منابع خبری از ورود نخستین کاروان کمک های حشد شعبی عراق برای زلزله زدگان سوریه به شهر حلب متشکل از 200 کامیون خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا می‌گوید که تامین جنگنده اف-۱۶ برای کی‌یف نه تنها اوکراین را نجات نمی‌دهد بلکه هم برای این کشور و هم برای بشریت تهدید است.
خرمشهر- دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: کیفرخواست پرونده مربوط به فساد مالی فرمانده سابق یگان حفاظت اداره بندر برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از ارسال پیامک‌های محیط زیستی به زوار اربعین برای الگوسازی خبر داد.
جریان نفت از طریق دروژبا، از زمان حمله نظامی روسیه به اوکراین، به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده و زیرساخت خطوط لوله از آن زمان، چندین بار هدف حملاتی قرار گرفته که مسکو، اوکراین را عامل آن‌ها می‌داند، اما اوکراین این حملات را تائید نکرده است.
ماموریت آتی اسپیس ایکس برای ارسال فضانوردان به فضا تا اواخر ماه آگوست ۲۰۲۳ میلادی به تاخیر افتاده است.در این ماموریت ۴ فضانورد به ایستگاه فضایی بین المللی می روند.
ارسال تصاویر هنجار شکنان برای پلیس که این روزها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، از طرف دفتر سخنگوی فراجا تکذیب شد.
یک موشک آنتارس به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شد و همراه خود ۳۷۰۰ کیلوگرم بار را حمل کرد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در سال گذشته هزار و ۴۳۷ شکایت با موضوع سقط جنین از سوی اشخاص حقیقی به قوه قضائیه واصل شد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: رفتارهای رهبران این فرقه تروریستی با اعضای این سازمان مصداق بارز نقض فاحش حقوق بشر است و کاملاً رفتار فرقه‌ای با اعضای خود دارند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تصمیم آمریکا به ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین، گویای عزم واشنگتن بر استمرار جنگ است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از روحانیون و مدیران کاروان ها خواست بررسی و ارزیابی دقیقی ازعملیات حج امسال به منظور بهره گیری از تجربیات آن برای حج سال آینده، داشته باشند.
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه روز شنبه ۳ تیرماه آخرین کاروان حجاج ایرانی وارد عربستان شدند، گزارشی را درباره عملیات حج امسال ارائه کرد.
مسابقات جهانی ورزش کارگری شهریور ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می شود و کاروان ایران به این مسابقات اعزام خواهد شد.
مسابقات جهانی ورزش کارگری شهریور ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود و کاروان ایران به این مسابقات اعزام خواهد شد.
مسابقات جهانی ورزش کارگری شهریور ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود و کاروان ایران به این مسابقات اعزام خواهد شد.
اهواز- مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: سعی می‌شود تا پایان سال‌جاری در غرب و شرق کارون، ۲۴ ورودی فاضلاب به رودخانه کارون حذف شود.
اهواز- مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: سعی می‌شود تا پایان سال‌جاری در غرب و شرق کارون، ۲۴ ورودی فاضلاب به رودخانه کارون حذف بشود.
در حالی که تیم های امداد و نجات در استان هاتای ترکیه یک مرد را پس از ۲۷۸ ساعت زنده از زیر آوار خارج کردند،تا کنون ۱۵۱ هواپیمای حامل کمک از کشورهای مختلف برای زلزله زدگان سوریه ارسال شده است.
به گفته سرکنسول ایران در حلب، نُهمین کاروان کمک های ایران، حامل ۱۱ تُن مواد غذایی است که بین زلزله زدگان سوری توزیع خواهد شد.
نخستین کاروان کمک های حزب الله لبنان برای کمک به زلزله زدگان سوریه تحت عنوان کاروان «رحماء» وارد لاذقیه شد و قرار است کاروان های دیگری به حلب و سایر مناطق سوریه ارسال شود.
دولت سوریه در حال ارسال کمک و کاروان های امدادی به مناطق زلزله زده ادلب است.
خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که آمریکا کاروانی حامل تسلیحات و مهمات را به پایگاه های خود در حومه الحسکه سوریه ارسال کرد.
امسال، سال عجیبی بود. بسیاری را می‌دیدی که در خیال یا اقدام رفتن بودند. درسی یا کاری، فرقی نمی‌کند. برای مهاجرت، باید حداقل یک مدرک زبان در دست داشت. آیلتس از آن مدارکی است که روی سنگ بگذاری، آب می‌شود. همه جا آن را می‌پذیرد و کارتان راه می‌افتد.
امسال در بخش جیسئوک جشنواره که به آثار فیلمسازان آسیایی اختصاص دارد ۸ فیلم انتخاب شده‌‌اند که در کنار «دِرب» فیلم‌های دیگری چون «تغییر» ساخته یالکین تویچیف از ازبکستان، «دسامبر» به کارگردانی آنشال کاهوان از ژاپن، «زندگی و زندگی» ساخته علی قوی‌تن از ایران، «داستان‌گو» به کارگردانی آنانت نارایان ماهدوان از هند، «هفده نفر» ساخته پریتوی کانانور از هند، «شش شخصیت» ساخته ام. ال. باندوانوف دِواکولا از تایلند، «یک بال و یک دعا» به کارگردانی لی کوانگوک از کره جنوبی رقابت می‌کنند. این بخش مختص فیلمسازانی است که در کارنامه کاری‌شان سه فیلم یا بیشتر از آن کارگردانی کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ