داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی یونایتد، امشب با حضور در دیدار این تیم مقابل لیدز چهارصدمین بازی‌اش برای شیاطین سرخ را انجام داد و به یک رکورد تاریخی دست پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در صورت جدایی یان زومر از بایرن مونیخ، توماس توخل قطعا یک دروازه‌بان جدید برای تیمش می خواهد.
برونو فرناندز و میسون مونت هر برای تصاحب پست شماره 10 منچستریونایتد در فصل آینده تلاش می‌کنند.
استوری جدید داوید دخیا، دروازه بان سابق منچستریونایتد، پس از معرفی آندره اونانا به عنوان بازیکن جدید یونایتد در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.
لوک شاو معتقد است داوید دخیا در انتخاب موسیقی خیلی بدسلیقه است و این را در پیام خداحافظی با دروازه‌بان اسپانیایی به روی او آورد.
آندره اونانا در شهر منچستر به دنبال خانه می‌گردد، نشانه‌‌ای از اینکه به زودی روانه منچستریونایتد خواهد شد.
واکنش داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، به طولانی شدن روند مذاکرات برای تمدید قراردادش خبرساز شده است.
با اینکه منچستریونایتد از خرید دروازه‌بان جدید منصرف شده ولی از امضای تمدید قرارداد با داوید دخیا خودداری کرده و قصد دارد دستمزد او را کاهش دهد.
یک روزنامه شهر منچستر مدعی شد منچستریونایتد تلاش برای استخدام یک دروازه‌بان اصلی برای جانشینی داوید دخیا را آغاز کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، اعلام کرد که داوید دخیا به حضورش در این باشگاه ادامه خواهد داد اما تضمینی برای جایگاهش وجود ندارد.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد و برنده دستکش طلایی فصل لیگ برتر، می‌گوید شیاطین سرخ برای پیروزی بر منچسترسیتی در فینال جام حذفی آماده‌اند.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد با مهار ضربه پنالتی الکساندر میتروویچ مانع از افزایش برتری فولام در نیمه اول شد.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد از عملکردش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس رضایت دارد.
دروازه بان منچستریونایتد با اینکه موفق به مهار ضربه پنالتی مقابل برایتون نشد اما رفتارهایی از خود نشان داد تا سولی مارچ پنالتی اش را خراب کند.
دیوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، اعتراف کرد که در جریان ضربات پنالتی نیمه نهایی جام حذفی تلاش کرده تا تمرکز پنالتی‌زن های حریف را بهم بریزد.
در شبی که دخیا و مگوایر برای تبدیل شدن به بدترین بازیکن زمین رقابت نزدیکی داشتند، سویا موفق شد به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کند.
سویا در شب اشتباهات ویران کننده یونایتدی‌ها به برتری 3-0 دست یافته و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا شد.
بر خلاف شایعات اخیر داوید دخیا و منچستریونایتد درباره تمدید قرارداد او به توافق رسیده‌اند و این سنگربان اسپانیایی به زودی قرارداد جدیدی با شیاطین سرخ امضا می‌کند.
داوید دخیا، دروازه‌بان یونایتد، بعد از تساوی بدون گل مقابل ساوتهمپتون برنامه بسیار فشرده تیمش را دلیل اصلی نتایج ضعیف شیاطین سرخ در دیدارهای اخیرشان در لیگ برتر دانست.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به باخت این تیم برابر لیورپول واکنش نشان داد.
سر الکس فرگوسن پیش از دیدار مقابل وستهام، یک تندیس ویژه به داوید دخیا دروازه بان منچستریونایتد اهدا کرد.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، از انتقادها عصبانی است و می‌گوید توانایی‌هاش در طول سال‌های اخیر ثابت کرده است.
لوچی پارتچی، یکی از هواداران بارسلونا، است که شاید بتوان لقب وفادارترین هوادار دنیا را به او داد.
یک روزنامه آلمانی می‌گوید آینتراخت فرانکفورت در پاسخ به درخواست منچستریونایتد برای انتقال دروازه‌بان این تیم، کوین تراپ، قیمت مد نظرش را اعلام کرد.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، می‌گوید مسئولیت شکست این تیم برابر برنتفورد را می‌پذیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ