شاگردان قلعه‌نویی و گل‌محمدی به دنبال کسب برتری و صدرنشینی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامین رضاییان که فصل گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشت، می‌خواهد بهترین فرمش را جلوی استقلال نشان بدهد.
شهاب زاهدی در دومین بازی خود نیز در امر گلزنی ناکام بود.
بازیکنان پرسپولیس همچنان دنبال پول هستند و چشم‌شان به دست باشگاه است که مطالبات آنها را واریز کند.
اصفهان- سرمربی سابق تیم امید ذوب آهن گفت: هواداران ذوب آهن از ربیعی انتظار بازگرداندن این تیم به جمع ۵ تیم اول لیگ را دارند.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.
دارنده ۴ عنوان پهلوانی ایران در سال‌های ۷۳ تا ۷۶ از اینکه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای حق سفره سه و نیم میلیونی او را پرداخت نمی‌کند، انتقاد کرد و گفت: من نیازی به این مبلغ ناچیز ندارم اما این رفتارها با پهلوانان کشور درست نیست.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عراق تاکنون همکاری خوبی با کشورمان در زمینه اربعین داشته و انتظار داریم درباره صدور گذرنامه ویژه اربعین هم با ایران همکاری کند.
مدیران بارسلونا از ژاوی هرناندز، سرمربی این تیم، خواسته‌اند که با بازیکنانی که در فهرست فروش او قرار دارند صحبت کند.
انزو مارسکا، سرمربی جدید لسترسیتی، می‌گوید برای پیش بردن پروژه‌ای بلندمدت به این تیم پیوسته و قصد دارد لستر را به تیمی مهم تبدیل کند.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران نسبت به ساعت تمرینی‌شان انتقاد کرد.
تیم بسکتبال دنور ناگتس برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه قهرمان NBA شد.
هری کین، ستاره تاتنهام، باید تصمیم نهایی را درباره قبول یا رد پیشنهاد رئال مادرید بگیرد.
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: مسابقه با ایران قطعا بازی سختی برایمان خواهد بود، بازیکنانم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا پیروز این دیدار باشند.
تحلیلگر سرشناس جهان عرب، اعلام کرد: انتظار این سرعت از همگرایی میان ایران و عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس و نابودی رویای نتانیاهو را نداشتیم.
می‌گوید یک فرصت دارد؛ یک سطح بالاتر می‌رود یا پرونده‌اش منفی می‌شود و این پایانی است که قهرمان دیروز و سرمربی امروز وزنه‌برداری برای پرریسک‌ترین انتخاب زندگی ورزشی‌ خود آماده کرده است.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: از مسئولان افغانستان می‌خواهیم به عهد خود عمل کنند. انتظار این است که این موضوع طبق معاهده، با کارشناسی حل شود و اگر با مذاکره حل نشود از طریق حکمیت حل خواهد شد.
نایب قهرمان کشتی المپیک و رییس انجمن کشتی ناشنوایان گفت: امیدوارم پاداش کشتی‌گیران ناشنوا که در مسابقات جهانی و المپیک به مدال دست پیدا کردند زودتر واریز شود تا انگیزه کافی برای شرکت در مسابقات جهانی داشته باشند.
سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات وارده و ادعاهای واهی در برخی قطعنامه‌های صادره نشست سران اتحادیه عرب را حرکت در مسیر نافرجام گذشته توسط اتحادیه دانست.
مهاجم ایرانی اومونیا می‌توانست با گلزنی مقابل آپوئل قهرمان لیگ قبرس را تعیین کند.
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید به جای پذیرایی از هواداران ما در ورزشگاه انقلاب کرج، آنها را با اسپری فلفل مورد حمله قرار داده‌اند.
جوان‌ترین داور شاغل در لیگ برتر در تست های جسمانی با آمادگی بالایی حضور پیدا کرد.
آلمان با نتایجی خیره‌کننده به عنوان اولین تیم چمدان را برای قطر بست و امروز نخستین دیدار را با ژاپن سختکوش برگزار می‌کند.
پژوهشگران دانشگاه راکفلر در نیویورک دریافتند افرادی که سطوح بالاتری از اسید‌های خاص را روی پوست خود دارند ۱۰۰ برابر بیش‌تر برای پشه ماده Aedes aegypti نوعی از پشه مسئول انتشار بیماری‌هایی مانند دنگی، چیکونگونیا، تب زرد و زیکا جذاب‌تر هستند.
برخی از مبارزات کشتی آزاد به قدری جذاب هستند که این انتظار وجود دارد در مسابقات جهانی صربستان شاهد دوباره این سرشاخ‌ها باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ