معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش برای تکمیل مسیرهای دسترسی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید همدانی با بلوار کاج خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: با تلاش شبانه‌روزی متخصصان این شرکت، ۳۶ حلقه چاه نفت و گاز در چهار ماه نخست امسال در مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل نهایی شد.
شاید گونسالو مونتیل نمی‌دانست اما وقتی که برای آخرین ضربه پنالتی فینال جام جهانی 2022 قدم برداشت، او برای تکمیل میراث یک ستاره تلاش می‌کرد.
حدود 20 مسابقه که برای روز سوم برنامه ریزی شده بود، لغو شدند، ویمبلدون در تلاش برای تکمیل آنها بود اما باران شدید اختلال در برنامه مسابقات ایجاد کرد.
معاون مشاور امنیت ملی جمهوری هند بر نقش دولت‌ها درتسهیل‌گری کریدور شمال- جنوب تاکید وگفت: دولت‌ها تلاش خود را افزایش دهند تا بخش های خصوصی بتوانند در کشورهای مختلف با یکدیگر ارتباط بگیرند.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به صراحت تلاش این کشور برای جذب لیونل مسی را تایید کرد و گفت امیدوار است ستاره بزرگ آرژانتینی تصمیمی مشابه کریستیانو رونالدو گرفته و در لیگ عربستان حضور یابد.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به صراحت تلاش این کشور برای جذب لیونل مسی را تایید کرد و گفت امیدوار است ستاره بزرگ آرژانتینی تصمیمی مشابه کریستیانو رونالدو گرفته و در لیگ عربستان حضور یابد.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: پروژه‌های نیمه تمام بسیاری در کشور داریم که با تمام توان در جهت تکمیل آنها تلاش می‌کنیم.
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح طلبان در تلاش هستند تا اعضای هیات رئیسه جبهه اصلاحات را تکمیل کنند.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
شمخانی در دیدار با ایگور لویتین دستیار ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به تلاش مشترک دو کشور برای سرعت بخشیدن به تکمیل کریدور شمال- جنوب اظهار کرد: ساخت راه آهن رشت- آستارا به عنوان تکمیل کننده کریدورشمال - جنوب که قرار است با سرمایه گذاری روسیه انجام شود تحولی راهبردی در مبادلات تجاری و ترانزیت کالا در منطقه ایجاد خواهد کرد.
رئیس جمهور جمهوری چک از تلاش خود برای تکمیل فرایند انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: تلاش داریم با تکمیل هرچه سریع‌تر بیمارستان امام علی(ع) در نجف و استقرار کادر درمان مجرب، گره‌گشای مشکلات درمانی زائران در عراق باشیم.
بازیکن ایرانی الوکره می گوید که با وجود قدرت رقبا، اما تلاش می کنیم سطح خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری گفت:با تلاش شبانه‌روزی در نیمه نخست امسال موفق به حفر و تکمیل ۴۵ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور شدیم.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه بر ضرورت تکمیل زنجیره صلح و سازش تاکید کرد.
بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور از تخصیص اعتبارات پروژه‌های مصوب سفررئیس جمهور خبر داد و گفت: دولت تلاش ویژه‌ای برای تسریع در تکمیل پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز دارد.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های متعدد و گسترده استان گیلان برای توسعه، بر ضرورت تلاش جدی مسئولین این استان برای شناسایی و معرفی این ظرفیت‌ها تأکید کرد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: با برنامه‌ریزی‌ و اقدامات صورت گرفته و همت و تلاش کارکنان، خودروهای ناقص در سایت مرکزی ایران خودرو به صفر رسیده و صرفا خودروهای ناقص سایت تبریز در حال تکمیل و تجاری سازی است.
مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران از تلاش برای تکمیل گردش‌های ترافیکی ۹۸ تقاطع غیر همسطح شهر تهران خبر داد.
با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تلاش شبانه‌روزی کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو، خودروهای ناقص در سایت مرکزی به کم‌تر از ۲۰۰ دستگاه رسید و سایت تبریز به عنوان آخرین سایت، در حال تکمیل و جمع‌آوری خودروهای ناقص است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از همدلی، زحمات و تلاش بی دریغ کارگران ، کارمندان و مدیران گروه سایپا برای تکمیل و صفر شدن خودروهای ناقص کف پارکینگ ها تشکر کرد.
کمتر از پنج ماه به شروع رقابت‌های جام جهانی قطر باقی مانده است؛ اولین دوره این رقابت‌ها که در پاییز برگزار می‌شود.
برخورد با مسببان مرگ خرس قهوه ای
لحظاتی ترسناک از سیل شدید در الرستاق (کشور عمان) که منجر به مرگ چند نفر شد را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ