تیم ملی قطر به دنبال برتری در نخستین بازی جام جهانی مقابل اکوادور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامین رضاییان که فصل گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشت، می‌خواهد بهترین فرمش را جلوی استقلال نشان بدهد.
شهاب زاهدی در دومین بازی خود نیز در امر گلزنی ناکام بود.
بازیکنان پرسپولیس همچنان دنبال پول هستند و چشم‌شان به دست باشگاه است که مطالبات آنها را واریز کند.
اصفهان- سرمربی سابق تیم امید ذوب آهن گفت: هواداران ذوب آهن از ربیعی انتظار بازگرداندن این تیم به جمع ۵ تیم اول لیگ را دارند.
چندی پیش تصویری از اسکورت سنگین فرماندار تاکستان برای افتتاح یک پروژه حسابی جنجال به راه انداخت و حالا ویدیویی از آن منتشر شده که نشان میدهد رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، ناگهان از ماشین فرماندار سبقت می‌گیرد تا ماشین نخست باشد. جالب اینکه در همان ایام پسر آقای نماینده هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حضور فرماندار پشت سر پدرش واکنش نشان داده بود.
یورگن کلوپ انتظار دارد که لیورپول قبل از بازی افتتاحیه لیگ برتر مقابل چلسی در ماه آینده، حرکت های بیشتری در بازار نقل و انتقالات انجام دهد.
اولویت نخست دولت سیزدهم همانگونه که وعده داده شده بود، سفر به مناطق مختلف کشور اعم از شهرها و روستاهاست و در طول ۲ سال گذشته شاهد سفرهای مستمر رییس جمهور و اعضای کابینه به مناطق مختلف به ویژه نقاط محروم هستیم.
انتشار تصویر جدیدی از محمدرضا گلزار در یک مراسم افتتاحیه برای بسیاری از کاربران فضای مجازی تعجب برانگیز بود.
انتشار تصویر جدیدی از محمدرضا گلزار در یک مراسم افتتاحیه برای بسیاری از کاربران فضای مجازی تعجب برانگیز بود‌.
تبریز- راه آهن تبریز- میانه که ۲۲ سال از کلنگ زنی آن سپری می‌شود، اکنون به اتمام رسیده و طی هفته جاری با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.
استادیوم شماره یک شهدای مس رفسنجان آماده شده و مدیران باشگاه رفسنجانی در انتظار دستور رئیس جمهور برای افتتاح آن هستند.
سازمان حفاظت محیط زیست با انتشار اطلاعیه‌ای، بر سیاست دولت سیزدهم مبنی بر اجتناب از کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های فاقد مجوز ارزیابی زیست محیطی تاکید کرد.
متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آنها از سوی بانک ارسال می‌شود باید از جمعه ۲۶ اسفند تا یکشنبه ۲۸ اسفند نسبت به ثبت نام اولیه به منظور تشکیل لیست نوبت دهی (لیست انتظار) اقدام کنند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: افتتاح طرح‌های ورزشی یکی از بندهای سند انتظار رئیس جمهور از وزارت آموزش و پرورش بود که خوشبختانه امروز محقق شد.
هادی زند در مورد گرد و خاک در متروی ارم سبز گفت: گرد و خاک ناشی از انجام عملیات عمرانی و نه انتشار گاز سمی بود. این اتفاق در ایستگاه ارم سبز مترو رخ داده و ناشی از انجام فعالیت عمرانی در ایستگاه مجاور که افتتاح نشده، بوده است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: انتظار ما این است که پروژه‌ها هرچه سریعتر افتتاح شوند و انقلابی بودن لازمه اش کار درست و منطقی انجام دادن است.
مسلما یک روز سخن گفتن از قرعه کشی و افتتاح حساب وکالتی و روز دیگر تاکید بر عرضه خودرو در بورس کالا، مردمی که متقاضی واقعی خرید خودرو آن هم در هفته‌های پایانی سال هستند را بسیار نگران کرده و از تیم اقتصادی دولت انتظار تصمیم نهایی در این باره را دارند.
ورزشگاه اختصاصی مس کرمان با وجود وعده‌های داده شده اما هنوز افتتاح نشده و زمان رونمایی از آن هم مشخص نشده است.
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه برنامه‌های دهه فجر تنها نباید به افتتاحیه‌ها ختم شود، گفت: از مسئولان انتظار می‌رود با رفتار خود باعث شوند مردم طعم واقعی خدمت را حس کنند.
داستان حجاب‌نداشتن ورزشکاران ایرانی برای سومین بار است که در قریب به سه ماه اخیر خبرساز شده است. بین دو ماجرای الناز رکابی و سارا خادم‌الشریعه، پارمیدا قاسمی، عضو تیم ملی تیر و کمان ایران در رشته ریکرو هم در مراسم اختتامیه لیگ تیروکمان جام خلیج فارس در تهران، در حالی روی سکو ظاهر شد که حجابی بر سر نداشت. گو اینکه او هم اندکی بعد با انتشار یک مصاحبه تصویری افتادن روسری‌اش را به وزش باد ربط داد و گفت آن اتفاق سهوی بوده است.
فیفا با انتشار بیانیه‌ای از از هواداران درخواست کرد تا برای برگزاری مراسم اختتامیه پیش از فینال جام جهانی 2022 قطر بین آرژانتین و فرانسه در استادیوم حاضر شوند.
فیفا با انتشار بیانیه‌ای از از هواداران درخواست کرد تا برای برگزاری مراسم اختتامیه پیش از فینال جام جهانی 2022 قطر بین آرژانتین و فرانسه در استادیوم حاضر شوند.
تمرین نهایی تیم ملی قطر پیش از بازی افتتاحیه جام جهانی امشب برگزار شد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: اگر به این باور برسیم که خود سرپرستی همسران ما چندان موضوع دور از انتظار نیست، به موضوع معلولیت و سالمندی جدی‌تر نگاه خواهیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ