حجت الاسلام رئیسی در صحن علنی مجلس گفت: هیچ نیروی مسلحی به میزانی که سپاه با تروریسم مقابله کرد تلاش نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید ابراهیم رئیسی در حاشیه نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت با اعطای لوح زرین سپاس از خادم حرم احمد بن موسی تقدیر و تجلیل کرد.
معاون اول رئیس جمهور رسانه را عرصه جنگ جدید در دنیای کنونی دانست و از خبرنگاران به عنوان سربازان این جبهه جدید یاد و از زحمات آنها تقدیر کرد.
مراسم تقدیر معاون امور زنان رئیس جمهور از خبرنگاران
رئیس جمهور ضمن تقدیر از کارهای انجام شده برای حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور، با ناکافی دانستن اقدامات به‌عمل آمده، بر ضرورت کار جهادی و تحولی برای رفع موانع موجود در این مسیر تأکید کرد.
رئیس جمهور ضمن تقدیر از کارهای انجام شده برای حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور، با ناکافی دانستن اقدامات به‌عمل آمده، بر ضرورت کار جهادی و تحولی برای رفع موانع موجود در این مسیر تأکید کرد.
تجلیل رئیس جمهور بلغارستان از برندگان مدال برنز جوانان جهان تقدیر کرد.
بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، با اعضای تیم قهرمان لیگ برتر این کشور دیدار و از آنها تجلیل کرد.
رئیس جمهور گفت: سفر به سوریه نقطه عطفی در گسترش روابط و به نحوی تقدیر از مقاومت آنها بود.
رئیس جمهور ترکیه در مراسمی از تلاش‌های سازمان هلال احمر ایران در ترکیه تقدیر و تشکر کرد.
۲۳۱ نماینده مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور از اقدامات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری جشنواره‌های فجر تقدیر کرد.
۲۳۱ نماینده مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور از اقدامات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری جشنواره‌های فجر تقدیر کرد.
برگزیدگان ۳ جشنواره جوان خوارزمی، جشنواره بین المللی خوارزمی و جشنواره فناوری و نوآوری خوارزمی با حضور رئیس جمهور تقدیر شدند.
۳ جشنواره با عناوین سی و ششمین جشنواره بین المللی خوارزمی، بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی و اولین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی اسفند ماه برگزار می‌شود.
رئیس جمهور روسیه از عملکرد نیروی دریای این کشور قدردانی کرد.
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از شخص رئیس جمهور تشکر میکنم و برای اولین بار یک رئیس جمهور در جشنواره حاضر شد و همراه مردم به تماشای یک فیلم نشست.
رئیس جمهور با تقدیر از نگاه کریمانه رهبر معظم انقلاب در صدور فرمان عفو تعداد زیادی از متهمان اغتشاشات اخیر، گفت: عفو حکیمانه رهبر انقلاب از موضع اقتدار و پدرانه است.
دبیرکل انجمن صنعت پتروشیمی در نامه‌ای به رئیس جمهور از همراهی و پرداخت تسهیلات‌ ارزی بانک مرکزی دولت سیزدهم تقدیر کرد.
وزارت خارجه چین از اظهارات اخیر رئیس جمهور روسیه در موضوع تایوان قدردانی کرد.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گذشت یک سال از عمر دولت گفت: دولت اقدامات خوبی را در حوزه‌های مختلف انجام داد و با دوری از اشرافیت و حضور در بین مردم، رفتار مناسبی را از رئیس جمهور و اعضای دولت مشاهده کردیم.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور؛ برای آیین آغاز سال زراعی جدید و همچنین تقدیر از برگزیدگان بخش کشاورزی در محل اجلاس سران حاضر شد و به سخنرانی پرداخت.
حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی امروز (چهارشنبه) در جشنواره شهید رجایی که در سالن اجلاس سران برگزار شد گفت: تلاش، دلسوزی و کار جهادی همواره باید مورد تقدیر قرار بگیرد.
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از رئیس جمهور و وزیر کشاورزی برای برنامه‌ریزی و اقدام موثر در سال زراعی جاری و افزایش ۵۰ درصدی تولید گندم قدردانی کردند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در پیامی با تقدیر از زحمات ارزنده فعالان سخت‌کوش و دلسوز عرصه اطلاع‌رسانی و تحلیل رخدادهای خبری، خبرنگاران را منادیان آگاهی و ناشران دانایی در جامعه دانست.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از اقدامات رئیس جمهور تاجیکستان در گسترش زبان فارسی تقدیر و با اشاره به اولین سفر خارجی آقای رئیسی به تاجیکستان تأکید کردند: انجام این سفر نشان‌دهنده اهتمام دولت برای گسترش روابط با تاجیکستان است و در یک‌سال گذشته نیز سطح روابط افزایش یافته است اما با نقطه مطلوب بسیار فاصله دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ