سرمایه‌دار کره‌ای پس از شایعاتی که در خصوص فدراسیون فوتبال این کشور مطرح شده بود، علاوه بر جایزه فیفا به اعضای تیم جام جهانی پاداش قابل توجهی هدیه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات نشان می‌دهد که حدود ۲۰ درصد از مردم به طور ویژه در برابر نیش مقاومت‌ناپذیر هستند. آنچه می‌خورید، می‌نوشید و می‌پوشید می‌تواند پشه‌ها را جذب کند.
رحیمی جهان آبادی نوشت: خواستم تاکید کنم با افتخار نماینده مردمی هستم که شما ارزشی نما‌ها را شلغم هم حساب نمی‌کنند. حالا هر جا خواستید ارسال کنید. شما تندرو‌ها ننگ این کشورید و از شما بیزاریم و عامل بدبختی مردمید.
زندگی مردم که تامین شود هم عرف حجاب را به قرار شرعی تنظیم خواهد کرد و هم خانواده‌ها برای تولد فرزند، روز‌ها را خواهند شمرد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: درک درستی هم از بعضی از رفتار‌هایی که ناخودآگاه است و لجبازی پشتش نیست اگر صورت بگیرد، به نظر من هم حجاب و عفاف در جامعه رعایت می‌شود هم آن حداقل شرایط امنیت روحی و روانی که باید برای گردشگران وجود داشته باشد، ان‌شاءالله ایجاد می‌شود.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
بیشتر مردم بعد از دیدن سوسک در محیط خانه یا محل کار خود هیجان‌زده می‌شوند و چشم از آن برنمی‌دارند تا از وجودش خلاص شوند.
خاتمی: از رنگ به رنگ شدن در دین خدا بپرهیزید. بعضی‌ها آفتاب سایه‌ای هستند. این‌طور نباشید و پای دین در هر شرایطی بایستید. بعضی بی‌حجاب‌ها فضایی بوجود می‌آورند تا باحجاب‌ها احساس خجالت کنند؛ در حالی که پایبندی به دین خجالت ندارد، افتخار دارد. شما پایبند به حجاب باشید. متدینین به دین‌تان افتخار کنید.
به نظر شما مردم به خانمی که ماشینش خراب شده چطور کمک میکنن؟ما با انجام یک آزمایش اجتماعی تاثیر حجاب یک خانم روی نحو کمک کردن مردم بهش رو بررسی کردیم.
مردم در آغاز دوران استفاده از آسانسور، برای جابجایی بین طبقات، از کندی حرکت آن شکایت داشتند. متخصصان دریافتند که این مشکل از نگاه کردن آن‌ها به دیوار‌های آسانسور ناشی می‌شود که کاری بسیار خسته کننده است. همچنین باعث می‌شود گذر زمان کند به نظر برسد.
آب نوشیدن هنگام خوردن غذا می‌تواند باعث اضافه وزن شما بشود. وقتی معده شما غذا را به خوبی هضم نکند آن‌ها را به چربی تبدیل می‌کند. اینکار باعث افزایش انسولین در بدن می‌شود و این احتمال ذخیره چربی را بیشتر می‌کند.
این دیالوگی از فیلم غریب است درباره زندگی شهید محمد بروجردی، فرمانده شهید کردستان. در این بخش، امر به معروف و نهی از منکر را این فرمانده شهید در دل جبهه روایت می‌کند. شاید بد نباشد آن‌هایی که به اسم امر به معروف سطل ماست بر سر دختر مردم می‌کوبند، این بخش کوتاه را به روایت شهید محمد بروجردی ببینند.
صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی تهران: شما با خدمت هم نمی‌توانید مردم را راضی کنید / مردمی که تا دیروز زنده باد می‌گفتند، امروز مرده باد می‌گویند؛ دلمان خوش نباشد به این‌ها / شما کارتان را بکنید، اگر به شما فحش دادند، برای شما تفاوتی نکند
نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد گفت: سوال است که دوباره وارد مجلس شویم چه تغییری در وضع مردم و مشکلات آن‌ها ایجاد می‌شود، من مخالف پیشنهاد آقای نظری هستم، چرا که پیشنهاد کمیسیون شورا‌ها حرف درستی است، اما سوالم از شما به عنوان نمایندگان ملت ایران این است که آیا اندکی فکر کرده‌اید، آیا انتخابات را که برگزار می‌کنیم ملت پای صندوق می‌آیند که به شما رأی بدهند یا نه.
یافته‌های جدید پژوهشگران نشان می‌دهد که بر خلاف تصور عموم مردم، بازی‌های کامپیوتری نه تنها مغز شما را خراب نمی‌کند، بلکه در واقع آن‌ها ممکن است توانایی‌های شناختی شما را تقویت کنند.
شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید.
شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید
شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید
هر کدام از شما که دارای ایده، طرح و برنامه برای رفع مسائل مبتلا به در قوه قضاییه هستید و این توانایی را دارید که با امکانات و مقدورات موجود، ضمن ارائه تضمین، نسبت به رفع این مسائل اقدام کنید، آمادگی خود را اعلام دارید و اطمینان داشته باشید که ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.
در این دیدار مردم با گرفتن عکس های سلفی عنوان کردند که "زمان شما خیای خوشبخت بودیم الان بدبخت شدیم یک فکری برای من بکنید."
یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید، این سفرهای استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. اینکه سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.
یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید این سفرهای استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. اینکه سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.
واقعیت این است که آقای رئیسی در یک ایران زندگی می‌کند و ما مردم در یک ایران دیگر. در ایران آقای رئیسی کشور در بهترین حالت خودش از لحاظ مدیریت قرار دارد و حتی رکورد‌هایی هم در آن شکسته شده است. در ایران مردم، اما وضعیت نیازی به توصیف ندارد و داریم زندگی‌اش می‌کنیم.
در نظرسنجی کانتار برند زد (Kantar BrandZ)، اپل با کنار زدن آمازون از جایگاه برتر، عنوان باارزش‌ترین برند جهان را برای نخستین بار در سه سال گذشته تصاحب کرد.
براى خاطر حفظ یک کشورى، براى خاطر استقلال یک کشورى که باز یک قدرت هایى نیایند دوباره در کشور ما و بخواهند چه بکنند، باید مردم را نگه دارید. هر کدام در هرجا هستید مردم را همراه خودتان نگه دارید و مردم را با هم جوش بدهید... مردم ما واقعاً خوبند. شاید نظیر ملت ایران در هیچ جا نباشد. ما‌ها بدیم. آن‌ها خیلى خوبند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ