کمیته داوران با پذیرفتن اشتباه تیم داوری، افراد مسوول در اشتباه فاحش بازی ولورهمپتون مقابل منچستریونایتد را از قضاوت در بازی‌های هفته آینده محروم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی تحلیلگران معتقدند که دولت سیزدهم به دلیل شرایط خاص چند وقت اخیر، راهی جز محافظه کاری ندارد و نمی‌خواهد کوچکترین زمینه‌ای را برای ایجاد بی ثباتی ولو به صورت حداقلی فراهم کند.
به دلیل یک اشتباه تایپی، میلیون‌ها ایمیل حاوی اطلاعات حساس نظامی آمریکا به یک کشور دیگر ارسال شده است.
در بعضی مواقع به دلیل خرید زیاد میو‌ها و سبزیجات دچار مشکل برای نگهداری از آن‌ها می‌شویم، اما همیشه استفاده از میوه‌های خوشرنگ و سبزیجات تازه لذت بخش‌تر است.
سرپرست فدراسیون شطرنج یکی از احکام رئیس قبلی این فدراسیون که در آخرین روزهای ریاستش ابلاغ شد را به دلیل مغایرت با شرع و عرف ابطال کرد.
کنعانی گفت: منافقین به دلیل ذات تروریستی خود، همواره خطری برای امنیت میزبان خود خواهند بود، به همین دلیل دولت عراق آن‌ها را اخراج کرد و دولت‌های دیگر نیز از پذیرش آن‌ها خودداری نمودند.
لیونل مسی به دلیل مسافرت به چین با پاسپورت اشتباه، توسط ماموران مرزبانی چین متوقف شد و دو ساعت طول کشید تا اجازه ورود به این کشور را دریافت کند.
کامیونی که در جاده در حال حرکت بود، به طور ناگهانی از جاده منحرف شد و چپ کرد.
سرمربی مس رفسنجان می‌گوید تیمش با اشتباهات داوری مقابل پرسپولیس بازنده بوده است.
ویدیویی ببینید از یک راننده کامیون به دلیل درست محاسبه نکردن عرض یک کوچه، گیر کرده است.
حکیم زیاش به دلیل اشتباهات باشگاه چلسی نتوانست راهی پاری‌سن‌ژرمن شود.
این روند‌ها دائمی نیستند. مشکلات پیچیده جهان همواره به افرادی اجازه می‌دهند که پاسخ‌هایی ساده، اغوا کننده و اشتباه ارائه کنند. با این وجود، بیایید امیدوار باشیم که در سال ۲۰۲۳ میلادی پوپولیسم به دلیل قلابی و ساختگی بودن آن به دلیل آن چه که هست فاش و آشکار شود.
یکی از بزرگترین غایبان دربی نود و نهم ابوالفضل جلالی، مدافع چپ ملی‌پوش استقلال بود که به دلیل مصدومیت بازی را از دست داده بود.
مطمئناً فکر می‌کنید که آب پاستا نمی‌تواند چیز مفیدی داشته باشد و اینجاست که مردم اشتباه می‌کنند. آب اضافی ماکارونی مملو از نمک و نشاسته است و وقتی این مواد را به سس خود اضافه کنید، چه روغن زیتون باشد و یا مواد دیگر، سس لذیذی برای شما به ارمغان می‌آید که به هیچ وجه بدون وجود آب پاستا درست نمی‌شود؛ این فرآیند امولسیون سازی نامیده می‌شود.
اشتباه روز گذشته مایا یوشیدا کاپیتان ژاپن منجر به شکست سامورایی‌های آبی مقابل کاستاریکا شد.
این دانشجو با تاکید بر ضرورت عرخواهی دولت ادامه داد: «عذرخواهی کنید به خاطر جوانانی که به دلیل وضعیت سیاسی و اقتصادی که شما ساختید ترک وطن کردند. عذرخواهی کنید برای همه کسب‌وکار‌های تعطیل شده و اعصاب خردشده جوانان از اینترنتی که شما ساخته‌اید. عذرخواهی کنید بابت دانشگاهی که به امنیتی‌ترین شکل ممکن خود در سال‌های گذشته تبدیل شده است.»
محمدرضا مهدی‌زاده دلیل اصلی بیرون ماندن از لیگ برتر را مصدومیت عنوان کرد.
کنفدراسیون بوکس آسیا در گزارش خود،‌ دلیل عدم اعزام شه‌بخش به مسابقات قهرمانی آسیا را مصدومیت شدید اعلام کرد.
مجید تفرشی سه اشتباه حاکمیت را با صراحت در شبکه چهار بیان کرد: جمهوری اسلامی به رضاشاه فحش می‌دهد، اما راهکار رضاخانی را دنبال می‌کند. خیال می‌کنند شاه، چون امتیاز داد سقوط کرد، این اشتباه است، محمدرضا پهلوی به این دلیل سقوط کرد که دیر و در زمان ضعف و استیصال امتیاز داد.
نیمه اول این مسابقه سه صحنه مهم داشت. در اولین صحنه فرشید باقری به دلیل تکل خطرناک و کف پا روی مرتضی پورعلی گنجی باید به صورت مستقیم از زمین اخراج می‌شد که داور فقط به او کارت زرد نشان داد.
رئیس فدراسیون کشتی معتقد است تنها راه غلیه بر رقبای آمریکایی و روس، زیرگیری ناب ایرانی است و در همین خصوص می‌توان به تاکتیک اشتباه حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور اشاره کرد.
لی میسون، کمک داور ویدیویی، به دلیل اشتباهی که در بازی نیوکسل و کریستال پالاس داشت از رقابت‌های هفته آینده محروم شد.
رکوردشکنی های سریعترین مرد و زن ایران در بازی های کشورهای اسلامی به صورت رسمی ثبت نشده است!
رکوردشکنی های سریعترین مرد و زن ایران در بازی های کشورهای اسلامی به صورت رسمی ثبت نشده است!
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به بازگشت مهدی قایدی به این تیم گفت: از ابتدا هم تصمیم به جدایی این بازیکن و کوچ به لیگ امارات اشتباه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ