مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران هم در حاشیه شورای شهر تهران درباره سامانه شفافیت و روند به‌روز‌رسانی آن گفت: بحث شفافیت موضوع درستی است و قانون مجلس و شورای قبلی مصوبه خوبی در این زمینه داشت. کار‌هایی را نیز شروع کردند، اما آن‌گونه که انتظار می‌رفت به پیش نرفته و در‌حال‌حاضر تعدادی از مدیران در سامانه اطلاعات خود را قرار دادند که گزارش آن ارائه شد و تعدادی هم اطلاعاتشان ناقص است یا برخط و به‌روز نیست که باید کامل شود. شورا تلاش می‌کند شهرداری و شورا به‌صورت کامل همان میزان که قانون مشخص کرده، در راستای تحقق شفافیت گام بردارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان حج و زیارت با نظر وزارت بهداشت و مصوبه ستاد مرکزی اربعین، بعضی بیماران را از سفر اربعین منع کرده است.
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک ۸۹ است یارانه به او تعلق می‌گیرد، اما فردی که صدک ۹۰ یا ۹۱ باشد، یارانه به او تعلق نمی‌گیرد.
آقای خاتمی [رئیس‌جمهور]، در این جلسه، برای جبران اظهاراتی که در مورد اشکالات رسیدگی به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای شده بود، صحبت کوتاهی کرد. بعضی‌ها آماده شده بودند که اگر اظهارات ایشان نامناسب باشد، مقابله کنند که چنین نشد.
سگ‌های ولگرد به دلیل افزایش جمعیت، تحت تنش هستند و با تغییر رفتار آنها، بطور فراگیر به مردم و کودکان حمله می‌کنند. سگ‌ها موجودات بشدت آموزش پذیری هستند و وقتی یکی از آن‌ها به مردم حمله کرد بقیه نیز این کار ادامه می‌دهند.
عضو کمیسون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت به خبرآنلاین گفت: ««کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شوند.»
عضو کمیسون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: ««کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شوند.»
یکی از اصلی ترین دلایل منتفی شدن حضور بیرانوند در استقلال، مخالفت خانواده این بازیکن بود
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان عدالت و شفافیت گفت: «کسی را داشتیم که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده اما الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شود.»
نظام خدمات بهداشت و درمان نقش محوری در کیفیت زندگی بشر دارد و اکنون سیستم های مراقبت‌ بهداشتی در کشورهای مختلف برای بهبود خدمات بیش از پیش از فناوری‌های هوشمند استفاده می کنند.
یکی از راه‌های انتقال بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو تماس با خون و ترشحات و لاشه دام آلوده در هنگام ذبح یا دوره زمانی کوتاهی پس از ذبح است. ذبح کنندگان، قصابان، کارگران کشتارگاه‌ها، دامداران، چوپانان، دامپزشکان و زنان خانه‌دار به دنبال تماس با دام تازه ذبح شده یا گوشت آلوده در معرض خطر ابتلاء به این بیماری هستند.
در مطلبی که اخیرا روی وبسایت مرکز پژوهش‌های مجلس قرار گرفته، دو موضوع مهم یعنی وضعیت فقر و ویژگی‌های فقرا مورد بررسی قرار گرفته که در این گزارش به این سوال که فقیر کیست؟ پاسخ داده می‌شود.
زمانی در خصوص ترنسجندر‌ها بیان کرد: ترنسجندرها، افرادی هستند که هویت جنسی‌شان با جنسیت اطلاق شده در بدو تولد بر اساس اندام جنسی متفاوت است و می‌توانند هر گرایش جنسی داشته باشند. برخی افراد نمی‌توانند از نظر هویتی تعیین تکلیف خاصی داشته باشند یا برخی احساس می‌کنند از هر دو جنس یک سری ویژگی‌ها را دارند؛ این موارد نیز از شاخه ترنسجندر‌ها هستند.
چه کسانی مستعد ابتلا به آسم هستند؟
عضو هیئت علمی دانشکده علوم تغذیه با اشاره به کافئین موجود در چای، گفت: افراد دارای مشکلات قلبی، زخم معده و سنگ‌های کلیوی و خانم‌های باردار از مصرف چای پررنگ باید اجتناب کنند.
مصرف آلوئه‌ورا در افراد دارای بیماری‌های التهابی روده، کودکان کمتر از ۱۲ سال، زنان باردار و شیرده، آپاندیسیت، روده تحریک‌پذیر، قاعدگی و خون‌ریزی، مشکلات کلیوی، یبوست مزمن، بواسیر ملتهب، پروستاتیت، سیستیت، اسهال خونی، زخم جراحی، تیروئید پرکار و افراد دیابتی ممنوعیت دارد.
نوشیدن شیر در ساعات مختلف در طول روز برای کاهش وزن توصیه می شود.شیر سوخت و ساز بدن ما را تقویت می کند تا عملکرد موثرتری داشته باشد و از طریق آن کالری بیشتری از غذا سوزانده و به انرژی تبدیل شود.
روغن ماهی یک مکمل اسید چرب امگا ۳ است که مطالعات نشان می‌دهد که می‌تواند به کاهش التهاب، بهبود سلامت قلب، محافظت از عملکرد مغز و رشد و توسعه مناسب کمک کند.
سمنو یکی از دسر‌های خوشمزه و سنتی است که از ترکیب آرد و جوانه گندم معمولا برای سفره هفت سین در عید نوروز تهیه می‌شود. سمنو دارای خواص بسیاری در طب سنتی است و برای درمان برخی بیماری‌ها مفید است.
به طور کلی، مصرف روزانه ۸ گرم پروتئین برای هر ۱۰ کیلوگرم وزن، کافی است. یعنی بدن یک فرد ۵۰ کیلویی به روزی ۴۰ گرم پروتئین نیاز دارد؛ با این حال کارشناسان تغذیه اذعان می‌کنند که برخی از افراد می‌توانند از میزان پروتئین بیشتری بهره‌مند شوند. بهترین منابع پروتئین شامل مرغ، ماهی، تخم مرغ، سویا، لوبیا، عدس، آجیل، دانه‌ها، برنج و ... است.
محمد کرمان ساروی با اشاره به اینکه چاقی یک بیماری متابوبیک است، گفت: چاقی عوارضی نظیر فشارخون بالا، چربی خون، آپنه خواب، کمردرد و... را به دنبال دارد؛ پس جراحی چاقی می‌تواند به درمان سایر بیماری‌های فرد کمک کند.
طبق مصوبه جدید هیئت وزیران برای مشترکان گاز خانگی، آن دسته از مشترکانی که در پله ۱۲ تعرفه قدیم گاز خانگی قرار داشتند، از تخفیف ۷۰ درصدی رئیس‌جمهور برای افزایش قبوض گاز مستثنی شدند که معادل ۴۶ هزار مشترک است.
این عفو گسترده، از جمله عفوهای معیاری است که آخرین بار در سال ۱۳۹۷ پیشنهاد و مورد موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت. در اینگونه عفوها، رئیس قوه قضاییه معیارهایی را به رهبر معظم انقلاب پیشنهاد می‌کنند و در صورت موافقت ایشان بر اساس آن معیارها افرادی مشمول عفو قرار می‌گیرند.
زارع پور گفت: برای تمامی پدرانی که در سراسر کشور دیروز صاحب فرزند شده‌اند، انشاالله بسته هدیه یکصد گیگ اینترنت رایگان به عنوان هدیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعال خواهد شد.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه گفت: زمزمه هایی به صورت غیررسمی شروع شده که کسانی به اسم دلسوزی می خواهند دولت بودجه را بدون جداول اطلاعاتی ارائه دهد که دعا می کنم صحت نداشته باشد و فقط یک شیادی رسانه ای باشد. اگر کسانی فکر می کنند عدم شفافیت به دولت کمک می کنند تجربه احمدی نژاد در زمینه شفافیت گریزی چه کارنامه ای برای کشور رقم زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ