به واسطه حضور ۵ ملی پوش پرسپولیس در جام جهانی، پاداش میلیون دلاری در انتظار پرسپولیسی‌ها خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل صعود دقیقه ۱۰۰ برای تیم یونانی ۵ میلیون یورو پاداش به ارمغان آورد.
فیفا از پرداخت مبلغ 209 میلیون دلار به باشگاه های مختلف دنیا بابت حضور بازیکنان آنها در جام جهانی خبر داد.
یک خواننده مشهور روس به سربازی که در منطقه عملیات نظامی روسیه در اوکراین یک تانک لئوپارد آلمانی را منهدم کرده بود، یک میلیون روبل پاداش داد.
منابع اماراتی جوایز کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جام ملت‌های آسیا را اعلام کردند.
فدراسیون جهانی والیبال مقدار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در نظر گرفته را هفت و نیم میلیون دلار عنوان کرده است که دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار جایزه برای هشت تیم برتر هر گروه جنسیتی این رقابت‌ها است.
فدراسیون جهانی والیبال هفت و نیم میلیون دلار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در نظر گرفته است که دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار جایزه برای هشت تیم برتر هر گروه جنسیتی این رقابت‌ها است.
فدراسیون جهانی والیبال هفت و نیم میلیون دلار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال 2023 در نظر گرفته است.
دفتر امنیت دیپلماتیک وزارت امورخارجه آمریکا در بخش موسوم به «پاداش برای عدالت» برای دریافت هر گونه اطلاعات درباره شبکه مالی سپاه پاسداران ایران تا سقف ۱۵ میلیون دلار جایزه در نظر گرفته است.
دفتر امنیت دیپلماتیک وزارت امورخارجه آمریکا در بخش موسوم به «پاداش برای عدالت» برای دریافت هر گونه اطلاعات درباره شبکه مالی سپاه پاسداران ایران تا سقف ۱۵ میلیون دلار جایزه در نظر گرفته است.
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به باشگاه‌های دارای بازیکن در جام جهانی ۲۰۲۶ مبلغ ۳۷۰ میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد پاداش آسیایی پرسپولیس و استقلال اظهارنظر کرد.
مهدی تاج به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که احتمال دارد این هفته پاداش ۳.۳ میلیون دلاری این باشگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا آزاد شود.
مهدی تاج به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که احتمال دارد این هفته پاداش 3.4 میلیون دلاری این باشگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا آزاد شود.
شرکت آی‌بی‌ام از مدیر ارشد سابق تایلندی خود شکایت کرده و مدعی است که او باید به علت استخدام در یک شرکت رقیب، نزدیک به نیم میلیون دلار پاداش دریافتی را بازپس دهد.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، پاداش پایان خدمت کارکنان حداکثر تا ۳۰ سال و تا سقف ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال (۵۲۰ میلیون تومان) پیش‌بینی شده است.
فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ در مجموع ۴۴۰ میلیون دلار به ۳۲ تیم حاضر در قطر پاداش داد که سهم نایب قهرمان ۳۰ میلیون، تیم سوم ۲۷ میلیون، تیم چهارم ۲۵ میلیون، تیم‌های پنجم تا هشتم ۱۷ میلیون، نهم تا شانزدهم ۱۴ میلیون و تیم‌های حذف شده در مرحله گروهی ۹ میلیون دلار بوده است. این اعداد را مقایسه کنید با نخستین قهرمان جام جهانی که در تاریخ پاداش دریافت کرد؛ جام جهانی ۱۹۸۲، قهرمانی ایتالیا و ۲ میلیون دلار جایزه!
بازیکنان تیم ملی مراکش بیخیال پاداش نجومی که در انتظارشان است، به تاریخ‌سازی می اندیشند.
جام جهانی برای ایران با دریافت ۹ میلیون دلار پاداش به پایان می‌رسد.
روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی، از تغییرات بزرگ در رقابت های لیگ قهرمانان و برگزاری آن در سه سطح خبر داد.
سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: کسانی که کسب سهمیه میکنند ۳۰ میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند و از همان تاریخ حقوق دریافت می‌کنند.
اتحادیه فوتبال انگلیس پاداش قابل توجهی را در صورت قهرمانی این کشور در جام جهانی 2022 قطر برای گرت ساوت‌گیت، سرمربی این تیم، در نظر گرفته است.
قرارداد سه ساله جدید کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن باعث شده او به صدر جدول پردرآمدترین فوتبالیست‌های سال جهان برسد. امباپه مجموعا ۱۱۰ میلیون دلار دستمزد و پاداش امضای قرارداد از پی‌اس‌جی دریافت می‌کند و ۱۸ میلیون دلار نیز از شرکای ثابتش چون نایکی، دیور و هابلوت به حسابش واریز می‌شود تا درآمد سالانه‌اش به ۱۲۸ میلیون دلار برسد.
خزانه پرسپولیس همچنان در انتظار رقم بیش از سه میلیون دلاری حاصل از عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا است.
باشگاه الهلال عربستان بابت قهرمانی های فصل گذشته خود 12.7 میلیون ریال پاداش دریافت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ