تیم فوتبال هوادار با برد مقابل چادرملوی اردکان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم اتفاقات دیدار ذوب‌آهن و هوادار در هفته پایانی لیگ برتر را صادر کرد.
محمود فکری بعد از تجربه موفق در سایپا حالا هدایت دیگر تیم تهرانی یعنی هوادار را برعهده گرفته و این به منزله بازگشت به لیگ برتر است.
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر، به آخرین گام خود برای فتح دوگانه فوتبال ایران یعنی دیدار نهایی جام حذفی رسید، جایی که باید در جنگی تمام عیار و فوق حیثیتی به مصاف استقلال زخم خورده برود.
سعید سحرخیزان به جای بابک مرادی در دقیقه ده وارد زمین شد و نخستین هت تریک تاریخ هوادار در لیگ برتر را به نام خود ثبت کرد.
تیم هوادار برای بازی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در برابر پیکان است، سخت و جدی به تمرینات آماده سازی خود ادامه می دهد.
هوادار با عبور از سد ملوان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر 29 امتیازی شد و به رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر آمد و حالا تنها یک پله با نیمه بالای جدول فاصله دارد.
ساکت الهامی در دیدار برابر صدرنشین لیگ برتر مسعود شجاعی و شش بازیکن دیگر خود را در اختیار نخواهد داشت.
دیدار هوادار و مس رفسنجان از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵:۰۰ روز سه شنبه به ساعت ۱۴:۳۰ تغییر کرد.
باشگاه هوادار در فاصله چند ساعت تا دیدار برابر پرسپولیس، بیانیه ای منتشر و نسبت به برخی موارد ابراز نگرانی کرد.
ساعت مسابقه دو تیم پرسپولیس و هوادار تهران از هفته بیستم لیگ برتر فصل ۰۲-۱۴۰۱ تغییر کرد.
سرمربی چادرملو اردکان بعد از حذف مقابل هوادار به انتقاد از رفتار ساکت الهامی پرداخت.
از این هفته رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور با حضور تیم های لیگ برتری دنبال می شود. این بدین معنی است که مرحله یک شانزدهم نهایی بازی ها آغاز شده است.
گل‌گهر سیرجان با بردی که مقابل هوادار به دست آورد، بار دیگر صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شد.
آبی و بنفش پوشان پایتخت در دومین فصل ورود به رقابت‌های لیگ برتر دنبال شکست یک تیم مدعی برای اولین بار هستند.
گل گهر – هوادار بدون شک یکی از بازی های جذاب هفته دوازدهم لیگ برتر خواهد بود. یک بازی سخت برای هر دو تیم.
در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر، آبی‌های پایتخت موفق شدند در ورزشگاه پاس قوامین میزبان خود یعنی تیم هوادار را با یک گل شکست دهند.
سرمربی هوادار در دومین تقابل پیاپی برابر مس کرمان به برتری دست پیدا کرد.
تیم هوادار روز گذشته در هفته هفتم لیگ برتر در خانه در برابر سپاهان با نتیجه دو بر یک شکست خورد و این در حالی بود که ابتدا بازی را پیش افتاده بود.
در یکی از بازی های مهم هفته پنجم لیگ برتر هوادار با هدایت ساکت الهامی امروز در استادیوم پاس میزبان تیم پرسپولیس خواهد بود.
هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام هفت دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین آن‌ها تیم‌های هوادار و پرسپولیس به مصاف هم می‌روند.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
هوادار تهران در هفته چهارم لیگ برتر در تبریز برابر تراکتور قرار خواهد گرفت.
ساکت الهامی می‌گوید هوادار در دیدار با نفت مسجدسلیمان تیم برتر میدان بوده و استحقاق کسب سه امتیاز را داشته است.
بر اساس آخرین اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال، چند شرکت بورسی اقدام به انتشار آگهی‌های ثبت افزایش سرمایه‌های خود کردند و ۳ نماد از اعلامیه پذیره نویسی عمومی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ