اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی قطر، صحنه تقابل زیبای لیونل مسی و لوکا مودریچ خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه شمس آذر قزوین در آستانه حضور با امتیاز مثبت در لیگ برتر است.
هواداران فوتبال عراق امیدوار به کسب پیروزی النصر مقابل حریف مراکشی هستند.
امین حزباوی مدافع جوان ایرانی السد دیدار مهم تیمش مقابل الهلال را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد.
آنتونی مارسیال، مهاجم مصدوم منچستریونایتد، آماده بازگشت به تمرینات گروهی است.
لخ پوزنان تیمی که علی قلی‌زاده به آن پیوسته یکی از نامزدهای اصلی قهرمانی لهستان است.
بعد از برادران محمدی اکنون شاید تنها چند روز دیگر به حضور دومین دوقلوی فوتبال ایران در لیگ برتر فاصله باشد.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود، اما شمار بسیاری از فرهنگیان اعلام کرده اند، در آخرین لحظات سال ۱۴۰۱ حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آن‌ها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است، به طوری که در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند.
انتظار می‌رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهاد‌های نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد، حکایت از شکل گیری تکاپو‌هایی در این خصوص دارد؛ تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
انتظار می رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهادهای نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد و قرائن حکایت از شکل گیری تکاپوهایی در این خصوص دارد. تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود اما تعداد زیادی از فرهنگیان اعلام کرده اند که در آخرین لحظات سال 1401 حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آنها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است به طوریکه در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند .
مهدی قایدی امیدوار است از سوی امیر قلعه نویی بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شود.
رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران علی دهقان کیا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تعیین افزایش حقوق و دستمزد بازنشستگان اقتصادی دولت �لام کرده بود که در سال جاری فقط ۷ درصد تورم بیشتر می‌شود اما
هافبک سرخپوشان امیدوار است بعد از حضور در تمرینات گروهی در آبادان نیز تیمش را همراهی کند.
علاوه بر انتشار آخرین اخبار تحولات جنگ و آتش‌سوزی و دیگر حوادث طبیعی در رسانه‌های بین‌المللی، عکس هم نقش مهمی در انعکاس اخبار و انتشار آن در حوزه عمومی ایفا می‌کند.
امشب چشم انتظار زایش «خورشید» بمانید و حرف بزنید
وحید امیری هنوز نتوانسته فرصتی در قطر برای حضور در ترکیب تیم ملی به دست بیاورد و چشم انتظار جدال پایانی در مرحله گروهی است.
لئو مسی در آخرین رویداد جام جهانی خود انگیزه های زیادی برای موفقیت دارد و رکوردهای بزرگی را در مسیرِ قطر، پیش روی خود می بیند.
بعد از چند روز، اهالی وزنه برداری امیدوارند فردا اولین مدال های کاروان ایران در دسته 89 کیلوگرم مردان به دست بیاید.
انتقال سهام عدالت متوفیان به مرحله تحقق نرسیده و وراث همچنان چشم انتظار تعیین تکلیف سهام متوفیان خود هستند.
رشت- مراحل انجام ثبت جهانی شهر تاریخی ماسوله سالهای زیادی است که به طول انجامیده اما این روزها گیلان میزبان ارزیابان یونسکو برای بررسی آخرین وضعیت این شهر است.
تا ساعاتی دیگر هفته دوم لیگ برتر آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها استقلال در انزلی مهمان ملوان خواهد بود.
در حالی که یک هفته تا آغاز لیگ برتر مانده، پرسپولیس هنوز مهاجم خارجی خود را نشناخته است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری عامل انتشار فیلم زورگیری برای رعب و وحشت/ ماجرای دختری که از مرگ نجات یافت!/ آدم ربایی برای ۴ میلیارد تومان رمز ارز/ دستگیری گوشی قاپ برای یازدهمین بار/ دستگیری سارق مسلح طلافروشی/ یک زن و ۲ مرد در انتظار اجرای حکم قصاص چشم/ قتل همسر با ۲۲ ضربه کارد!/ قصاص برای مردی که دوستش را شکار کرد
مدیر عملیات عرضه بورس کالا به این سوال که آیا خودروهای دیگری در بورس کالا پذیرش خواهند شد یا خیر، پاسخ داد: شاهین به صورت نمونه پذیرش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ