جریان نفت از طریق دروژبا، از زمان حمله نظامی روسیه به اوکراین، به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده و زیرساخت خطوط لوله از آن زمان، چندین بار هدف حملاتی قرار گرفته که مسکو، اوکراین را عامل آن‌ها می‌داند، اما اوکراین این حملات را تائید نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمار طرح‌های تولید بار اول صنعت نفت که در دوره دوازده ماهه تا مهرماه 1401 به معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری ارسال شد، رشد 78 درصدی را نسبت به دوره مشابه پیشین نشان می‌دهد.
امارات اعلام کرده که اقدامات اخیر اوپک پلاس برای حمایت از بازار نفت در شرایط کنونی کافی به نظر می‌رسد.
احمد شریعت‌زاده می‌گوید درگذشت محمد عجمی‌پور تاثیر زیادی بر روی روحیه اعضای تیم صنعت نفت آبادان داشته اشت.
امارات اعلام کرده که اقدامات اخیر اوپک پلاس برای حمایت از بازار نفت در شرایط کنونی کافی به نظر می‌رسد.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت از آمادگی کامل برای بارگیری و ارسال نفت خام در مخازن ذخیره‌سازی نفت منطقه جاسک خبر داد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: پلیس در ارسال اطلاعات خودروها به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای صدور کارت سوخت کوتاهی نکرده است و شرکت نفت در تامین تراشه برای تولید کارت‌های سوخت مشکل دارد.
پیش‌بینی می‌شود اولین محموله ۷۵۰ هزار بشکه‌ای نفت روسیه در ماه ژوئن به پاکستان برسد. این محموله بر اساس یوان مبادله خواهد شد.
اصرار بازیکنان نفت آبادان به ارسال پاس‌های بلند عمقی پشت دفاع استقلال در نهایت نتیجه داد و آنها را به گل رساند.
باشگاه مس کرمان درخواست رسمی خود را برای رسیدگی سازمان لیگ و کمیته داوران در خصوص اتفاقات دیدار با نفت آبادان را ارسال کرد.
فرار مدافع چپ سپاهان و ارسال دقیق او منجر به گل اول مقابل صنعت نفت شد.
رضا شکاری در مصاف با نفت مسجد سلیمان موفق به ثبت یک گل و ارسال دو پاس گل شد.
بانک آمریکایی جی پی مورگان پیش بینی کرد قیمت نفت امسال به ۱۰۰ دلار در هر بشکه نخواهد رسید، مگر این که یک رویداد ژئوپلیتیکی بزرگ، بازارها را دوباره به آشوب بکشد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه آورده است که شش تولیدکننده محصولات پتروشیمی مستقر در ایران و شرکت‌های تابعه آنها و همچنین سه شرکت در مالزی و سنگاپور را به دلیل تولید، فروش و ارسال صدها میلیون دلار پتروشیمی و نفت ایران هدف تحریم قرار داده است.
تربت حیدریه ـ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه از ارسال ۸۷۵ هزار لیتر نفت سفید به مناطق تحت پوشش خبر داد.
یک منبع آگاه گفت: برای نخستین‌بار در چهار سال گذشته شرکت شورون آمریکا در حال ارسال دو نفتکش برای بارگیری نفت در ونزوئلا است.
پروژه ریل مخزن‌دار انبار نفت شهید صدوقی یزد با هدف افزایش میزان انتقال نفت گاز، ایجاد مرکز جدید ارسال نفت گاز به شمال‌شرق و شرق کشور و ...امروز (سه‌شنبه، ۲۲ آذرماه) به بهره‌برداری رسید.
نفتی‌های آبادان قصد دارند برای جذب دو بازیکن استقلال نامه‌ای به این باشگاه ارسال کنند.
وزارت خزانه داری آمریکا در این باره مدعی شد:دولت آمریکا به شرکت «شورون» (Chevron) اجازه استخراج نفت و تولید فرآورده‌های نفتی در ونزوئلا و ارسال آنها به ایالات متحده را داده است و این امر باعث کاهش تحریم‌ها علیه این کشور آمریکای لاتین شده است.
به دلیل تأخیر در پرواز، باشگاه پیکان درخواست تعویق دیدار با صنعت نفت را به سازمان لیگ ارسال کرده است.
طبق اعلام وزارت نفت، ادعای ارسال فرآورده‌های سوختی رایگان به لبنان کذب بوده و ایران هیچ برنامه‌ای برای واگذاری سوخت رایگان به لبنان ندارد.
مدیرعامل تیم نفت مسجد سلیمان از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال محروم بوده و لازم است دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.
وزیر انرژی روسیه، روز سه شنبه در مجمع اقتصادی شرق در ولادیووستوک به خبرنگاران گفت که مسکو با ارسال نفت بیشتر به آسیا به محدود کردن قیمت نفت روسیه پاسخ خواهد داد.
وزیر انرژی روسیه، روز سه شنبه در مجمع اقتصادی شرق در ولادیووستوک به خبرنگاران گفت که مسکو با ارسال نفت بیشتر به آسیا به محدود کردن قیمت نفت روسیه پاسخ خواهد داد.
هافبک دفاعی این فصل نفت مسجدسلیمان مدعی است که تلاش خواهند کرد به رتبه تک رقمی دست یابند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ