اعضای تیم خوشه طلایی راهی یزد شدند تا فردا(چهارشنبه) مقابل چادر ملوی اردکان به میدان بروند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ با حکم رئیس‌جمهور، اردیبهشت‌ماه امسال برای بررسی ابعاد حوادث سال گذشته تشکیل شد.
اعضای کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱، پیش از ظهر امروز دوشنبه با رئیس جمهور دیدار کردند.
یکی از اعضای پارلمان آلمان به شدت از سیاست‌های این کشور در خصوص مداخله در جنگ اوکراین و خدشه دار کردن روابط با روسیه انتقاد کرد.
اگرچه موسوی صدای اعتراض اعضای تیم ملی را مخابره کرده؛ ولی این ویدئو به مذاق محمدرضا داورزنی و رسانه‌های نزدیک به این رئیس فدراسیون، خوش نیامده است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اعضای هیئت مرکزی نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.
مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی در احکامی جداگانه، اعضای جدید هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌ اجتماعی (شستا) منصوب کرد.
عکسی از خانواده ابراهیم رئیسی در فضای مجازی منتشر شده و واکنش‌های زیادی به دنبال داشته؛ چون اکثر اعضای این خانواده عهده‌دار سمت‌های مهمی هستند.
در جلسه امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد کانون‌های وکلای دادگستری انتخاب شدند.
در جلسه عصر امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد کانون‌های وکلای دادگستری انتخاب شدند.‌
عضو تیم تکواندو دانشجویان ایران گفت: از بدو ورود با اعضای تیم عهد بستیم که یک مدال خوش رنگ برای کشور بیاوریم به همین دلیل تمام تلاش خود را کردیم.
سهمداران آسیا تک با برگزاری انتخابات در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت، هیئت مدیره جدید را با تغییر یک عضو حقوقی انتخاب کردند.
دبیر شورای امنیت روسیه امروز فاش کرد: اعضای بدن نظامیان مجروح اوکراینی برای پیوند از بدنشان خارج می‌شوند.
پس از آنکه بخش نخست لایحه اصلاحات قضایی، بدون توافق با مخالفان در کنست رژیم صهیونیستی به تصویب رسید، برخی از اعضای حزب لیکود با ادامه این روند مخالفت کردند.
مشهد ـ اعضای شورای اسلامی شهر مشهد انزجار خود را از هتک حرمت به قرآن کریم اعلام کردند و خواستار برخورد قاطعانه با عاملان شدند.
وزارت اطلاعات از بازداشت اعضای شبکه تروریستی - صهیونیستی به همراه ۴۳ بمب خبر داد که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان کردستان و مازندران را داشتند.
این روزنامه با ادعای اینکه «ظریف متن برجام را نخوانده، امضاء کرد» نوشت: تاکنون به دفعات به عبرت‌ها و خسارت‌های برجام پرداخته شده است. اما بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عبرت برجام، لزوم بی‌اعتمادی به آمریکاست. هر چند که در دولت قبل برخی دولتمردان تاکید کرده بودند که امضای وزیر خارجه آمریکا تضمین است، اما برجام یک‌بار دیگر ثابت کرد که دولت آمریکا - چه جمهوری خواه باشد و چه دموکرات - به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.
زارع پور درباره رفع فیلتر بعضی از پلت‌فرم‌های خارجی به صورت کامل اظهار کرد: من قبلاً اعلام کرده ام که کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، متولی فیلترینگ است و و حدود ۱۳عضو دارد که دولت یکی از اعضای آن است. تلاشمان این است محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن را دارند، برداریم و ان‌شالله طی دو روز آینده خبر‌های خوشی در این زمینه خواهید شنید.
رضا محمدیان: این رخداد خوبی برای شورای انقلابی ششم نبوده و آبروی شورای شهر و اعضای شورا را خدشه دار کرده است.
درست در روز‌هایی که تیم‌های برتر آسیا که فریب رنکینگ خوش آب و رنگ فیفا را نخورده‌اند و این روز‌ها مشغول بازی در یک‌هشتم نهایی جام جهانی هستند، تیم ملی هم به خانه برگشته و اعضای آن، از بازیکنان تا کادر فنی و مدیریتی و رئیس فدراسیونش، بازی‌ها را از روی کاناپه دنبال می‌کنند و احتمالا تحلیلی هم دارند که الان اگر ما بودیم چنین می‌کردیم و چنان.
اعضای تحریریه کیکر آلمان، شرایط ۳۲ تیم جام جهانی را به طور مختصر بررسی کرده‌اند.
در چهار روز پس از مدتی که ماسک صاحب توئیتر شد اعضای جمهوری خواه کنگره مجموعا حدودا ۴۷۰ هزار دنبال کننده یا به طور میانگین هر یک ۱۸۰۰ دنبال کننده به دست آوردند.
در رژیم‌های تمامیت خواه (توتالیتر) مانند رژیم‌های سیاسی چین و اتحاد جماهیر شوروی سابق دولت بر تمام عرصه‌های زندگی تسلط دارد و اجازه نمی‌دهد یک جامعه مدنی مستقل توسعه یابد. حزب کمونیست چین بر همه چیز در چین مسلط است. هنگامی که یک جنبش اجتماعی خارج از حزب مانند فالون گونگ برمی خیزد حزب آن را یک تهدید مرگبار قلمداد می‌کند و آن را تعطیل کرده و دست به سرکوب اعضایش می‌زند.
کارشناس مسایل بین‌الملل گفت: بایدن و دموکرات‌ها می‌خواهند توافق و بازگشت به برجام انجام شود، اما اسراییل با کمک برخی از اعضای جمهوری خواه تلاش دارد، این اتفاق نیفتد. با این حال الان توپ در زمین آمریکا است که این توافق را بپذیرد یا نه!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ