پرونده دور دوم رقابت‌های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهای باقی مانده بسته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین مرحله رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی برگزار شد.
تیم فوتبال گل‌گهر نتوانسته در بازی‌های گذشته نتایج خوبی کسب کند و برای اعاده حیثیت تمام توانش را برای دیدار روز جمعه به کار خواهد گرفت.
رضا درویش می‌گوید یحیی گل‌محمدی فارغ از نتایج بازی‌های حساس باقی‌مانده برای فصل آینده قرارداد دارد و باید بماند.
با توجه به پیش‌بینی کمیته ملی المپیک از تعداد طلاهای احتمالی ایران در بازی‌های آسیایی، از الان باید نگران نتایج در هانگژو بود.
شکست سنگین اسپانیا و برد کرواسی از مهم‌ترین نتایج بازی‌های دیشب مقدماتی جام ملت‌های اروپا بود.
تیم‌های ملی فوتسال عراق و برزیل در دیدارهای دوستانه برابر حریفان خود به پیروزی پرگل رسیدند و آرژانتین مقابل کاستاریکا متوقف شد.
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر به دنبال رقم خوردن اتفاقات خوب در بازی‌های آسیایی هستیم، باید شرایط را برای برگزاری دو، سه اردوی خوب در روسیه و بلاروس فراهم کنیم.
ذوب‌ آهن این فصل در مجموع بازی‌های خانگی دو برابر خارج از خانه امتیاز کسب کرده است.
نتایج به دست آمده در بازی‌های این هفته بوندس‌لیگا باعث شد آینتراخت فرانکفورت به مهم‌ترین رقیب بایرن مونیخ در کورس قهرمانی این لیگ تبدیل شود.
در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال سه بازی جذاب برگزار می شود که در آن سه تیم به دنبال انتقام نتایج بازی‌های دور رفت هستند.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مسابقات جام جهانی گفت: نباید مغرور شویم، چرا که چین در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با تمام قدرت شرکت می‌کند و ما باید بالاتر از شرایط فعلی باشیم.
بازی‌های هفته دوم لیگ برتر بسکتبال ایران، با پیروزی تیم شهرداری گرگان پیگیری شد.
در جریان بازی‌های روز دوم بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا، جدال هم گروهی‌های ایران به سود ژاپن تمام شد.
نتایج دور از انتظار کاراته ایران به عنوان یکی از قدرت‌های برتر جهان در بازی‌های کشورهای اسلامی، لزوم توجه بیشتر به این رشته و اعزام به رویدادهای بین المللی برای کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی را گوشزد کرد.
مدیرفنی تیم های ملی وزنه‌برداری گفت: از نتایج بازی‌های کشورهای اسلامی راضی هستیم اما باید همچنان برای میادین بزرگ آینده تلاش کنیم.
مدیرفنی تیم های ملی وزنه‌برداری گفت: از نتایج بازی‌های کشورهای اسلامی راضی هستیم اما باید همچنان برای میادین بزرگ آینده تلاش کنیم.
رییس انجمن پاراشنا گفت: هر چند به خاطر قوانین و مقررات میزبان، امکان اعزام شناگران زیادی را به قونیه نداشتیم، اما نتایج راضی کننده است و شناگران بالاتر از انتظار ظاهر شدند.
به نظر می رسد در صورت محاسبه تمام مدال ها، نتایج وزنه برداران کشورمان تاثیر بسزایی در رنگینگ نهایی کاروان ایران خواهد داشت.
به نظر می رسد در صورت محاسبه تمام مدال ها، نتایج وزنه برداران کشورمان تاثیر بسزایی در رنگینگ نهایی کاروان ایران خواهد داشت.
در اولین روز از رقابت‌های پاراتیراندازی با کمان بازی‌های کشورهای اسلامی، یازده پاراکماندار کشورمان در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان رفتند.
نتایج قرعه کشی آزادکاران پنج وزن نخست تیم ملی ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شد.
بازیکن نفت مسجدسلیمان معتقد است که با حمایت هواداران، آنها می توانند در هفته نخست لیگ برتر از سد مس کرمان عبور کنند.
آخرین تمرینات اعضای تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی با نتایج درخشانی همراه بود و دو ملی پوش موفق به رکوردشکنی غیر رسمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ