مسابقات جهانی ورزش کارگری شهریور ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می شود و کاروان ایران به این مسابقات اعزام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین روز از مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان با کسب نخستین طلای کاروان ایران توسط سید محمد حسینی در تالو آغاز شد.
مهدی اولاد با کسب دومین مدال خود در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان، ششمین مدال کاروان ایران در این مسابقات را بدست آورد.
معاینات پزشکی کاروان ایران به منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو از ۲۴ تیرماه سال جاری کلید می‌خورد و نکته بسیار مهم اینکه حضور ورزشکاران ایرانی در این مسابقات منوط به ارائه گواهینامه وادا (آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ) به فدراسیون پزشکی ورزشی شده است.
در پایان رقابت‌های جهانی المپیک ویژه افراد کم توان ذهنی که در برلین آلمان برگزار شد کاروان ایران موفق به کسب ۹ مدال طلا، نقره و برنز در این رقاب‌تها شد.
تکواندوکار زن ایران، آبروی تیم ملی ۱۵نفره کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را خرید و تنها نشان طلای کاروان اعزام شده به باکو را به دست آورد تا نتایج تلخ باکو، یک شیرینی تاریخی هم داشته باشد.
تکواندوکار زن ایران آبروی تیم ملی ۱۵نفره کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را خرید و تنها نشان طلای کاروان اعزام شده به باکو را به دست آورد تا نتایج تلخ باکو، یک شیرینی تاریخی هم داشته باشد
مسابقات جهانی ورزش کارگری شهریور ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود و کاروان ایران به این مسابقات اعزام خواهد شد.
مسابقات جهانی ورزش کارگری شهریور ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود و کاروان ایران به این مسابقات اعزام خواهد شد.
موی‌تای کاران ایرانی به منظور شرکت در رقابت‌های جهانی تایلند، سه شنبه شب عازم بانکوک شدند.
کاروان ورزشی پیوند اعضای ایران با کسب ۷۹ مدال به کار خود در مسابقات جهانی استرالیا پایان داد.
دختر تالوکار ایران به مدال نقره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان دست یافت.
در فاصله سه روز مانده به اعزام کاروان والیبال نشسته ایران به مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک، ویزای اعضای این کاروان صادر شد.
مراسم بدرقه کاروان ورزشی کاراته ایران به مسابقات قهرنانی جهان رده‌های سنی پایه با حضور مسئولان و پیشکسوتان فدراسیون کاراته برگزار شد.
نخستین مدال کاروان تیراندازی ایران در مسابقات جهانی مصر در تپانچه تیمی مردان به رنگ نقره‌ای ثبت شد.
دومین مدال کاروان تیراندازی ایران در مسابقات جهانی مصر در تپانچه تیمی زنان به رنگ برنز ثبت شد.
نخستین مدال کاروان تیراندازی ایران در مسابقات جهانی مصر در تپانچه تیمی مردان به رنگ نقره‌ای ثبت شد.
کاروان ۹۰ نفره کشتی پیشکسوتان ایران بدلیل صادر نشدن ویزا از سوی سفارت بلغارستان، مسابقات جهانی را از دست داد.
با کسب سه مدال نقره دیگر، جمع مدالهای جوانان موی تای ایران در مسابقات قهرمانی جهان به عدد ۱۳ رسید.
روز پنجم رقابتهای قهرمانی موی تای جوانان جهان، با کسب ۳ مدال برنز و صعود دو نماینده ایران به دیدارهای فینال و نیمه نهایی همراه بود.
کاروان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک دانشجویان ارتش‌های جهان (سیزم) با کسب ۱۴ مدال به کار خود پایان داد و امروز صبح با استقبال گرم مسئولین ورزش نیروهای مسلح، ارتش و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی بازگشتند.
تیم موی تای جوانان ایران به منظور شرکت در مسابقات جهانی مالزی، عازم کوالالامپور شد.
تیم موی تای جوانان ایران به منظور شرکت در مسابقات جهانی مالزی، عازم کوالالامپور شد.
تیم های ورزشی شرکت ملی صنایع مس ایران امروز جمعه 21 مرداد ماه در قالب کاروان ورزشی «رهپویان محرم» جهت شرکت در مسابقات ورزشی کارگری شرکت های جهان(فیفکو) عازم روسیه شد.
به موجب ماده ۶۷ قانون تأمین‌اجتماعی، بیمه‌شدگان زن که ظرف یک سال قبل از زایمان، سابقه پرداخت حق بیمه ۶۰ روز کار را داشته باشند، می‌توانند به شرط عدم اشتغال به‌کار و مزدبگیری، از کمک ایام بارداری استفاده کنند. ضمن آنکه بیمه شده باید در تاریخ شروع استراحت، مشغول به کار بوده و یا در مرخصی ‏استحقاقی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ