واکنش داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، به طولانی شدن روند مذاکرات برای تمدید قراردادش خبرساز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های عربستانی یکی پس از دیگری ستاره‌های نامدار فوتبال دنیا را جذب می‌کنند و درویش با ابراز نگرانی بابت این موضوع از جمله "باید به مصاف منتخب جهان برویم" از آن یاد می‌کند.
یوناس بائر هافمن، دبیر کل Fifpro در ماجرای کیلیان امباپه و پاری‌سن‌ژرمن به حمایت از ستاره فرانسوی پرداخت.
سال گذشته یک روزنامه نگار روس به نام دریا دوگینا در یک خودروی بمب گذاری شده در حومه مسکو ترور شد. نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکایی مقامات اوکراینی را عامل این ترور معرفی کرد.
همتی نوشت:. آمریکا و اروپا ۴۳ درصد وآفریقا ٣ درصد تولید دنیا را دارا هستند!. استحقاق ملت ایران بیش از اینهاست. فرصت‌ها را نباید از دست داد.
صحبت های احساسی دله آلی در مورد شرایط سخت زندگی‌اش با واکنش گسترده اهالی فوتبال همراه شده است.
برونو فرناندس اولین هم‌تیمی داوید دخیا است که به خداحافظی او واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید لیاقت او خداحافظی در ورزشگاه پر از تماشاچی اولدترافورد بوده است.
درحالیکه شایعات زیادی درباره به خدمت گرفتن آندره اونانا از سوی منچستریونایتد مطرح است داوید دخیا با انتشار یک توییت مرموز به این شایعات واکنش نشان داد.
حتی اگر علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا شود نیز این پایان دنیا برای آنها نیست.
کوریره دلو اسپورت در گزارشی ضمن تمجید از خرید جدید ساتورنیا، مصاحبه این ستاره ایرانی را هم کار کرده است.
محمد مهاجری نوشت: اگر یک جوان محصل و دانشجو به خودش بگوید پیشرفته‌ترین مملکت دنیا استادانش کار تحقیقی شان را همراه با نوشیدن مشروب انجام می‌دهند، ترغیب نمی‌شود، دمی به خمره بزند؟ بعدش پرس وجو نمی‌کند که از آن آب‌شنگولی‌ها کجا می‌فروشند؟
داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد، اولین واکنش خود مقابل برایتون را با صورت انجام داد تا به شدت مصدوم شود.
توماس توخل در آستانه بازی دوباره با فرایبورگ بعد از شکست مقابل این تیم در جام حذفی سعی کرد در مقابل موج انتقادها ایستادگی کرده و فضا را برای بازیکنانش تلطیف کند.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به باخت این تیم برابر لیورپول واکنش نشان داد.
محمود فکری در خصوص اتفاقات رخ داده برای استقلال و سیاوش یزدانی واکنش نشان داد.
وزیر آموزش و پرورش، در واکنش به موضوع جابجایی شاخص های آلودگی هوا، گفت: در دنیا، مدارس را با شاخص آلودگی ۱۵۰، تعطیل نمی کنند.
ابطحی گفت: پلیس در همه جای دنیا به عنوان مامن مردم در عرصه‌ها و حوادث و ناهنجاری‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی است. برای این که این مهم محقق شود باید بر محور قانون امنیت عمومی را چه به صورت کمی و چه به صورت کیفی در جامعه گسترش دهد.
پیروزی آرژانتین و کسب عنوان قهرمانی، تیتر نخست تمامی روزنامه های معتبر دنیا را به خود اختصاص داد.
روزنامه های ورزشی سراسر دنیا به پیروزی بزرگ مراکش برابر پرتغال پرداخته و جلد نخست خود را به دیدار دیروز اختصاص دادند.
رابرت مالی مدعی شد: قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل مورد حمایت بیش از ۲۴ کشور از سراسر دنیا قرار گرفت و بر خلاف ادعای حکومت ایران، اقدامی غربی نبود.
مصری خطاب به نماینده چابهار با بیان اینکه «از دغدغه جنابعالی ممنونیم اما نیروی انتظامی در همه دنیا باید مقتدرانه به وظیفه خود عمل کند»، اظهار کرد: الان هم مردم عزیز نیروی انتظامی دل نگران و ناراحت هستند از اینکه که نیروی انتظامی دارد مقداری با تساهل کار را از پیش می‌برد.
میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران واکنش جدید به حواشی اخیر تیم ملی نشان داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی نهمین روز اردیبهشت ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
در استان کرمان 20 شهرستان درگیر سیل بود، 548 راه روستایی و عشایری تخریب شد، 38 روستا تخلیه و 180 روستا در معرض تهدید سیل قرار دارند.
واکنش جالب فرماندار فریدونکنار به حجاب خانمی که همراه خانواده‌اش در دریا حضور داشت. / فارس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ