رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: تلاش داریم با تکمیل هرچه سریع‌تر بیمارستان امام علی(ع) در نجف و استقرار کادر درمان مجرب، گره‌گشای مشکلات درمانی زائران در عراق باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق بر ضرورت تلاش دولت و نهادهای فرهنگی این کشور برای خنثی کردن پروژه آمریکایی صهیونیستی مبنی بر گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه، تاکید کرد.
کای هاورتز، ستاره تازه وارد آرسنال، بعد از اولین بازی خود به هواداران وعده داد امسال به این تیم برای کسب جام کمک خواهد کرد.
مدیرکل اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش حداکثری ما این است به گونه‌ای عمل کنیم تا انتخابات فدراسیون رشته‌هایی که در بازی‌های آسیایی حضور دارند، تا پیش از آغاز این رقابت‌ها برگزار کنیم.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه تلاش میکنیم «ویراستی» بستر ارتباطی خوب برای مردم و مسئولان باشد، گفت: نظر بر این است که دولتمردان نیز در این پلتفرم حضور داشته باشند و پاسخگوی سوالات مردم باشند.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: این اطمینان را می دهیم تا جان در بدن داریم، تمام توانمان را برای تحقق امنیت و آسایش مردم به کار گیریم.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه می دانیم که سال سختی پیش رو داریم و باید اگر در گذشته ۱۰۰ درصد تلاش می‌کردیم، امسال بیش از ۱۵۰ درصد تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، با وجود پیروزی 1-0 تیمش مقابل ناپولی در دیدار رفت، شانس صعود دو تیم به نیمه نهایی چمپیونزلیگ را برابر دانست.
سرمربی لورکوزن گفت که آنها می خواهند پس از سالها، به مرحله نیمه نهایی یک رقابت اروپایی راه یابند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: میخواهیم در تغییر نگرش به افراد دارای اوتیسم و در شناخت و احقاق حقوق شان به عنوان شهروندان جامعه، همانند دیگر شهروندان، نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:میخواهیم در تغییر نگرش به افراد دارای اتیسم و در شناخت و احقاق حقوق شان به عنوان شهروندان جامعه، همانند دیگر شهروندان ، نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به آزادی اسیر فلسطینی بعد از گذشت ۱۷ سال از بند رژیم صهیونیستی بر ضرورت آزاد سازی همه اسرای فلسطینی تاکید کرد.
بازیکن ایرانی شباب الاهلی گفت که آنها به عنوان بازیکن، اهمیت بازی های باقی مانده در رقابت های ادنوک لیگ را درک می کنند.
نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که کشورش در تلاش است تا دارایی های خارجی روسیه را به نفع اوکراین مصادره کند.
اتحادیه جهانی علمانی مسلمان خواستار افزایش تلاش ها در حمایت از قدس اشغالی و مقابله با شهرک سازی شد و اهانت های مکرر به اسلام و مقدسات اسلامی را محکوم کرد.
وزارت خارجه عراق بر حمایت بغداد از تلاش ها برای همبستگی با ملت و مسئله فلسطین تاکید کرد.
رئیس جمهور روسیه گفت: هدف ما دامن زدن به جنگ نیست، بلکه پایان دادن به آن است، این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم و تلاش خواهیم کرد انجام دهیم.
معاون دبیر کل سازمان همکاری اسلامی در امور فلسطین و قدس اشغالی گفت که این سازمان از تلاش های دولت عراق برای مقابله با چالش ها حمایت می کند.
وزیر امور خارجه قطر در گفتگو با خبرگزاری بلومبرگ با بیان اینکه کشورش به اهمیت بازگشت به برجام باور دارد، گفت که دوحه برای ایفای نقش سازنده در مذاکرات هسته ای تلاش می کند.
وینگر جوان صنعت نفت می گوید که بازیکنان از طریق این تیم می توانند خودشان را به فوتبال ایران ثابت کنند.
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از تلاش فعالان صنعتی و تولید کنندگان بخش خصوصی صنعت موتور سیکلت برای احیا این صنعت خبر داد.
رئیس جمهور فرانسه ضمن تکرار ادعاهای خود درباره ایران گفت: در حال تلاش جدی برای دستیابی به توافق با ایران هستیم.
تیم ملی جوانان در تورنمنت کافا بعد از تساوی 2-2 در برابر ازبکستان 4 گل به تیم افغانستان زد تا نشان دهد با انگیزه قهرمان وارد این بازی ها شده است.
رئیس جمهور مصر در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت که با شرکایمان برای تحقق صلح و ثبات در غزه تلاش می کنیم.
دروازه بان استقلال می گوید روحیه جنگندگی ریکاردو ساپینتو به تیمش بسیار کمک خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ