رئال مادرید با غلبه بر الهلال و فتح جام باشگاههای جهان، صدمین جام رسمی تاریخ خود را به دست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جام ملت‌های آسیا به عنوان دومین تورنمنت مهم در دسترس بازیکنان ایرانی در پیش است و گلرهای حاضر در لیگ برای حضور در این مسابقات، رقابتی نفس‌گیر خواهند داشت.
استقلال و پرسپولیس با کوهی از انگیزه های مختلف و متفاوت، برای فتح جام حذفی، به مصاف هم رفته اند.
ریکاردو ساپینتو برای دیدار با تراکتور، تغییرات گسترده ای را در ترکیب تیمش ایجاد کرده و پیش از مصاف جام حذفی با نساجی، به چند ستاره تیمش استراحت داده است.
لیگ برتر فوتبال امشب تمام می‌شود. یک جام در قائمشهر و یک جام در کرمان، انتظار تیم قهرمان را می‌کشند.
این احتمال هر چند پایین وجود دارد که ساپینتو در همین فصل اول به قول کنفرانس معارفه‌اش عمل کند.
مازیار زارع و ابراهیم اشکش چند روز پس از دیدار هفته پانزدهم، اینبار شاگردانشان را در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف هم می‎فرستند.
در شرایطی که گفته می‌شود مهدی طارمی بعد از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفته است، یک روزنامه پرتغالی از احتمال تمدید قرارداد مهاجم ایران خبر داد.
تیم ملی فوتبال فرانسه با راهیابی به فینال بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی، به جمع چند تیم دیگر و دارای رکورد اضافه شدند.
جام جهانی قطر می تواند به رکورد سومین جام جهانی پرگل ادوار مختلف این مسابقات تبدیل شود. هر چند که شانس رسیدن به جایگاه دوم را هم دارد که البته سخت و کمی دور از ذهن است.
جام جهانی قطر می تواند به رکورد سومین جام جهانی پرگل ادوار مختلف این مسابقات تبدیل شود. هر چند که شانس رسیدن به جایگاه دوم را هم دارد که البته سخت و کمی دور از ذهن است.
تا پایان مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر برخی تیم ها آماری را به خود اختصاص داده اند که ثمری برای آنها نداشته چرا که برخلاف انتظارات از دور مسابقات کنار رفته‌اند!
مرحله یک سی و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور امروز آغاز و فردا با برگزاری چند دیدار دیگر پایان می یابد.
تیم‌های مطرح حاضر در جام جهانی همراه تیم خود یک یا چند آرایشگر چیره دست را به قطر برده‌اند.
نیرو‌های امنیتی در جریان دیدار فرانسه و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک جیمی‌جامپ پرانرژی را که با در دست داشتن پرچم فلسطین در زمین دوید و حرکات آکروباتیک انجام داد، بازداشت کردند. او قبل از ورود نیرو‌های امنیتی به زمین، چند پرش آکروباتیک انجام داد. یکی از بازیکنان تونس ظاهراً از مقامات امنیتی می‌خواهد که با او راحت رفتار کنند. تونس با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت.
جام تیم قهرمان جام جهانی فوتبال از سال ۱۹۷۴ تاکنون به یک شکل درآمده و تا چند روز دیگر برای یازدهمین بار توسط کاپیتان تیم قهرمان در قطر بالا برده می‌شود.
سایت اتحادیه جهانی کشتی با انتشار یک گزارش به دیدار تیم‌های ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت و چند مصاف احتمالی این مسابقه را زیر ذره بین قرار داد.
سایت اتحادیه جهانی کشتی با انتشار یک گزارش به دیدار تیم‌های ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت و چند مصاف احتمالی این مسابقه را زیر ذره بین قرار داد.
راسموس تانتولت، گزارشگر شبکه TV ۲، چند روز قبل از بازی افتتاحیه جام جهانی فوتبال از قطر و به صورت پخش زنده در حال تهیه گزارش بود که کارکنان امنیتی به او حمله‌ور شده و حواشی بزرگی ایجاد کردند.
چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر، هیجان در دوحه پایتخت و سراسر این کشور به اوج خود رسیده است. شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان یک یا دو نفر از نمایندگان مجلس به همراه تیم ملی به مسابقات جام جهانی فوتبال اعزام شوند.
برای سفر به قطر، اما حرف از چند ده میلیون است؛ انگار نه انگار همین نزدیکی‌هاست. قیمت تور‌ها بالاست. برای فقط دو شب سفر به قطر و تماشای یک بازی تیم‌ملی باید حداقل ۸۰ میلیون تومان پول بدهید.
آندریاس اسکوبار، بازیکن خوش‌نام تیم ملی کلمبیا در جام جهانی ۱۹۹۴ یک گل به خودی زد و چند روز بعد به همین بهانه در کشورش به قتل رسید.
قاضی حسین‌پور چند سال قبل، بعد از ماجرای فروش خودنویس‌اش، در یکی از برنامه‌های تلویزیونی به‌عنوان چهره مردمی انتخاب و به‌عنوان قدردانی و یادبود جامی به او هدیه شد. بعد از ماجرای این پرونده قتل، قاضی حسین‌پور تصمیم گرفت این جام را بفروشد تا شاید با پول آن بخشی از دیه ۲۰۰ میلیون تومانی فراهم شود. در این شرایط بود که او هدیه‌اش را به فروش گذاشت. من هم آن را ۲۵۰ میلیون تومان به همراه پیراهن‌های تیم ملی کشتی خریداری کردم.
تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن فردا پنجشنبه در شرایطی در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی رو در روی هم قرار می‌گیرند که طی یک ماه گذشته دو کشور چند رویارویی با یکدیگر داشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ