آبادان- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تیم ما طبق نظریه کارشناسان داوری در بازی‌های ابتدایی مورد اشتباهات داوری قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی کره‌ای تیم ملی تیراندازی با کمان تاکید کرد که در کامپوند انفرادی می‌توانیم در بازی‌های آسیایی مدال طلا بگیریم.
مربی تیم ملی بوکس تاکید کرد که برای ملی‌پوشان ما تن به تن شدن با بوکسورهای اردن اتفاق خیلی خوبی بود.
دارنده مدال نقره وزنه‌برداری در پارالمپیک 2020 توکیو گفت: تیم ما دل شیر برای مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی دارد، اما این دل خیلی خونین است.
مربی تیم ملی بوکس ایران گفت: متاسفانه تنها نفرات اول و دوم بازی‌های آسیایی می‌توانند سهمیه المپیک بگیرند که کار را برای ما خیلی سخت کرده است.
بازیکن تیم ملی هندبال زنان گفت: سرخوردگی حذف از بازی‌های آسیایی برای ما خواهد ماند و باید چهار سال دیگر منتظر باشیم تا شاید مسئولان تصمیم به اعزام بگیرند.
سرمربی تیم ملی پاراشنا از اعزام ۴ شناگر به بازی‌های پاراآسیایی خبر داد و گفت: ابوالفضل ظریف پور با ۱۶ سال سن کوچک‌ترین شناگر ما در هانگژو است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت که برگزاری بازی های تدارکاتی با تیم های بزرگ در دستور کار فدراسیون فوتبال است.
سرمربی تیم فوتبال امید گفت: مسابقات غرب آسیا تورنمنتی است که ما را به آمادگی بهتری جهت حضور در بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک پاریس می‌رساند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، با اشاره به پتانسیل بالای نفرات تیم ملی جوانان در برخی اوزان، گفت: استراتژی اصلی ما کمک به تیم ملی بزرگسالان با توجه به تشکیل ۲ تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های قهرمانی جهان است.
کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تیمش با تمام قوا در بازی‌های باقی مانده برای کسب قهرمانی جام حذفی و چهارمی لیگ برتر به میدان خواهد رفت.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید بازیکنان این تیم در حال جبران اشتباهات نیم فصل اول برای صعود به لیگ برتر هستند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنانش خواست تا روی بازی‌های پیش رو تمرکز کنند.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط بازیکنان خوب بوده و هم‌قسم شده‌ایم تا بازی خوبی ارائه دهیم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود دهیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقات بازی های ما فوتبالی نیست.
مدافع ملوان می‌گوید به برد مقابل نفت مسجد سلیمان اکتفا نمی‌کنند و جایگاه این تیم بسیار بالاتر است.
جسارتا ما حتی نتوانستیم از جام جهانی قطر-به جز آن دلار‌هایی که فیفا به همه تیم‌های حاضر در جام جهانی می‌دهد- اندازه بانو «ایوانا نول» مدل اهل کرواسی هم سود کنیم. زنی که با زرنگی و ارتباطاتش خواسته یا ناخواسته از نظریه میان فرهنگی به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و با آن شکل و شمایل و نوع لباس پوشیدنش در قطر حضور یافت. هم تمام بازی‌های تیم ملی کشورش را تا کسب مقام سوم تماشا کرد، هم چهره شد و حالا به عنوان یک مدل پرطرفدار، قیمت‌های نجومی برای تبلیغات در وب سایت و پیج اینستاگرام و سایر حساب هایش در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته است.
سرمربی تیم تفنگ کشورمان گفت: نزدیکی بازی‌های آسیایی و مسابقات کسب سهمیه المپیک در برنامه‌ریزی‌های ما مشکلی ایجاد نمی‌کند.
مهاجم تیم ملی ایران می‌گوید بازیکنان تیم‌ملی بازی‌های ولز را دیده‌اند و انتظار یک بازی خوب را مقابل آن‌ها دارند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست مقابل نیوکسل، گفت تفاوت دو تیم به علت شلوغی بیشتر برنامه‌های بازی‌های چلسی در هفته‌های اخیر بوده است.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید تیمش را با تاکتیکی متفاوت از چهار بازی گذشته را در ورزشگاه فولاد آره‌نا راهی مقابل فولاد به میدان فرستاده است.
سرمربی تیم بسکتبال نبوغ اراک تأکید کرد، هدف این تیم ارائه بازی‌های قابل قبول در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال است.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، حق تیم ایران را رسیدن به فینال این بازی‌ها عنوان کرد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه برای بقا در لیگ برتر نمی جنگیم، گفت: هدف ما این است که امسال با بازی‌های زیبا به پیشرفت و موفقیت برسیم.
سرمربی تیم تکواندو نوجوانان گفت: بچه‌های ما بازی‌های بسیار قدرتمندانه‌ای در مسابقات نوجوانان جهان داشتند و توانمندی و استعدادهای خود را نشان دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ