جدال حساس استقلال و آلومینیوم در هفته دهم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که مهدی قایدی برعکس بازی‌های گذشته تیمش، این بار به طور کامل برای آبی‌ها به میدان رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان روبرتو مانچینی در ادامه ناکامی‌های سریالی فوتبال ایتالیا در مراحل پایانی رقابت‌های مختلف امشب مغلوب اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها شدند.
بخش بزرگی از ناکامی‌های دولت سیزدهم را می‌توان حاصل عملکرد مدیران احمدی‌نژادی دانست، شاید به همین علت است که او نه از دولت سیدابراهیم رئیسی دفاع می‌کند و نه اینکه به نقد عملکرد دولت سیزدهم و ناکامی‌های آن می‌پردازد تا به‌نوعی بار مسئولیت نتایج به‌دست‌آمده از عملکرد دولت را به گردن او نیندازند.
بعد از حذف چلسی از لیگ قهرمانان مالکان باشگاه تصمیم گرفتند به دلیل ناکامی‌های بزرگ در فصل جاری دستمزد بازیکنان این تیم را تا 30 درصد کاهش دهند.
شاگردان یورگن کلوپ با یک پیروزی پرگل خارج از خانه مقابل لیدز به ناکامی‌های چند هفته اخیر خود پایان دادند.
یکی از هواداران متعصب مارسی در فرانسه برای اخراج یکی از مدافعان از طرف باشگاه که او را عامل ناکامی‌های تیم محبوبش می‌داند دست به اقدامی عجیب زده است: اعتصاب غذا.
رئیس فدراسیون شمشیربازی با تایید رکورد تیم ملی اسلحه سابر وتشریح دلایل آن، گفت: همانطور که برای موفقیت‌ها تقدیر و تشکر داریم قطعا برای ناکامی‌های اخیر هم از ابزار تنبیهی استفاده می‌کنیم.
رئیس فدراسیون شمشیربازی با تایید رکورد تیم ملی اسلحه سابر وتشریح دلایل آن، گفت: همانطور که برای موفقیت‌ها تقدیر و تشکر داریم قطعا برای ناکامی‌های اخیر هم از ابزار تنبیهی استفاده می‌کنیم.
در روز دوم کشتی جام‌های دانکلوف و نیکولای پتروف سه نماینده ایران در دور مقدماتی مغلوب حریفان خود شدند تا در صورت فینالیست شدن حریف به گروه شانس مجدد راه پیدا کنند.
حمید مطهری در اندیشه پایان دادن به روند ناکامی‌های تیم خود در نیم فصل دوم است.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه، نشان از ناکامی‌های پی در پی آنان در شکست عزت و اراده ملت ایران است.
شارلروا با بهره‌مندی از دو بازیکن ایرانی خود به برتری مقابل یوپن رسید.
سردار شریف گفت: دشمن امروز دریافته است که دلیل همه ناکامی‌های آنان در این سال‌ها تدابیر ولی فقیه است به همین علت تمام هجمه آنها در اغتشاش‌های اخیر به سمت رهبر معظم انقلاب طراحی شد.
ناکامی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منجر به استعفا یا اخراج چندین مربی شده و تیته سرمربی برزیل آخرین مربی است که جدا شده است.
روزنامه خبر ورزشی در تیتر اول امروز خود به بیماری های تاج بعداز ناکامی‌های تیم ملی یا شکایت ویلموتس اشاره کرده و به آن طعنه زده است
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی این روزها در تکاپوی تشکیل کابینه جدید است، وی البته اهداف بزرگی در سر دارد که به نظر می رسد موانعی جدی نیز در برابر آن وجود دارد.
تیم بسکتبال بروکلین نتس با وجود درخشش دو ستاره نامدار خود، کایری اروینگ و کوین دورانت، همچنان روی دور شکست قرار دارد.
دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا جزو ۱۱ بازیکن اصلی این تیم مقابل راسینگ سانتاندر است.
آبادان - صنعت نفت در ادامه روند ناکامی‌های خود در این فصل به تیم سپاهان اصفهان باخت تا همچنان به روند قعرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دهد.
علی اکبر هاشمی جواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی عامل اصلی ناکامی‌های فوتبال این استان را مدیریت احسان اصولی می‌داند.
علی اکبر هاشمی جواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی عامل اصلی ناکامی‌های فوتبال این استان را مدیریت احسان اصولی می‌داند.
بایر لورکوزن در حضور سرمربی جدیدش و در غیاب مهاجم ایرانی خود به برتری پُر گل مقابل شالکه دست یافت.
شارلروا در حضور وینگر ریزنقش ایرانی خود به برتری مقابل اندرلخت رسید.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: بی‌شک فتنه جاری نتیجه‌ای جز خفت و رسوایی در پی نداشته و شکست عبرت‌آموز دیگری را بر فهرست ناکامی‌های جبهه متحد ضدانقلاب و دشمنان ایران اسلامی خواهد افزود.
توییت پیتزا دومینو با استقبال بسیار خوبی از جانب کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده و خیلی‌ها آن را به موقع و هوشمندانه قلمداد کرده اند و این توییت را کنایه مناسبی به ناکامی‌های آبی پوشان لندنی در بازار نقل و انتقالات دانسته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ