کنفدراسیون والیبال آسیا از علیرضا قریب و 21 داور دیگر برای قضاوت در بازی‌های آسیایی چین دعوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
تنها نماینده کشورمان در مسابقات تور جهانی کمتر از ۱۸ سال (سطح ۳)، به جمع ۸ تنیسور برتر جدول اصلی راه یافت.
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: طبق بررسی‌هایی که در کشور درباره عملکرد دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی برای آموزش و ترویج جوانی جمعیت انجام دادیم، تنها دستگاهی که در درون خودش برخلاف آمار کشور، با افزایش نرخ ازدواج مواجه بود، سپاه پاسداران بود.
کنفدراسیون والیبال آسیا از 18 داور بین‌المللی از جمله ابراهیم فیروزی از ایران برای قضاوت در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا 2023 در تهران دعوت کرد.
شهداب یزد نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا در منامه بحرین خواهد بود
شاید بتوان گفت مهم‌ترین دلیل رسیدن فولاد به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد دفاعی فوق العاده این تیم بوده است.
فقط یک داور ایرانی برای قضاوت جام ملت های جوانان آسیا در تاشکند از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شده است!
یک نماینده پارلمان لبنان گفت که یک رئیس جمهور با دیدگاه اصلاحی می تواند بحران ها و مشکلات فعلی این کشور را حل و فصل کند.
دبل گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس هفتمین گل بازیکنان خارجی در تاریخ دربی بود.
تبریز- رئیس هیات بسکتبال آذربایجان شرقی مشکلات ریز و درشت تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر به عنوان تنها تیم آذربایجان شرقی در لیگ برتر بسکتبال را تشریح کرد.
تنها نماینده‌ استان تهران در لیگ برتر فوتبال زنان ایران، در هفت مسابقه‌ برگزار شده تا به اینجای فصل، هفت شکست سنگین را متحمل شده و با صفر امتیاز و تنها یک گل زده در قعر جدول رده‌بندی ایستاده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:با فتنه نمی‌شود مثل عملیات دفاع مقدس جنگید، یکی از ابعاد جهاد تبیین این است که فضا را روشن کرد، اگر فضا روشن شود مردم درست انتخاب می‌کنند و اگر فضا تاریک باشد نمی‌بینند.
روز ششم رقابت های قهرمانی جهان مکزیک ۲۰۲۲ در اوزان ۵۴- کیلوگرم آقایان و ۷۳- کیلوگرم بانوان پیگیری خواهد شد.
در ادامه رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان، دو نماینده دیگر ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
روز ششم رقابت های تکواندو قهرمانی جهان مکزیک 2022 در اوزان 54- کیلوگرم آقایان و 73- کیلوگرم بانوان پیگیری خواهد شد.
امارات علیرغم صرف هزینه‌های زیادی که برای ارتقای لیگ این کشور داشته، در جام جهانی تنها یک نماینده خواهد داشت؛ احمد نوراللهی!
با منتفی شدن حضور بازیکنان ذخیره ایران در مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا، نوشاد عالمیان تنها نماینده کشورمان در این رقابت ها خواهد بود.
با منتفی شدن حضور بازیکنان ذخیره ایران در مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا، نوشاد عالمیان تنها نماینده کشورمان در این رقابت ها خواهد بود.
حسین نصیری‌نژاد تنها نماینده داوری تیروکمان ایران و آسیا است که در مسابقات جهانی آمریکا و مکزیک قضاوت کرد.
حسین نصیری‌نژاد تنها نماینده داوری ایران و آسیا در مسابقات تیراندازی با کمان آمریکا و مکزیک قضاوت کرد.
تیم هندبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به عنوان تنها نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا رقبای خود را شناخت.
منطق حکم می‌کند اگر اعتراضی به قواعد بازی وجود دارد، تا زمان تغییر قواعد بازی در آن شرکت نکنیم؛ اما اگر با پذیرش قواعدی که ممکن است حتی اشکالات وارده به آن نیز صحیح باشد، وارد بازی شدیم، در میانه بازی و زمانی که احتمال باخت را دادیم، با اعتراض به قواعد بازی صحنه را ترک نکنیم و نتیجه بازی را نیز بپذیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ