سخنگوی وزارت خارجه گفت: رفتارهای رهبران این فرقه تروریستی با اعضای این سازمان مصداق بارز نقض فاحش حقوق بشر است و کاملاً رفتار فرقه‌ای با اعضای خود دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: همه گذرنامه‌های زیارتی در دو روز آینده به آدرس اعلام شده از سوی افراد ارسال خواهد شد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: همه گذرنامه های زیارتی در دو روز آینده به آدرس اعلام شده از سوی افراد ارسال خواهد شد.
مجارستانی‌ها علیه جنگ در اوکراین و با اعلام درخواست خروج  از ناتو دست به تظاهرات زدند.
سخنگوی سازمان ملل از ارسال نامه «آنتونیو گوترش» دبیرکل این سازمان برای رئیس‌جمهور روسیه به منظور حفظ توافق غلات خبر داد.
مدیریت مترو تهران با ارسال پیامکی به کارکنان قراردادی از آنان خواسته است برای "به روزرسانی و تکمیل پرونده های گزینش " "اصل و کپی صفحه انتخابات شناسنامه" خود را ارائه کنند.
شمس آذر قزوین با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، آمادگی خود را برای تیم‌داری در بخش زنان اعلام کرد.
یک روزنامه اسپانیایی اعلام کرد بارسلونا با ارسال درخواستی به لالیگا خواهان دریافت مجوزی استثنایی شده که به این باشگاه اجازه می‌دهد لیونل مسی را به خدمت بگیرد.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد روسیه تا این لحظه درخواستی برای پیوستن به ای‌اف‌سی ارسال نکرده و در صورت دریافت چنین درخواستی تصمیم با مجموع عمومی این نهاد خواهد بود.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص ساماندهی بازار فروش بلیت هواپیما به سازمان تعزیرات حکومتی نامه‌ای ارسال کرد.
جریان‌های مدنی سودان، با ارسال نامه‌ای به دبیرکل اتحادیه عرب، خواستار ایفای نقش مؤثر از سوی این نهاد در جهت توقف درگیری‌ها شدند.
سناتورهای آمریکایی از هر دو حزب، وزیر دفاع این کشور را برای ارسال اف-۱۶ به اوکراین تحت فشار قرار داده اند.
گزارش درخواستی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مبنی بر بسیاری اتفاقات و مشکلات اخیر در ورزش ایران به منظور طرح و بررسی در نشست آتی هیات اجرایی در اختیار این کمیته قرار گرفت.
گزارش درخواستی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مبنی بر بسیاری اتفاقات و مشکلات اخیر در ورزش ایران به منظور طرح و بررسی در نشست آتی هیات اجرایی در اختیار این کمیته قرار گرفت.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در یک سال گذشته ۱۷۰ درخواست از سوی سرمایه گذاران به دبیرخانه دادگستری اصفهان ارسال شد و ۹۷ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند.
کلیر روپیو، همسر کریستین آتسو، خواهان ارسال ابزار و وسایل لازم برای آواربرداری از ساختمان محل زندگی این بازیکن شد.
سرمربی پرسپولیس از ارسال کمک‌های این باشگاه به زلزله‌زدگان خوی خبر داد.
دولت برلین دریافت درخواست رسمی از سوی آمریکا و اروپا برای ارسال سلاح به اوکراین را رد کرد.
در خبرها آمده است که تیم ملی فوتسال بانوان ایران – برزیل به زودی در یک بازی دوستانه به مصاف هم می روند.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین بار دیگر ادعاهای بی‌اساس درباره برنامه ایران برای ارسال تسلیحات به روسیه را تکرار کرد.
مدیر بخش مطبوعاتی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان از ارسال پیامی مکتوب به سفارت ایران جهت شفاف‌سازی درباره ادعای ورود غیرمجاز شهروندان ایرانی به خاک جمهوری آذربایجان خبر داد.
اوکراینی‌ها درخواستی جدید برای فیفا ارسال کرده‌اند و مدعی شده‌اند به دلیل دخال ایران در جنگ با روسیه، باید این کشور از جام‌جهانی محروم شود.
صدراعظم آلمان درخواست کی‌یِف از برلین مبنی بر ارسال تسلیحات سنگین به اوکراین را رد کرد.
دو نهاد بین المللی فوتبال با ارسال نامه ای به فدراسیون ایران خواستار توضیح در مورد دخالت شخص ثالث در اتفاقات این رشته شد.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از تصویب درخواست ارسال پرونده متخلفین حادثه فروریزش ساختمان متروپل به قوه قضاییه در کمیسیون متبوعش خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ