سومین نشست افق تحول رسانه ملّی صبح امروز سه‌شنبه ۶ تیر با حضور و سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. همچنین در این مراسم از ۴۴ سال مجاهدت فرهنگی حجت‌الاسلام محسن قرائتی در رسانه ملی تجلیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر دست تقدیر باعث مرگ پدر پیام نیازمند نشده بود این بازیکن می‌توانست با عبور از رحمان احمدی به بیشترین تعداد دروازه‌بانی در سپاهان برسد!
مراسم بزرگداشت منوچهر زندی ورزشی نویس پیشکسوت با حضور چهره‌های فرهنگی و ورزشی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم که امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور داشت چهره‌های ورزش درباره شخصیت منوچهر زندی و تأثیر او در حوزه رسانه و ورزش ایران به سخنرانی پرداختند. در بخش پایانی این مراسم از سردیس منوچهر زندی رونمایی و از طرف فدراسیون‌های ورزشی فوتبال، اسکی، تنیس روی میز، و باشگاه ورزشی سپاهان از او تقدیر شد.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: ۱۳ تولید کننده و کارآفرینی صنعتی و معدنی استان طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفتند.
جانشین فرمانده مرزبانی فراجا در حاشیه بازدید از استان هرمزگان از تلاش مرزبانان هرمزگانی در اجرای طرح رعد ۱۱ تقدیر کرد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم استان در مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهید «قنبری» گفت: مردم خوزستان ثابت کردند در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار هستند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی شاگردان گل‌محمدی، نشستی صمیمانه را با کارکنان و نیروهای ستادی باشگاه برگزار کرد.
تقدیر امور اقتصادی و دارایی استان کردستان از شعبه آبیدر بانک آینده
سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، گفت: در هفته معلم از ۱۲ معلم نمونه کشوری تقدیر به عمل آمد که یک نفر این معلمان از استان بود.
سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، گفت: در هفته معلم از ۱۲ معلم نمونه کشوری تقدیر به عمل آمد که یک نفر این معلمان از استان بود.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان، با بیان اینکه مسابقات قرآن دستگاه قضایی استان برگزار شد، گفت: نفرات برتر حاضر در این رویداد معنوی تقدیر شدند.
رئیس بازرسی پلیس راهور فراجا گفت: از مأمور وظیفه شناس پلیس راهور استان قم که کیف پول گمشده را به صاحبش برگرداند، تقدیر شد.
سمنان- در مراسم تقدیر از اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان، خبرگزاری مهر استان سمنان مورد تقدیر قرار گرفت.
علی بسکابادی با اشاره به برگزاری جلسه شواری هماهنگی بانک‌های استان کرمان و مباحث مطرح شده گفت: از توجه و اقدامات دکتر علی رستمی و مجموعه ملی مس برای تأمین نقدینگی مورد نیاز صنایع استان کرمان تشکر ویژه بعمل آمد.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان کرمان و مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان از تمرکز منابع و مساعدت‌های شرکت ملی مس در این استان تقدیر کرد و گفت: اگر شرکت ملی مس نبود قطعا در پرداخت تسهیلات، شرمنده مردم می‌شدیم.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان طی پیامی از حضور حماسی و تاریخی فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال قدردانی کرد.
شاهرود- با اهدای لوح تقدیر سرپرست و خبرنگاران خبرگزاری مهر استان سمنان در جشن سالروز ثبت ملی شاهوار، مورد تقدیر قرار گرفتند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در هفته «جوان» از ۱۶۴ مدیر، معاون و معلم جوان موفق در آموزش و پرورش استان تجلیل خواهد شد.
مرکز اطلاع رسانی هنگ مرزی زابل در استان سیستان و بلوچستان از عذرخواهی فرمانده و مرزبان ارشد درجه یک افغانستان از مرزبان جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
تقدیر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از بانک آینده
اعضای شورای راهبردی سیستان و بلوچستان متشکل از نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق، رئیس کل دادگستری و مدیرکل اطلاعات طی نامه‌ای از عنایات رهبر معظم انقلاب به این استان قدردانی کردند.
هیأت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف این استان با تشکر از الطاف آحاد مردم غیور استان، با اشاره به سفر یک هفته‌ای این هیئت و دیدارها و ملاقات‌های متعدد با بزرگان علما و سران طوایف و نخبگان و جوانان و قشرهای مختلف مردم، از تقدیم گزارش این سفر به رهبر انقلاب اسلامی خبرداد.
نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از اقدامات ایران خودرو گفت: گروه صنعتی ایران خودرو حمایت های متعددی برای توسعه شرکت ایران خودرو خراسان انجام داده که نتیجه آن تولید محصولات لوکس در این کارخانه بوده است.
مجمع نمایندگان استان خوزستان در بیانیه‌ای از مردم انقلابی و ولایت مدار استان خوزستان که در اغتشاشات اخیر، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند، تقدیر و تشکر کردند.
به واقع عجیب است که در مواجهه حقوقی با موضوعی همچون صندوق امانات بانک، اینقدر در وضع مقررات کارآمد و روزآمد، ضعیف بوده ایم که حالا باید به قانون مدنی رجوع کنیم، حال آنکه اگر حقوق بانکی و تنظیم گری بانکی به خوبی توسعه پیدا کرده بود، نیاز به توسل به عمومات و احکام کهنه قانون مدنی، برای حل این مسائل نداشتیم آنهم با اینهمه تعدد و تفاوت در نظرات.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ