رئال مادرید با قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان پاداشی 6میلیون یورویی از فیفا دریافت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل صعود دقیقه ۱۰۰ برای تیم یونانی ۵ میلیون یورو پاداش به ارمغان آورد.
۲۵ میلیون قبض برای مشترکان خانگی صادر شد و از این تعداد ۹میلیون قبض معادل ۳۵ درصد کل قبوض، مشمول پاداش صرفه‌جویی برق شدند.
معاون شرکت توانیر ضمن پیش بینی افزایش ۵۰۰ مگاواتی مصرف برق برای روز دوشنبه، گفت: تاکنون بیش از ۲۵ میلیون قبض صادر شده که این تعداد بیش از ۹ میلیون قبض مشمول پاداش صرفه‌جویی شد.
فیفا از پرداخت مبلغ 209 میلیون دلار به باشگاه های مختلف دنیا بابت حضور بازیکنان آنها در جام جهانی خبر داد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی از پاداش 200 میلیونی برای طلایی‌های بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد.
آلاوس شب گذشته بازگشتی دراماتیک به لالیگا داشت و حالا در آستانه دریافت پاداشی قابل توجه است.
مدیریت باشگاه موفق شده پیش از دربی به بازیکنان و اعضای تیم مبیلغ 50 میلیون پاداش پرداخت کند.
طلایی‌های بازی‌های آسیایی هانگژو ۵۰۰ میلیون تومان پاداش پای سکو می‌گیرند.
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به باشگاه‌های دارای بازیکن در جام جهانی ۲۰۲۶ مبلغ ۳۷۰ میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: هر کس که بی‌سواد است و خود خوانده مدرک بگیرد یک میلیون پاداش خواهد گرفت.
رئال مادرید با قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان پاداشی 6 میلیون یورویی از فیفا دریافت کرد.
رئال مادرید با غلبه بر الهلال و فتح جام باشگاههای جهان، صدمین جام رسمی تاریخ خود را به دست آورد.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، پاداش پایان خدمت کارکنان حداکثر تا ۳۰ سال و تا سقف ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال (۵۲۰ میلیون تومان) پیش‌بینی شده است.
فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ در مجموع ۴۴۰ میلیون دلار به ۳۲ تیم حاضر در قطر پاداش داد که سهم نایب قهرمان ۳۰ میلیون، تیم سوم ۲۷ میلیون، تیم چهارم ۲۵ میلیون، تیم‌های پنجم تا هشتم ۱۷ میلیون، نهم تا شانزدهم ۱۴ میلیون و تیم‌های حذف شده در مرحله گروهی ۹ میلیون دلار بوده است. این اعداد را مقایسه کنید با نخستین قهرمان جام جهانی که در تاریخ پاداش دریافت کرد؛ جام جهانی ۱۹۸۲، قهرمانی ایتالیا و ۲ میلیون دلار جایزه!
سرمایه‌دار کره‌ای پس از شایعاتی که در خصوص فدراسیون فوتبال این کشور مطرح شده بود، علاوه بر جایزه فیفا به اعضای تیم جام جهانی پاداش قابل توجهی هدیه داد.
به واسطه حضور ۵ ملی پوش پرسپولیس در جام جهانی، پاداش میلیون دلاری در انتظار پرسپولیسی‌ها خواهد بود.
قرار است هر یک از اعضای تیم استقلال رقمی معادل ۴۰ میلیون تومان بابت ۲ بازی از مدیرعامل جدید این باشگاه پاداش دریافت کنند.
سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: کسانی که کسب سهمیه میکنند ۳۰ میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند و از همان تاریخ حقوق دریافت می‌کنند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: یکی از دستور جلسات ما بوده و توصیه شد تا حضورمان در عرصه بین‌المللی بیش‌تر شود تا هم کرسی‌های بهتری داشته باشیم و جایگاه‌های گذشته را ارتقا بدهیم.
اتحادیه فوتبال انگلیس پاداش قابل توجهی را در صورت قهرمانی این کشور در جام جهانی 2022 قطر برای گرت ساوت‌گیت، سرمربی این تیم، در نظر گرفته است.
عبادی‌پور می‌گوید اگر پاداش ۱۸ میلیونی را نمی‌دادند خیلی بهتر بود و شان بازیکنان بیشتر از این‌ها است.
ما دو ماه دور از خانواده و با فشار بالا در مسابقات حاضر بودیم و حالا تنها ۱۸ میلیون تومان پاداش گرفتیم که اگر آن را به ما نمی‌دادند، خیلی بهتر بود.
دانشمندان بر این نظر هستند که گرم‌ترین مکان‌های ماه و همچنین حدود ۲۰۰ منطقه قابل سکونت (Goldilocks zones) را در آن پیدا کرده‌اند که دمای آن‌ها همیشه نزدیک به میانگین دمای سانفرانسیسکو در ایالات متحده آمریکا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ