل دوست دوران کودکی خود به زندان افتاد.
پر افتخارترین تیم والیبال آسیا این روزها وضعیت عجیب و نابسامانی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ