نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از رئیس جمهور و وزیر کشاورزی برای برنامه‌ریزی و اقدام موثر در سال زراعی جاری و افزایش ۵۰ درصدی تولید گندم قدردانی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ تقدیر شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از رویکرد انقلابی دولت سیزدهم در سیاست خارجی، از عملکرد دستگاه سیاست خارجی و وزیر امور خارجه تقدیر کردند.
جمعی از نمایندگان با امضای بیانیه‌ای از عملکرد دستگاه دیپلماسی در گسترش ارتباطات و تعامل با کشورها تقدیر و تشکر کردند.
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد ادعای تقدیم استعفای وزیر ورزش و جوانان به رییس‌جمهور کذب محض است.
۲۲۰ نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور از اقدامات وزارت نفت تقدیر کردند.
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده‌های صبور ناوگروه پرافتخار ۸۶ تقدیر کردند.
کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از وزارت فرهنگ و ارشاد و برگزار کنندگان سی و چهارمین دوره از نمایشگاه کتاب تهران تقدیر کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه جمعی از نمایندگان در تقدیر و تشکر از جهادگران سازمان بسیج سازندگی را قرائت کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جا دارد از همه همکاران به ویژه از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برای تدوین طرح مالیات بر سفته بازی تقدیر و تشکر کنم.
لایحه دوفوریتی واردات خودروهای کارکرده، اواخر فروردین ماه امسال از سوی وزارت صمت به هیأت‌ وزیران ارسال و پس از تأیید هیأت دولت، امروز - پنجشنبه‌ هفتم اردیبهشت‌ - به‌طور رسمی تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از تصویب لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در نشست هیئت دولت خبر داد و گفت: این لایحه در اولین فرصت جهت کاهش بار وزارت کشاورزی و وزارت صمت تقدیم مجلس خواهد شد.
انتظار می‌رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهاد‌های نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد، حکایت از شکل گیری تکاپو‌هایی در این خصوص دارد؛ تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
انتظار می رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهادهای نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد و قرائن حکایت از شکل گیری تکاپوهایی در این خصوص دارد. تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
محمدباقر قالیباف از آحاد ملت شریف ایران که با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید و دوستان را دلگرم کردند، تشکر کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از ارتش جمهوری اسلامی ایران به علت برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ قدردانی کردند.
نماینده وزیر آموزش و پرورش در پروژه شاد ضمن بازدید از مرکز تخصصی مانیتورینگ این اپلیکیشن گفت: یکی از این نمونه‌ها «مسابقه ماه مجلس» است که جریان یادگیری را در قالب گیم پیش می‌برد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از اقدامات نیروهای امنیتی و انتظامی در جریان اغتشاشات اخیر حمایت کردند.
عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه جمعی از نمایندگان در قدردانی از رزمایش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را قرائت کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از مهمان‌نوازی ملت و دولت عراق در اربعین حسینی امسال تقدیر و تشکر کردند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس از ارائه طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس از ارائه طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از پیشرفت صنعت دفاعی دانش‌بنیان و اقتدارآفرین کشور تقدیر و تشکر کردند.
عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه نمایندگان در تقدیر از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در پی کشف و خنثی‌سازی توطئه دشمنان انقلاب اسلامی را قرائت کرد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فملی به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فملی در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ