بازیکن ایرانی الوکره می گوید که با وجود قدرت رقبا، اما تلاش می کنیم سطح خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام فدراسیون فوتبال، سقف قرارداد بازیکنان استقلال تکمیل شده و حتی امکان استخدام سعید مهری و مهدی هاشمی‌نسب نیز وجود ندارد.
بر اساس اطلاعات تکمیلی که تا الان صفحه پارک ملی توران منتشر کرده است، «یوزپلنگ آسیب‌دیده توران» نر بوده و برنامه قلاده‌گذاری یا تکثیر در اسارت برای این یوز نر تکذیب شده است.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: قرار است از هفته جاری، ایران خودرو پیامک تکمیل وجه برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ارسال کند.
باشگاه بارسلونا جزئیاتی از طرح مد نظر باشگاه برای استادیوم نوکمپ جدید را منتشر کرد. به گفته باشگاه این استادیوم بعد از تکمیل 105هزار نفر ظرفیت خواهد داشت.
رئیس امور جذب، به‌کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: نتایج مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش نیز ابتدای تیر‌ امسال منتشر خواهد شد و افرادی که به بخش ارزیابی تکمیلی رسیدند، معرفی می‌شوند.
پرسپولیس برای صد و یکمین دربی پایتخت باید هوادار را شکست دهد تا شاید بتواند همچون آبی‌ها هفتمین قهرمانی را کسب کند. هر چند که می‌توان منتظر یک شگفتی هم بود چرا که هوادار در لیگ بیست و دوم یکی از چهار شکست سرخپوشان را به شاگردان گل محمدی تحمیل کرده و این احتمال وجود دارد که امروز هم برنده از زمین خارج شود.
تصاویر منتشر شده از شهر اشغالی رخُووت، تخریب گسترده اموال و خانه‌های غصبی صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد.
رئیس سازمان فضایی ایران گفت: برای پرتاب ماهواره ناهید منتظر هستیم تا پرتابگر به مرحله آمادگی برسد.
جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی عصر امروز (سه‌شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار که در حال برگزاری است، متعاقباً منتشر می‌شود.
فدریکو والورده باید منتظر یک محرومیت بین چهار تا 12 جلسه ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا باشد.
به احتمال قریب به یقین عکسی که از مرحوم پوراحمد منتشر شده است در تاریخ عکاسی ایران ماندگار می‌شود. همانطور که تصویر جسد هدایت در تاریخ ماندگار شد. این اتفاق برای خانواده آن مرحوم بسیار سنگین تمام می‌شود و ترومای شدیدی را بر روان‌شان تحمیل می‌کند. اما عکس بی‌رحم است.
سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام عصر امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباٌ منتشر می‌شود.
اواسط سال ۱۳۹۵ بود که خبر انتشار فتوایی از آیت الله مکارم شیرازی در مورد حجاب بانوان محصل در خارج از کشور که به ترک حجاب تحمیل می‌شوند حواشی‌ای را در پی داشت و همان زمان دفتر این مرجع تقلید در مورد این فتوا پاسخ تفصیلی منتشر کرد که در پایگاه اطلاع‌رسانی این مرجع تقلید قابل مشاهده است.
رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (پنج‌شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.
خبرگزاری‌های محلی هند ویدئویی را در حساب‌های توییتر خود منتشر کردند که نشان می‌دهد رهبر حزب DMK و وزیر توسعه لبنیات تامیل نادو هند، به سمت کارگران و اعضای حزبش به دلیل تأخیر آن‌ها در آوردن صندلی سنگ پرتاب می‌کند. او خم شد و پس از برداشتن یک سنگ آن را به سمت یک کارگر پرتاب کرد و گفت برو صندلی بیاور! اعضا و روسای احزاب، به ویژه حزب بهاراتیا جاناتا در همان ایالت، این وزیر را به دلیل عدم احترام وی به کارگران مورد انتقاد قرار دادند.
یک فعال محیط‌زیست در کهگیلویه‌وبویراحمد می‌گوید، سد تنگ‌سرخ ارزیابی محیط‌زیستی ندارد: «این سد با فشار دست‌های پنهان در حال پیشرفت است. آمار‌های ساخت سد تنگ‌سرخ هم ضدونقیض است و اطلاعات شفافی در مورد سد تنگ‌سرخ در دست نیست. اگر این سد ساخته شود، باید منتظر مهاجرت، کوچ اجباری و ایجاد معضلات بیشتر در شهر‌ها باشیم.»
مسوول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تکذیب هرگونه حمله تروریستی به حوزه بسیج در اصفهان گفت: اطلاعیه منتشر شده از سوی سپاه کذب است و جزئیات تکمیلی از رسانه‌‌های رسمی متعاقبا اعلام خواهد شد.
پرویز سروری نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده از کمیسیون خدمات شهری، محیط‌زیست و سلامت شورا موضوع گاز متان را پیگیری می‌کنم تا اگر گزارش تکمیلی به دستم رسید، آن را ارائه دهیم. البته ما منتظر گزارش شهرداری هستیم تا گزارش‌های چندگانه‌ای ارائه نشود. زیرا خیلی عجیب بود که چنین گزارشی از انتشار گاز متان منتشر شد، اگر قطعا چنین موضوعی صحت داشته باشد، باید ببینیم چه راهکار‌هایی برای مقابله با آن وجود دارد و اساسا علت و چرایی موضوع باید بررسی شود.
جان هردمن سرمربی انگلیسی کانادا فهرست 26 نفره برای حضور در جام جهانی را منتشر کرد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمیته حقیقت‌یاب مجلس به اطلاعات خوبی در خصوص ابعاد پرونده پزشکی و فوت مهسا امینی دست یافته است اما هنوز گزارش پزشکی قانونی تکمیل نشده و منتظر دریافت گزارش نهایی پزشکی قانونی پس از روشن شدن نتایج آزمایش سم شناسی و پاتولوژی هستیم.
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه هنوز مسئولان عراقی با ورود زائران پاکستانی از مرزهای زمینی ایران موافقت نکرده اند گفت: زائران پاکستانی به مرز شلمچه مراجعه نکنند و منتظر اخبار تکمیلی باشند.
مجموعه مقررات ارزی منطبق با تغییرات فرآیند تجارت خارجی در هفت بخش، پس از ۱۰ سال بازنگری، اصلاح و تکمیل شد و بر روی پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی در دسترس عموم قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ