گلر تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه به پایان همکاری خود با سپاهان رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از سه سال حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی تیم فوتبال گل‌گهر، حالا یک مربی یونانی این تیم را در لیگ برتر هدایت خواهد کرد.
آنگونه که رسانه ها خبر می دهند، پورتو چاره ای جز فروش مهدی طارمی ندارد، اتفاقی که باید در همین تابستان رخ دهد.
گفته می‌شود، سردار آزمون از دوران حضور در تیم سپاهان از امیر قلعه‌نویی گله‌مند است، به همین خاطر با حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت در اردوی تیم ملی حاضر نشود!
لیونل مسی از رفتار هواداران پاری‌سن‌ژرمن به ستوه آمد و پس از شکست به همراه بازیکنان برای دلجویی به سمتشان نرفت.
وزیر کشور در مورد پی‌گیریِ محاکمه شکنجه گران دوران پهلوی گفت: نه تنها شکنجه گران ساواک، بلکه همه کسانی که در دوره پهلوی منابع مالی کشور را غارت کرده‌اند باید مورد پی‌گیری قرار گیرند و جمهوری اسلامی این مساله را دنبال می‌کند.
سیاوش یزدانی پس حواشی زیادی که در دوران حضور در استقلال تجربه کرد، انگار به خانه خودش برگشته است.
مهاجم بلند قامت مس کرمان دوران نقاهت مصدومیت را پشت سر می گذارد.
ستاره ترکی‌ه‎ای کشتی جهان و المپیک اعلام کرد برنامه ویژه ای را برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در نظر دارد تا در اوج از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.
ستاره ترکی‌ه‎ای کشتی جهان و المپیک اعلام کرد برنامه ویژه ای را برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در نظر دارد تا در اوج از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.
امین قاسمی‌نژاد سرانجام در بیست و یکمین حضور خود در ترکیب گل‌گهر موفق شد اولین گل خود را ثبت کند.
تشییع پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار شد.
محرومیت دو جلسه‌ای کریستیانو رونالدو در زمان حضور در منچستریونایتد به دوران حضور او در لیگ عربستان منتقل شده و او نمی‌تواند در دو بازی بعدی این تیم به میدان برود.
معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان پس از چهار سال از سمت خود کناره‌گیری کرد.
سخنگوی دولت حضور در مدرسه و انجام بازی گروهی با دانش آموزان را تایید این مطلب دانست که موفقیت‌های جمعی مثل پیشرفت ایران در گروی انتخاب هدف مشترک و تلاش و همکاری جمعی است.
تجربه حضور سخنگوی جوان دولت سیزدهم متذکر می‌شود که حضور بی واسطه و رودرو تا چه حد می‌تواند مفید باشد؛ لذا وقتی یک مسئول ارشد دولتی صریح از خواسته‌هاِ افراد معترض آگاه می‌شود، می‌تواند با پاسخ‌های صادقانه و منصفانه تا حد زیادی به رفع ابهامات ذهنی کمک کند و به جای اینکه آنان را به اطلاعیه‌ها و بیانیه‌های تکراری و غیر اثرگذار ارجاع دهد، صمیمانه پذیرای سخن و درد دل دانشجویان باشد.
هافبک جوان استقلال دوران نقاهت را پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد.
حضور محمد خاکپور در لیگ آمریکا و خداحافظی از فوتبال در این کشور یکی از اتفاقات جالب در تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود.
کاپیتان پرسپولیس که دوران مصدومیت خود را پشت سر می‌گذارد، امیدوار است شرایط بدنی‌اش برای استارت دوباره لیگ و تقابل با تراکتور به حد مطلوب برسد.
سرمربی پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن دوران محرومیت و در بازگشت به نیمکت این تیم، طی چهار بازی چهار برد کسب کرده است.
کی‌روش در طول دوران حضورش در فوتبال ایران همواره نگاه ویژه‌ای به بازیکنان استقلال داشته و حتی تا جایی پیش رفت که در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ با ۹ بازیکن از استقلال توانست جواز صعود به جام جهانی را بگیرد
مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم فوتبال العربی با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت ممکن است در بازی با الدحیل به میدان برود.
در سال‌های اخیر با فعالیت اشخاص مختلف و به موازات آن حضور ذینفعان غیر رسانه‌ای متعدد در این عرصه، با پدیده‌ای به نام «محرمانه خواری» یا «بده بزنیم» مواجه شدیم. در این زمانه شاهدیم که جناح‌ها یا گروه‌ها یا دسته‌های اقتصادی یا سیاسی با تطمیع و تهییج برخی افراد و در اختیار دادن اطلاعاتی به اصطلاح محرمانه یا خاص به آن‌ها به دنبال این هستند که «له» یا «علیه» جناح رقیب خود مطالبی را منتشر کنند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ