رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز نیروی هوایی، گفت: از اقداماتی که در خودکفایی و دفاع در نیروی هوایی انجام می‌شود، قدردانی و تشکر می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مراسمی با حضور حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از مجاهدت، رشادت و قهرمانی فرزاد بادپا نیروی خدماتی حرم شاهچراغ تقدیر شد.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی در نامه ای به مدیرعامل بانک گردشگری، از حمایت و مشارکت در برگزاری دوره آموزشی بین المللی سه روزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تقدیر و تشکر کرد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام با نیروی خدوم حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و مادرش دیدار و از رشادت این خادم در ماجرای حادثه تروریستی اخیر تجلیل و قدردانی کرد.
سامان فلاح در بازگشت به ورزشگاه دستگردی مورد استقبال باشگاه سابقش قرار گرفت.
مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن از خبرنگاران تقدیر کرد.
نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از حسن علیخانی، گزارشگر قدیمی اصفهان تقدیر کرد.
دو بازیکن جدید سپاهان در اتفاقی جالب توجه برای سومین بار در تیمی مختلف همبازی خواهند شد.
باشگاه استقلال با انتشار یک طرح گرافیکی از زحمات بازیکن سابق خود تشکر کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت به منظور برگزاری شایسته سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قدردانی کرد.
باشگاه صنعت نفت در تقدیر از ابراز همدردی جامعه فوتبال، اطلاعیه ای را منتشر کرد.
سومین نشست افق تحول رسانه ملّی صبح امروز سه‌شنبه ۶ تیر با حضور و سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. همچنین در این مراسم از ۴۴ سال مجاهدت فرهنگی حجت‌الاسلام محسن قرائتی در رسانه ملی تجلیل شد.
محمدباقر قالیباف بیان کرد: کار مهم و اساسی یعنی تقدیم برنامه پنج ساله هفتم به مجلس شورای اسلامی انجام شد این برنامه بدون شک با همکاری مجلس و دولت و با توجه به اولویت‌ها و سیاست‌های کلان پیش برده خواهد شد و با مساله محوری و اولویت‌بندی کار‌ها در مجلس شورای اسلامی نهایی خواهد شد.
محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: امروز صبح که با آقای علیرضا بیگی صحبت می‌کردم ایشان گفتند که مدتی است از نطق ۷ دقیقه‌ای محروم شده است این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تا اجازه ندهند حقوق نمایندگان ضایع شود.
سفیر امارات در تهران با حضور در مجلس شورای اسلامی دعوت نامه رسمی رئیس مجلس این کشور از رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفر به امارات را تقدیم وی کرد.
محمدباقر قالیباف از آحاد ملت شریف ایران که با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید و دوستان را دلگرم کردند، تشکر کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن سالروز تاسیس نیروی هوایی ارتش را تبریک و یاد و خاطره شهدای این نیرو را گرامی داشت.
سیدابراهیم رئیسی؛ رییس جمهور صبح چهارشنبه (۲۱ دی ۱۴۰۱) برای تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی که به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس برگزار شده است، حضور یافت.
ابراهیم رییسی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس، بعد از بیان توضیحاتی درباره ویژگی‌های لایحه بودجه ۱۴۰۲، این لایحه را تقدیم محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی کرد.
قالیباف گفت: ما اجازه تمدید برنامه ششم توسعه را نداریم و بر اساس توافق صورت گرفته قرار شده دولت به سرعت در دی ماه برنامه هفتم توسعه را تقدیم مجلس کند و از آنجا که از ۱۵ آذر ماه نیز گذشته است، بودجه چنددوازدهم ضمیمه لایحه بودجه شود. برنامه ششم توسعه یک بار و برای یک سال تمدید شده است و ما اجازه نداریم که مجدداً برنامه را تمدید کنیم.
محمد باقر قالیباف گفت: با دولت توافق بر این شد که در دی‌ماه برنامه هفتم را به مجلس تقدیم کنند و با توجه به اینکه از ۱۵ آذر گذشته است، بعد از این زمان بودجه به اضافه چند دوازدهم را می‌دهد.
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشکران برتر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در محل مرکز پژوهش های مجلس آغاز شد.
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشکران برتر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در محل مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
محمدباقر قالیباف در ارتباط ویدیویی با اردوی تیم ملی کشورمان در قطر از تلاش بازیکنان تیم ملی و کادر فنی در بازی با ولز تقدیر کرد.
نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی (یکشنبه 17 مهرماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی رأس ساعت 8 و 5 دقیقه و با حضور 195 نفر از نمایندگان در حالی آغاز شد که رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود به هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ