محمدباقر قالیباف از آحاد ملت شریف ایران که با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید و دوستان را دلگرم کردند، تشکر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات پلیس برای برخورد با تحرکات غیراخلاقی و مقابله با بی‌حجابی‌ها تاکید کرد: ما به عنوان نمایندگان مجلس قطعا از رفتار مسئولانه پلیس امنیت اخلاقی حمایت می‌کنیم.
رئیس قوه قضائیه طی نامه ای در واکنش به تقدیر ۲۷۵ نماینده مجلس از قوه قضائیه به واسطه ارتقاء چشمگیر تعاملات میان عدلیه و قوه مقننه، از نمایندگان مجلس قدردانی کرد.
سومین نشست افق تحول رسانه ملّی صبح امروز سه‌شنبه ۶ تیر با حضور و سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. همچنین در این مراسم از ۴۴ سال مجاهدت فرهنگی حجت‌الاسلام محسن قرائتی در رسانه ملی تجلیل شد.
رئیس جمهور پس از تشریح ویژگی‌های لایحه برنامه هفتم توسعه برای نمایندگان، این لایحه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی از موضع‌گیری مقتدرانه رئیس جمهور و رئیس مجلس درباره حقابه هیرمند تقدیر و تشکر کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جا دارد از همه همکاران به ویژه از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برای تدوین طرح مالیات بر سفته بازی تقدیر و تشکر کنم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات شفاف و همدلانه رئیس‌جمهور اجازه نداد استیضاح و عمل به وظایف نمایندگی بهانه‌ای برای تصویرسازی اختلاف میان قوا شود و فرصت سوءاستفاده را از دشمن گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات شفاف و همدلانه رئیس‌جمهور اجازه نداد استیضاح و عمل به وظایف نمایندگی بهانه‌ای برای تصویرسازی اختلاف میان قوا شود و فرصت سوءاستفاده را از دشمن گرفت.
رئیس مجلس ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: ایران اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است.
۲۳۱ نماینده مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور از اقدامات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری جشنواره‌های فجر تقدیر کرد.
۲۳۱ نماینده مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور از اقدامات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری جشنواره‌های فجر تقدیر کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز نیروی هوایی، گفت: از اقداماتی که در خودکفایی و دفاع در نیروی هوایی انجام می‌شود، قدردانی و تشکر می‌کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن سالروز تاسیس نیروی هوایی ارتش را تبریک و یاد و خاطره شهدای این نیرو را گرامی داشت.
حجت الاسلام رئیسی در صحن علنی مجلس گفت: هیچ نیروی مسلحی به میزانی که سپاه با تروریسم مقابله کرد تلاش نکرد.
رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت مراسم نکوداشت آیت‌الله سیدعلی شفیعی از این عضو مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشکران برتر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در محل مرکز پژوهش های مجلس آغاز شد.
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشکران برتر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در محل مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام قاطع قوه قضائیه در برخورد با اغتشاشگران و عوامل اصلی اغتشاش اقدامی قابل تقدیر و قابل حمایت است.
محمدباقر قالیباف در ارتباط ویدیویی با اردوی تیم ملی کشورمان در قطر از تلاش بازیکنان تیم ملی و کادر فنی در بازی با ولز تقدیر کرد.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گذشت یک سال از عمر دولت گفت: دولت اقدامات خوبی را در حوزه‌های مختلف انجام داد و با دوری از اشرافیت و حضور در بین مردم، رفتار مناسبی را از رئیس جمهور و اعضای دولت مشاهده کردیم.
رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: باید از اقدام بزرگوارانه آیت‌الله حائری تقدیر کنیم که فرمودند مقلدین من از آیت‌الله‌ خامنه‌ای تبعیت کنند، این اقدام بزرگ تاریخی توطئه‌های بزرگی را خاموش کرد.
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از رئیس جمهور و وزیر کشاورزی برای برنامه‌ریزی و اقدام موثر در سال زراعی جاری و افزایش ۵۰ درصدی تولید گندم قدردانی کردند.
رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی به خاطر اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در بانک رفاه کارگران، از دکتر للـه‌گانی تقدیر کرد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فملی به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فملی در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ