طبق قرارداد سه‌ساله‌ای که فدراسیون فوتبال اسپانیا با همتایان عربستانی منعقد کرد، قرار شد که دیدار سوپرکاپ اسپانیا، جدال برنده لیگ و جام حذفی این کشور به میزبانی عربستان برگزار شود. آن زمان در توافق اولیه پای قراردادی ۱۴۰ میلیون یورویی در میان بود. به عبارتی برای گرفتن یک میزبانی ساده که قرار بود فقط دو تیم به مصاف هم بروند، اسپانیا به ازای هر دوره ۴۰ میلیون یورو از عربستانی‌ها گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان در شرایطی در هفته گذشته با صرف هزینه هنگفت توانسته نیمار، یکی دیگر از برترین‌های فوتبال دنیا را به خدمت بگیرد که مدیران ایرانی هم پیش‌تر یک برزیلی را وارد لیگ و باشگاه مطرح پرسپولیس کردند؛ تفاوتش این بود که نیمار، کاپیتان تیم ملی برزیل است و برزیلی مذکورِ پرسپولیس فقط یک پرنده‌فروش بود که به‌جای مهاجم گل‌زن به این تیم انداخته شد.
وزیر امور خارجه گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
وزیر امور خارجه عربستان گفت: عربستان مصمم است که رابطه با جمهوری اسلامی ایران توسعه یابد.
آژانس گردشگری دولتی سعودی "Visit Saudi" رسما اسپانسر جهانی جدید لالیگا شد.
عربستان سعودی یک شهروند آمریکایی را که به قتل پدر مصری خود محکوم شده بود، اعدام کرد.
اگر سرخیو راموس به لیگ عربستان نرود، او به پیشنهاد گالاتاسرای پاسخ مثبت خواهد داد.
عربستان سعودی امروز شنبه از تعیین سفیر جدید خود در فلسطین خبر داد که البته به صورت غیر مقیم و فوق العاده در اراضی اردن حضور خواهد داشت.
امروز شنبه در شهر جده عربستان نشستی در ارتباط با بحران اوکراین در سطح مشاوران امنیت ملی برخی کشورها برگزار می‌شود.
مهدی تاج معتقد است توسعه در فوتبال خریدنی نیست و آوردن رونالدو به ایران کمکی در جهت این توسعه نخواهد کرد.
وزارت خارجه عربستان خواستار مذاکره با ایران شده و گفته است: «ما خواستار مذاکره هستیم. بر این اساس که پادشاهی عربستان و کویت یک طرف مذاکره و ایران طرف دیگر این مذاکرات بر اساس قوانین بین‌المللی قرار گیرند.»
سائوپائولو با جذب لوکاس مورا تا پایان سال 2023 موافقت کرد.
ستاره فرانسوی در صورت انتقال به عربستان درآمدی باورنکردنی خواهد داشت.
عربستان به برناردو سیلوا پیشنهاد بسیار پر زرق و برقی داده است؛ اما اگر سیلوا به این کشور برود، در مقایسه با رونالدو چقدر درآمد خواهد داشت؟
جزئیات دستمزد نجومی کاپیتان رئال مادرید در عربستان فاش شد.
وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرد کار برپایی ۳۵۰ هزار چادر برای اسکان زائران خانه خدا در منا و عرفات آغاز شده است.
امروز مطالبی همچون جدیدترین قیمت‌ها از بازار خودرو، نرخ دلار در اولین روز هفته چقدر شد؟، صندوقی که به بازدهی ۱۰۰۰ درصدی رسید، کدام نماد‌ها این هفته مجمع برگزار می‌کنند؟، تعلیق این سه نماد تا اردیبهشت ماه! | این شرکت دارویی افشا خورد!، رقیب تسلا از عربستان می‌آید، تحلیل چهار نماد بورسی | سهامداران فجهان، فسپا، پارسان و کفرا بخوانند!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
جورجینا شب گذشته به جشنواره «جوی اواردز» رفت و روی فرش قرمز قرار گرفت. او در مصاحبه ‌ای که داشت از علاقه‌اش به عربستان گفت.
یک مقام سعودی به میزان مشارکت زنان در بازار کار این کشور اشاره کرد.
محمد بن سلمان ولیعهد و نخست‌وزیر عربستان، در اردوگاه زمستانی در منطقه العُلاء، میزبان فرمانده ارتش پاکستان بود.
معاون پژوهش وزیر علوم در بخش دیگر سخنرانی خود به اهمیت رؤیت پذیری در حوزه علم و فناوری اشاره کرد و گفت: رؤیت پذیری این است که کاری کنیم در جامعه ما یک سری افراد، مراکز و مقاله‌ها شناخته شوند و دیده شوند. مردم چقدر دانشمندان و پژوهشگران ما را می‌شناسند؟ در خارج از کشور چقدر ما را می‌شناسند؟ اینها همه در حوزه رویت‌پذیری است.
کریستیانو رونالدو در طی دو و نیم سال حضور در عربستان از باشگاه النصر ۵۰۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.
قاسم محبعلی تحلیلگر مسائل خاورمیانه: «بقبول ندارم که عربستان این قدرت و توان را دارد که در مسائل داخلی ایران دخالت کند. ما به مراتب کشور قدرتمندتری هستیم که کشوری مثل عربستان بتواند در معادلات داخلی ما تاثیر بگذارد؛ لذا لزومی ندارد با چنین ادعا‌هایی به آن‌ها اعتبار و قدرتی بدهیم که ندارند؛ باید از تهدید کشور‌های کوچکتر خودداری کنیم»
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، با رشد شاخص ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، رسوب سود سهامداران در جیب این غول‌های بورسی، جو بایدن قول داد عربستان مجازات خواهد شد؛ احتمالات چه خواهد بود؟!، کدام دارایی‌ها بعنوان پوشش تورمی در آمریکا عمل کردند؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیر شرکت بازاریابی نفت عراق (سومو) ضمن اعلام حجم ذخایر نفتی این کشور از مذاکره با عربستان برای احیای خط لوله عراق ـ عربستان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ