رئیس مجلس ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: ایران اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مربی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام کشورمان، بزرگترین کاروان تاریخ بدنسازی ایران متشکل از ۸۰ ورزشکار و مربی، عازم مسابقات آسیایی لبنان خواهد شد.
سال 79 برای فوتبال جهان و ایران دو اتفاق مهم نقل و انتقالی رقم خورد.
بزرگترین خدمت به ایران در عرصه بین‌المللی، بازگرداندن جایگاه واقعی ایران و برقراری رابطه متوازن با تمام کشور‌ها و اجتناب از فرو افتادن در دام کشور‌های معدود، چون چین و روسیه و باز کردن دست‌وپای روابط از قید کشور‌های عقب‌افتاده، منزوی و ضعیف جهان و درنهایت حرکت به‌سوی اعتلای ایران، متناسب با جایگاه واقعی آن است که طبعاً در داخل در پرتو حمایت مردمی و در خارج در سایه یک سیاست مثبت و متوازن با جامعه جهانی و کشور‌های مقتدر منطقه و جهان امکان‌پذیر خواهد بود.
حضور دائمی سردار آزمون در لباس استقلال، آرزویی است که نکونام به عنوان سرمربی آبی ها دارد.
اهواز- مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان شیلات ایران گفت: رکورد بزرگترین ساندویچ ماهی ایران در اهواز به طول ۶۰ متر و با استفاده از کوبیده ماهی ثبت شد.
معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه ایران با تمام توان در تحقق اقتصاد دانش بنیان برنامه ریزی و اقدام می‌کند، گفت: در کمتر از ۱۰ سال بزرگترین صادرکننده محصولات پایین دست پتروشیمی خواهیم بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم کشورمان در راهپیمایی روز قدس گفت: ایران اسلامی امروز به پشتوانه ملت شجاع و با هدایت رهبر حکیم انقلاب اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است.
رایزن بازرگانی ایران در پاکستان گفت: بزرگترین نمایشگاه صنعت و انرژی پاکستان با حضور ۴۰۰ شرکت از بیش از ۱۰ کشور به مدت ۳ روز از امروز شروع به فعالیت می‌کند.
دریاچه ارومیه سال‌ها است حال و روز خوشی ندارد و بدترین روزهای خود را سپری می‌کند، این روزها خبری از دریاچه نیست و تا چشم کار می کند خشکی و نمک است.
سخنگوی دولت گفت: چین بزرگترین شریک تجاری ایران است و محور اصلی سفر رئیس‌جمهور به این کشور، اجرایی کردن توافق ۲۵ ساله راهبردی ایران و چین با تمرکز با مسائل اقتصادی است.
اعلام آمار گردشگران خارجی،برپایی بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در ایران،کشفیات جدید در محوطه های تاریخی سد چمشیر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
با بسته شدن طبقه دوم ورزشگاه آزادی و ممانعت از حضور تماشاگران در طبقه دوم استادیوم نقش جهان، ورزشگاه یادگار امام تبدیل به بزرگترین مجموعه ورزشی حاضر در لیگ برتر شده است.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از انعقاد بزرگترین قرارداد تجاری زعفران جهان میان ایران و قطر خبر داد گفت که دولت از این قرارداد حمایت قاطع می کند.
امیر صباغ گفت: ایران سال ۲۰۲۲ با صادرات ۷ میلیون تن چدن و فولاد خام در مکان شانزدهم بزرگ‌ترین صادرکنندگان فولاد جهان قرار گرفت.
ورامین- معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه اغتشاشات اخیر در آمریکا و برخی کشورهای همسایه تشکیل شد، اما ملت ایران بزرگترین فتنه ۴۰ سال اخیر را خنثی کردند.
اصفهان - شهردار تهران گفت: بی تردید در این ایام بزرگترین جنگ و تهاجم به کشور عزیز ایران در حال ظهور و بروز است، جنگ ترکیبی و تهاجمی بزرگ که همه داشته‌های ما را هدف گذاری کرده است.
از حذف نام استفن به عنوان بزرگترین شگفتی لیست تیم ملی امریکا یاد می شود.
لیست تیم فوتبال ایران برای حضور در 5 دوره از جام جهانی، همواره جا مانده های بزرگی داشته است.
کارلوس کی‌روش سخت‌ و فشرده‌ترین برنامه آماده‌سازی تیم ملی را برای حضور در جام جهانی قطر در نظر گرفته است.
بزرگترین حزب اسلامی الجزایر خواستار همکاری با کشورهای اسلامی به ویژه ایران و ترکیه شد.
انزلی- تالاب بین المللی انزلی به عنوان مهم ترین و بزرگترین زیستگاه طبیعی جانوران ایران حال و روز خوشی ندارد و در صورت عدم احیا احتمال دارد به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار شود.
در فاصله چند ماه تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بزرگترین قرارداد تجاری در حوزه زعفران بین ایران و قطر و با حضور شخصیت های سیاسی و اقتصادی دو کشور به امضا رسید.
نیم قرن پیش بزرگترین واقف ایران و میلیاردر دهه ۳۰ شمسی از دنیا رفت. درحال حاضر کتابخانه و موزه ملی ملک در تهران بخش کوچکی از موقوفات فرهنگی او در تهران است.
ارائه پیشنهادهای روسیه و ایران به چین و هند و تخفیف در نفت خام صادراتی این کشورها نگرانی‌ها را در مورد آینده صادرات نفت عراق افزایش داده است. عراق ۹۵ درصد بودجه اش وابسته به صادرات نفت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ