رئیس جمهور جمهوری چک از تلاش خود برای تکمیل فرایند انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفارت روسیه در واشنگتن در واکنش به کشته شدن خبرنگار حوزه جنگ خبرگزاری اسپوتنیک و زخمی شدن چند روزنامه‌نگار دیگر با بمب‌های خوشه ای، اعلام کرد: این موضوع بی اعتباری سخنان آمریکایی‌ها در استفاده با احتیاط و سنجیده از این مهمات را برهمگان آشکار کرد و نشان داد که واشنگتن کنترل دست نشانده‌های خود را از دست داده است.
سفارت ایران در آذربایجان اعلام کرد: هتک حرمت مجدد به قرآن کریم توهین به عقاید دو میلیارد مسلمان و به خطر انداختن صلح و همزیستی مسالمت آمیز بین المللی و سو استفاده عیان از آزادی بیان است.
سفارت ترکیه در پاریس با انتشار بیانیه‌ای به شهروندان خود نسبت به سفر و تردد در فرانسه هشدار داد.
سفارت ترکیه در پاریس با انتشار بیانیه‌ای به شهروندان خود نسبت به سفر و تردد در فرانسه هشدار داد.
عربستان یک طبقه هتل اسپیناس در تهران را برای طولانی مدت رزرو کرده است. دیپلمات‌های عربستان سعودی که از مدتی قبل به تهران آمده‌اند در این هتل مستقر شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند؛ بنابراین تا زمان تعیین تکلیف ساختمان سفارت عربستان سعودی در تهران، سفارت به طور موقت در این هتل باقی خواهد ماند.
مراسم بازگشایی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض امروز ۱۶ خرداد با حضور سرپرست سفارت کشورمان در عربستان و شماری از مسئولین وزرات خارجه دو کشور رسما بازگشایی شد.
سفارت ایران در عربستان، سه ماه پس از توافق از سرگیری روابط میان این دو کشور، بازگشایی شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفارت و سرکنسولگری کشورمان در ریاض و جده و نمایندگی دائم ایران نزد سازمان همکاری اسلامی طی روزهای سه شنبه ۱۶ خرداد و چهارشنبه17 خرداد بازگشایی خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفارت و سرکنسولگری کشورمان در ریاض و جده و نمایندگی دائم ایران نزد سازمان همکاری اسلامی طی روزهای سه شنبه ۱۶ خرداد و چهارشنبه17 خرداد بازگشایی خواهد شد.
برگزاری «اسپوتنیک» به نقل از منابع آگاه نوشته بود که میانجیگری روسیه و امارات منجر به از میان رفتن موانع موجود در روابط عربستان و سوریه شده و بخش کنسولی سفارت عربستان در دمشق پس از عید فطر افتتاح می‌شود.
مقامات آمریکایی از بسته شدن سفارت این کشور در سودان و خارج کردن کارمندان آن در سایه تداوم درگیری‌های مسلحانه در این کشور خبر دادند.
وزارت‌خارجه قطر از عزم خود برای بازگشایی سفارت‌خانه‌های این کشور در امارات متحده عربی و بحرین در هفته‌های آینده خبر داد.
سفارت ایران در پایان مطرح کرد: علاوه بر این، ضیافت‌های افطار رسم دیرین سفارت ما بوده است.
سفارت روسیه در ایران با انتشار جوابیه ای، عدم صدور ویزا برای بازیکنان تیم ملی فوتسال ناشنوایان را تکذیب کرد.
در پیامی که روز دوشنبه در حساب کاربری توئییتر سفارت کشورمان منتشر شد آمده است: «با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اخیراً در ویدیوئی مغرضانه که در فضای مجازی پخش شده به دروغ ادعا شده‌است که دیپلمات‌ها یا خانواده‌های اعضای این سفارت درماه مبارک رمضان بعنوان مسافر و در حال صرف غذا هستند.»
جمهوری آذربایجان بنا دارد در یک اقدام ضد فلسطینی، امروز سفارت خود در اراضی اشغالی را افتتاح کند.
پارلمان آذربایجان ۱۸ نوامبر سال گذشته میلادی به افتتاح سفارتخانه این کشور در تل‌آویو رای مثبت داد. الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان نیز ۲۶ نوامبر قانون مربوط به این تصمیم را امضا کرد.
براساس اعلام منابع خبری در باکو؛ سفارت جمهوری آذربایجان در تل آویو قرار است تا کمتر از یک هفته دیگر افتتاح شود.
یک رسانه افغانستانی امروز اعلام کرد که سفارت این کشور در ترکیه در اختیار گروه طالبان قرار گرفته است.
یک فرد ناشناس در تماس تلفنی با سفارت عربستان در الجزایر تهدید کرد که ساختمان سفارت را منفجر خواهد کرد.
رئیس جمهور چاد امروز چهارشنبه در قدس اشغالی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که به منظور انتقال جسد یکی از کارمندان سفارت‌ این کشور در تهران که در جریان حمله مسلحانه روز جمعه جانش را از دست داد و برای انتقال دیگر کارمندان سفارت به آذربایجان، هواپیمایی به تهران می‌فرستد.
پلیس جمهوری چک از تحویل بسته‌های مشکوک به سفارت اوکراین در پراگ و کنسولگری این کشور در شهر برنو خبر داد که در یکی از آنها «پوست و بافت زنده حیوانات» کشف شده است.
سفارت چین در جمهوری چک اعلام کرد سفر هیئت ۱۴ نفره این کشور به تایوان، نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی چین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ