بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور از تخصیص اعتبارات پروژه‌های مصوب سفررئیس جمهور خبر داد و گفت: دولت تلاش ویژه‌ای برای تسریع در تکمیل پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هدف گذاری برای عبور از دوران سخت روحانی در تلاش و فعالیت آقای رییسی آشکار بوده اما جدای از مخالفان سیاسی جریان انقلاب، برخی محافل سایه هم با رفتار و کنش خود بر آن خدشه می‌کنند به نحوی که انگار دولت سیزدهم نه دولت همه جریان انقلاب که مختص به یک اقلیت ناب‌گرا است
مدافع استقلال با انگیزه زیاد در تمرینات تیمش حاضر است و تلاش می کند تا فصل خوبی را پشت سر بگذارد.
با تلاش ماموران پلیس شهرستان لاشار ۲ شهروند سراوانی پس از ۲۷ روز اسارت از چنگال آدم ربایان مسلح آزاد و یک نفر از آدم ربایان دستگیر شد.
نمایندگان ویژه باشگاه الهلال به پاریس سفر کرده اند تا گره انتقال مارکو وراتی را باز کنند.
قاضی ویژه قتل پس از ورود به موضوع دستور پلمب آن واحد را صادر کرد از به زندان فرستادن عامل اصلی این میهمانی که محل را اجاره کرده خبر داد
اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همه تلاش بنده و همکاران این است که بتوانیم تسهیلات ویژه‌ای را در امر صدور گذرنامه و خروج و ورود از مرز برای زائران حسینی انجام دهیم.
اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همه تلاش بنده و همکاران این است که بتوانیم تسهیلات ویژه‌ای را در امر صدور گذرنامه و خروج و ورود از مرز برای زائران حسینی انجام دهیم.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در تلاشیم امسال از ابتدای مهر سرویس رایگان مدرسه برای همه‌ دانش‌آموزان استثنایی فراهم شود.
نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه بخش ها باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تلاش مضاعف کنند، تاکید کرد: نمایندگان مردم باید در بین مردم حضور یافته و مسائل را برای آنها تبیین کنند و دولت نیز باید اهتمام ویژه ای برای حل مسائل اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی آنان داشته باشد.
سخنگوی دولت گفت: دولت توجه ویژه ای به استان سیستان و بلوچستان داشته تا روند عملیات اجرایی گازرسانی به این استان با قوت و تلاش شبانه روزی همکاران در وزارت نفت ادامه دارد.
وزیر نفت گفت: پروژه بزرگ ایران ال‌ان‌جی که بیش از هشت سال زیر باران و گرمای سوزان منطقه ویژه پارس رها شده بود را توانستیم فعال کنیم، پیش‌بینی می‌شود بخش شیرین‌سازی این پروژه اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد و تلاش می‌کنیم تا پایان دولت سیزدهم به نتیجه برسد.
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور اقلیمی می گوید این کشور در تلاش است تا چین را به مباحث اقلیمی بین المللی وارد کند.
محمدحسین مرادمند در تلاش است تا بار دیگر به لیست استقلال برگردد وبتواند برای تیمش بازی کند.
نماینده ویژه وزارت خارجه روسیه در غرب آسیا می‌گوید هر گونه تلاش برای دورکردن مسکو از معادلات این منطقه و برهم‌زدن روابط روسیه با کشورهای غرب آسیا محکوم به شکست است.
وزیر امور خارجه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در وزارت خارجه با بیان اینکه کمیته ویژه ای در وزارت خارجه با همکاری قوه قضائیه و سپاه و نیروی قدس تشکیل شد و اقدامات حقوقی در این پرونده را سرعت بخشیدیم، گفت: از طرف سفارت سوییس در ایران برخی اقدامات را به اطلاع دولت آمریکا رساندیم و دستگاه دیپلماسی تا سپردن عاملان ترور شهید سلیمانی به دست عدالت تلاش خواهد کرد.
مدافع ملی پوش پرسپولیس در جدال با گل گهر در تلاش بود تا مانع از شکل گیری حملات حریف روی دروازه تیمش شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمام تلاش دولت معطوف به بازگرداندن انقلاب به ریل اصلی خود است تا با توجه ویژه به مطالبات برجامانده، اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی را تقویت کند.
یک مامور یگان ویژه در حال تلاش برای جمع‌آوری خرده شیشه‌ها از داخل خیابان سعدی است تا راه خودروها باز شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی از همت و تلاش مدیرعامل، هیات مدیره و کارکنان ایران‌ خودرو دیزل در مسیر خروج از رکود و بحران‌های متعدد مالی و تولیدی این شرکت تقدیر کرد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقای کیفیت محصول و خدمات و تنوع بخشی به خودروها در راستای جلب رضایت مشتریان، گفت: هدف از تدوین طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و انجام اقدامات موثر در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف، سربلندی نام ایران خودرو در بازار داخلی و جهانی است.
باشگاه فولاد در تلاش است تا با همکاری سازمان اتوبوسرانی، هواداران پرشماری در فولاد آره نا حضور پیدا کنند.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: در تلاش هستیم تا در برنامه هفتم توسعه حوزه مالیات را دقیق ببینیم.
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن ضمن درخواست از طرف های درگیر در این کشور برای پایبندی به آتش بس، گفت که باید برای پایان بحران یمن و نه مدیریت کردن آن تلاش کنیم.
اسحاق جهانگیری در یادداشتی نوشت: «باید در شرایط دشوار کنونی، انگیزه‌ها و دغدغه‌ها را در مقیاس ملی سنجید و تلاش کرد که موفقیت دولت در حل مشکلات مردم به ویژه سیاست خارجی و احیای برجام و رفع تحریم‌ها، موفقیت کشور قلمداد شود. آن را جناحی تعریف و تقسیم نکنیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ