مجتبی توانگر عضو شورای عالی بورس در نامه ای به رئیس شورای رقابت ضن تاکید بر لزوم عرضه خودرو در بورس، تصریح کرد که دوران افول صنعت خودرو از زمان قیمت گذاری شورای رقابت آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس‌جمهور در خصوص وضعیت بازماندگان از تحصیل، کم توجهی به آموزش و پرورش را کم توجهی به آینده کشور دانست و تصریح کرد: اجرای زمانبندی شده سند تحول آموزش و پرورش گامی مهم است.
موقعیت آمریکا به مراتب قوی‌تر خواهد بود اگر این کشور، سیاست کنترل صادرات را گسترش ندهد، اگر تعرفه‌های دوران ترامپ دیگر اعمال نشود و اگر سیاستمداران بر سر دشمنی با چین با یکدیگر رقابت نکنند.
بسکتبال استان همدان سال‌هاست که از سطح اول بسکتبال کشور فاصله گرفته و این روزها براساس تغییرات ساختاری و اساسی که در هیأت این رشته ورزشی رخ داده، روزهای شلوغی را سپری می‌کند و احیاء شده و در اندیشه پرواز به قله‌های مرتفع سروقامتان سطح برتر کشور است.
ساختمان ایستگاه راه‌آهن تهران یا استاسیون قدیم از دوران پهلوی اول در ضلع جنوبی میدان راه‌آهن ساخته شد که معماری قابل تأمل و ماجرا‌های جالبی دارد.
ضربه پنالتی محمد صلاح، ستاره لیورپول، در رویارویی با آرسنال از دست رفت تا شاید یک بازیکن دیگر به عنوان پنالتی‌زن اول این تیم معرفی شود.
زهرا عقیلی معتقد است، دوران سالمندی خانه‌نشینی، غرزدن و گلایه کردن از بیمار‌های گوناگون نیست. او از زمانی که در مسیر ورزش حرفه‌ای گام برداشت همیشه موفق بود و در کارنامه موفقیت‌هایش چیزی بیش از ٤٠ مدال کشوری و ۳۰ تقدیرنامه از سازمان‌ها و اداره‌های مختلف دریافت کرده است.
سرلشکر صفوی با اشاره به دوران افول آمریکا و صهیونیست‌ها گفت: دوران افول قدرت آمریکا و صهیونیست‌ها فرا رسیده است. نگاه به همسایگان و نگاه به شرق باعث افزایش وزن ژئوپلیتیکی ایران و گذار وضعیت مردم از شرایط فعلی خواهد شد. ایران باید از این وضعیت تنش آمریکا و اروپا در اوکراین و تنش تایوان به عنوان یک فرصت نگاه کند و بر اساس منافع مشترک با چین و روسیه و تهدیدات مشترک آمریکا علیه سه کشور با یک استراتژی مشخص حرکت کند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: غفوری فرد از فعالین خوشنام در عرصه سیاسی بود که در طول دوران حیاتش خدمات زیادی را به مردم و کشور ارائه کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: غفوری فرد از فعالین خوشنام در عرصه سیاسی بود که در طول دوران حیاتش خدمات زیادی را به مردم و کشور ارائه کرد.
مارکوس رشفورد حضورش در تیم اول منچستریونایتد را مدیون لوئیس فن‌خال است و خاطره ای جالب هم از دوران حضور مربی هلندی تعریف کرد.
همراه اول تندیس سیمین جشنواره ملی «صنعت سلامت‌ محور» را دریافت کرد و بابت مسئولیت‌پذیری و تاب‌آوری سازمانی در دوران کووید و همچنین مسئولیت اجتماعی سازمان در حوزه سلامت مورد تقدیر قرار گرفت.
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعد از انقلاب بررسی و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعداز انقلاب بررسی شود و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
مورخ فرانسوی معتقد است که جنگ جهانی سوم بین غرب و روسیه با حمایت چین عملا آغاز و آمریکا وارد دوران طولانی مدت افول شده است.
سرپرست نایب رییسی اول فدراسیون فوتبال در دوران ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم، امروز در گفت‌وگویی به دفاع از عملکرد فدراسیون در آن دوره پرداخت.
نبی نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان در زمان اسکوچیچ باهم اختلاف داشتند، حتی در بازی با الجزایر بازیکنان نمی‌خواستند در نیمه دوم وارد زمین بشوند.
جرارد پیکه در آخرین شب فوتبالی‌اش، پس از پایان نیمه اول دیدار بارسا و اوساسونا، از داور کارت قرمز گرفت و به این ترتیب رکوردی جدید را برای خود ثبت کرد.
با بررسی آسیب‌شناسی خانواده در دنیا آشکار می‌شود که در دوران شکوفایی دانش، تکنولوژی و صنعت، استحکام و کانون گرم خانواده کمتر مورد توجه قرار گرفته و ضربات شکننده‌ای را به جامعه بشری وارد کرده و رعایت نکردن اصول و مبانی صحیح زندگی، باعث فساد و جنایت در جامعه شده است.
از مهدی قایدی تا پایان هفته یازدهم ۵۴۸ دقیقه حسرت گلزنی باقی مانده است. او بعد از نمایش درخشان مقابل ملوان دیگر در ترکیب استقلال ندرخشید و به رغم آنکه ساپینتو او را بار‌ها به ترکیب تیمش فرستاد و حتی ۶ بار در ترکیب اصلی بود، اما نتوانست آن تکنیک ناب و فرصت‌طلبی دوران اوج خود را دوباره روی پرده نمایش لیگ بیاورد.
یک کارشناس ارشناس ارشد مامایی گفت: آناناس را در فهرست میوه‌هایی که در سه ماهه اول بارداری باید از آن‌ها پرهیز شود، معرفی کرد و گفت: به این دلیل است که خوردن آناناس می‌تواند منجر به انقباضات شدید رحمی شود که به نوبه خود می‌تواند منجر به سقط جنین شود. آناناس حاوی بروملین است، آنزیمی که پروتئین را تجزیه می‌کند، می‌تواند دهانه رحم را نرم کند و منجر به زایمان زودرس شود. به همین دلیل است که باید از مصرف آناناس در دوران بارداری خودداری کنید.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت ابوالشهیدان مرحوم حاج رجب هداوند از رزمندگان سلحشور دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
تیبو کورتوا، دروازه بان بلندقامت رئال مادرید، در حال سپری کردن بهترین روزهای دوران ورزشی خود است.
عمارت کوشک به عنوان یکی از مدرن‌ترین و زیباترین خانه‌های تاریخی پایتخت در اواخر دوران قاجار و یا اوائل دوره پهلوی اول بنا شده است.
مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه برای حدود ۶ میلیون تن در کشور که بیمه سلامت نداشتند، اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان پیش بینی کرد؛ بنابراین، بیمه سلامت برای همه اشخاصی که در کشور هستند، مجانی و غیرحضوری فراهم شده است و دولت نیز بموقع کار را شروع کرد، لذا در سه ماه اول سال، بیش از ۳ میلیون تن تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ