رئیس قوه قضائیه طی نامه ای در واکنش به تقدیر ۲۷۵ نماینده مجلس از قوه قضائیه به واسطه ارتقاء چشمگیر تعاملات میان عدلیه و قوه مقننه، از نمایندگان مجلس قدردانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ارتقاء سلامت خانواده‌ها متضمن ارتقاء یک جامعه است.
پیش‌بینی می‌شود که با خرید جنگنده‌های پیشرفته، توان نیروی هوایی پیر ایران به طور چشمگیری ارتقا یابد. از زمان حمله روسیه به اوکراین، ارتباطی بین تحویل احتمالی جت‌های سوخو به ایران و افزایش همکاری نظامی بین دو کشور به وجود آمده است. در دسامبر ۲۰۲۲، آژانس‌های اطلاعاتی غربی ادعا کردند که روسیه قصد دارد ۲۴ فروند هواپیمای سوخو۳۵ در ازای پهپاد‌های انتحاری ایران معامله کند.
در حالی که تقریباً همه سبزیجات در ارتقای سلامت کلی بدن نقش دارند، سبزیجاتی نیز هستند که به طور ویژه در کاهش وزن، نقش چشمگیری دارند. کالری کم، فیبر و آب زیاد موجود در این سبزیجات به قدری در ایجاد حس سیری مؤثرند که می‌توان آن‌ها را جایگزین میان‌وعده‌های پرکالری کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: جمهوری اسلامی ایران طی ۱۰ ساله اخیر با هدف ارتقای روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه تکمیل کریدور شمال- جنوب دست یافته است‌.
یک نکته مهم در رابطه با آئودی آر اس ۷ پرفورمنس مدل ۲۰۲۴ به سیستم تعلیق تطبیقی جدید آن مربوط می‌شود که کیفیت رانندگی در سرعت‌های بالا و تغییر مسیر‌های ناگهانی را به میزان بسیار چشمگیری ارتقا داده است.
مدیر برنامه ملی توسعه شهرک‌های گلخانه و شیلاتی معاونت علمی از توسعه و ارتقاء عملکرد زنجیره ارزش دانش‌بنیان به منظور تولید محصولات گلخانه‍ای و شیلاتی خبر داد.
در پی بهبود چشمگیر وضعیت اقتصادی چین در سه ماه نخست سال ۲۰۲۳ نهادهای جهانی پیش بینی‌های خود در مورد رشد اقتصاد چین برای سال ۲۰۲۳ را به رقم ۶.۴ درصد ارتقا دادند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ارتقا روابط ایران واندونزی سرشار از منافع برای دو ملت است.
معاون اول رییس جمهور روابط ایران و عمان را تاریخی و صمیمانه توصیف کرد و گفت: تهران برای ایجاد تحول در مناسبات تجاری خود با مسقط و ارتقاء سطح همکاری های اقتصادی فیمابین آمادگی کامل دارد.
رهبر انقلاب در دیدار با کارگران فرمودند: در کلام، همه از کارگر تعریف میکنیم، ولی تعریف زبانی کافی نیست؛ برای کارگران باید کار کرد.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: خودکفایی نیروهای مسلح با تکیه بر توان متخصصین و نخبگان داخلی کشور موجب شده تا بازدارندگی کشور به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: از سال گذشته توسعه و تنوع محصولات شرکت زامیاد در دستور کار قرار گرفت و از همین رو در سال جاری خودرو‌های تجاری جدید وارد بازار می‌شود.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به ارتقاء سهم بودجه فرهنگی و اجتماعی گفت: در سال ۱۴۰۱ در حوزه برگزاری رویدادهای متمرکز وضعیت خیلی بهتری داشتیم.
بوئینگ ۷۳۷ مکس، چهارمین نسل از هواپیما‌های سری ۷۳۷ بوئینگ است با تغییرات انجام گرفته در طراحی بال‌ها و البته به روزرسانی موتور‌های این هواپیما، سری مکس غیر از مصرف سوخت کمتر، توانایی پرواز بیشتری را هم دارد. بیشتر قطعات این هواپیما ارتقا یافته‌اند که بازدهٔ آن را نسبت به ۷۳۷ معمولی، به طرز چشمگیری افزایش داده است. بویینگ حتی ادعا می‌کند این هواپیما مدرن‌تر و بهینه‌تر از مدل ایرباس ۳۲۰ است که در کلاس یکسان با این بویینگ ساخته شده.
تعدادی از هلدینگ ها و شرکت های تابعه گروه مالی گردشگری در همایش شرکت های برتر ایران در سال 1401 با چند پله صعود نسبت به دوره قبل حائز رتبه‌های برتر شدند.
نبی نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و به عنوان مدیر در فدراسیون سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد. باید منتظر واکنش نمایندگان مجلس به این انتصاب سجادی ماند
نبی نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و به عنوان مدیر در فدراسیون سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد. باید منتظر واکنش نمایندگان مجلس به این انتصاب سجادی ماند
عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا در پیامی، فرا رسیدن نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه سینا را تبریک گفت.
طرح ارتقاء شفافیت مالی اعلام وصول از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
عیسی زارع پور با اشاره به چشمگیر بودن سرعت ظهور و رشد سوپر اپلیکیشن‌ها در منطقه آسیا و اقیانوسیه با ارائه طیف متنوعی از خدمات، افزود: حمایت از این سوپراپلیکیشن‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن‌ها برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی در کشور‌های عضو، زمینه مناسبی برای همکاری و هماهنگی در چارچوب مکانیزم‌های مورد نظر کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد بوده و نیز تامین منافع همگانی برای کشور‌های این منطقه را در بر خواهد داشت.
معاون اول رییس گفت: توسعه و ارتقاء همکاری با کشورهای همسایه از راهبردهای جدی دولت است و در این میان کشور روسیه از جایگاه خاصی برخوردار است.
سرمربی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به رشد رکورد دوومیدانی‌کاران بعد از پارالمپیک توکیو، گفت: روند پیشرفت دوومیدانی‌کاران نابینا و کم‌بینا از نظر رکوردی چشمگیر و قابل توجه است.
نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: در صورتی بانوان پاراوزنه بردار به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین اعزام می‌شوند که در اردوهای استعدادیابی و قهرمانی کشور رکورد خوبی را به ثبت برسانند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از ارتقاء سامانه‌های موشکی پدافند ارتش به بُرد بیش از ۳۰۰ کیلومتر در آینده‌ نزدیک خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ