کمیته داوران با پذیرفتن اشتباه تیم داوری، افراد مسئول در اشتباه فاحش بازی ولورهمپتون مقابل منچستریونایتد را از قضاوت در بازی‌های هفته آینده محروم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست هیات فوتبال تهران موضوع جعل مدرک از سوی یکی از داوران برای حضور در لیگ برتر را تایید کرد.
کمیته داوران با پذیرفتن اشتباه تیم داوری، افراد مسوول در اشتباه فاحش بازی ولورهمپتون مقابل منچستریونایتد را از قضاوت در بازی‌های هفته آینده محروم کرد.
سرمربی تیم ستارگان سرخ تهران به دلیل درگیری با داور در بازی لیگ دسته دوم، 24 ماه از حضور در میادین محروم شد.
دادگاهی در ایتالیا حکم قطعی خود را درباره توهین‌های ژوزه مورینیو به داور دیدار رم و مونزا در فصل گذشته منتشر کرد.
کمیته انضباطی با صدور حکمی، حسن ظهیری، کمک داور دربی را با محرومیت مواجه کرد.
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های فوتبال لیگ برتر و دسته اول صادر کرد.
احتمال محرومیت پیام حیدری داور دربی شماره ۱۰۰ پایتخت قوت گرفت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که صحبت‌های تندش با تیم داوری بعد از پایان دیدار با پرسپولیس از سوی رسانه‌های پرتغالی افشا و مشخص شد چه الفاظی به کار برده، دنبال توجیه و فرار از محرومیت است.
یوفا استوان کوواچ، داور دیدار جنجالی میلان-ناپولی را تا پایان فصل از بازی های اروپایی کنار گذاشت.
الکساندر میتروویچ، ستاره صربستانی فولام، به دلیل هل دادن داور دیدار این تیم مقابل منچستریونایتد که دو هفته پیش برگزار شد با محرومیت 8 هفته‌ای مواجه شد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، که دیشب در جریان دیدار تیمش با کرمونزه اخراج شد به دلیل ورود به رختکن داوران و توهین‌های شدید به تیم داوری دو جلسه از همراهی رم محروم شد.
تیم داوری دیدار پورتو شب عجیب و پر حادثه ای را سپری کرد که ممکن است به دلیل برخی تصمیمات جنجالی از جمله نگرفتن پنالتی طارمی، با محرومیت روبرو شوند.
اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه آرسنال و منچسترسیتی را به دلیل رفتار بازیکنان‌شان در دیدار اخیر دو تیم محکوم کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای خود را در خصوص سرمربی نیان الکترونیک خراسان صادر کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود درباره سرمربی و بازیکن تیم شهرداری ارومیه را صادر کرد.
متئو لاهوز، داور دیدار دو هفته پیش بارسلونا-اسپانیول، این هفته نیز در لالیگا قضاوت نخواهد کرد و باید دید محرومیت او تا چه زمانی ادامه دارد.
متئو لاهوز، داور دیدار بارسلونا-اسپانیول این هفته در لالیگا قضاوت نخواهد کرد و باید دید محرومیت او ادامه دار خواهد بود یا خیر.
دکتر بیژن حیدری در جریان دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال تهران یک پنالتی گرفت که بسیار عجیب بود و صدای آبادانی‌ها را درآورد.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال یک داور و همچنین مربی تیم فوتبال نساجی را از فعالیت محروم کرد.
در این حکم محرومیت، دلیل وقوع آن عنوان نشده و مشخص نیست داور مذکور به خاطر تبانی و فساد در تغییر نتیجه محروم شده است یا مسایل دیگری باعث این محرومیت شده است.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به خاطر اظهانظر درباره داوری بازی با استقلال محروم شد.
دوران محرومیت سرمربی استقلال به پایان رسیده و او می‌تواند در بازی مقابل هوادار تیمش را از روی نیمکت هدایت کند. البته اگر در این دیدار هم اتفاقی برای او رخ ندهد و دوباره کارت قرمز از داور دریافت نکند!
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، که در دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی به دلیل اعتراض شدید به کمک‌داور اخراج شده بود از سوی اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار نامناسب محکوم شد.
با وجود شکایت باشگاه استقلال از حمید حاج ملک به خاطر قضاوتش در دیدار با فولاد این داور از سوی کمیته داوران محروم نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ