وزیر اقتصاد گفت: ابر بدهکاران بانکی که تسهیلات بزرگ دریافت کرده‌اند، طبق رویه بانک مرکزی هم مشمول شفافیت و هم جریمه خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهرداد محمدی فرصت عالی برای گلزنی در دومین حضور در ترکیب استقلال را از دست داد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بخش مجازات و سلبی لایحه عفاف و حجاب برای عده بسیار کمی از افراد جامعه چون گروه‌های سازمان یافته، سلبریتی‌ها و مروجان بی‎‌حجابی است.
مدافع چپ اسبق پرسپولیس بار دیگر روبروی این تیم و یحیی گل محمدی قرار خواهد گرفت و در انتظار فرصتی ویژه از سوی خمس خواهد ماند.
کمیته داوران در هفته دوم لیگ برتر برخی داوران را برای نخستین بار در این فصل انتخاب کرده است.
مهدی عبدی می‌تواند از خلوت بودن اسکواد پرسپولیس در پست مهاجم نهایت استفاده را ببرد.
آندری لونین، دروازه بان اوکراینی در ترکیب اصلی رئال مادرید به مصاف اتلتیک بیلبائو به میدان رفته است.
داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی، حداکثر تا ۲ روز فرصت دارند به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.
داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی، حداکثر تا دو روز فرصت دارند به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.
امیرحسین اسفندیار در قهرمانی آسیا حضور نخواهد داشت.
شهریار مغانلو اولین گل فصل را وارد دروازه تراکتور کرد.
خبرنگاران با مراجعه به آدرس my.gov.ir می‌توانند اقدام به فعال سازی بسته اینترنت کنند و این فرایند برای مدت یک ماه در دسترس خواهد بود.
بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت ایران، کلیه صادرکنندگان محصولات پتروشیمی، پالایشی، فولادی، فلزات اساسی رنگین و فرآورده­های نفتی مکلف به عرضۀ در سامانه نیما شدند.
دارندگان پرندگان هدایت پذیر از دور (پهپادهای) غیر نظامی تنها دو ماه فرصت برای پلاک کردن پهپاد خود دارند و بعد از این تاریخ، فقط در موارد خاص ثبت پلاک صورت می‌گیرد.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: قانون جدید انتخابات، فرصت برابر را برای نامزد‌ها در استفاده از امکانات عمومی فراهم می‌کند.
با لغو اعزام تیم ملی والیبال و هندبال زنان به مسابقات آسیایی حتی فرصت رویاپردازی از ملی‌پوشان ایران گرفته شد.
یک مقام مسئول گفت: فرصت ۴ ماهه به مؤسسات مالی و اعتباری جهت ساماندهی زیرساخت‌های مبارزه با پولشویی داده شده است.
درآمد حاصل از صادرات محصولات حوزه شیلات، سهم ماهیان خاویاری ۳ دهم درصد بوده اما به لحاظ ارزشی ۲.۲ درصد از کل صادرات و ارزآوری این حوزه را به خود اختصاص داده است.
میرمصطفی جوادی ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری می‌گوید فرصت برای کسب سهمیه المپیک پاریس در این دسته از بین نرفته است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت در خصوص فرصت طلبی و سوءاستفاده شیادان سایبری از ایام ماه محرم هشدار داد.
قائم‌مقام وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: قاره آفریقا مزیت‌های خوبی برای تامین بخشی از پروتئین و نهاده‌های کشاورزی و دامی مورد نیاز کشور دارد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مدیر تیم فوتبال پرسپولیس و این باشگاه ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات کتبی خود را به این کمیته ارسال کند.
فرصت مطالعاتی در چارچوب طرح پیشران پژوهشی پیرامون سفالینه‌های زرین‌فام ایرانی با هدف راه‌اندازی بانک اطلاعاتی سفالینه‌های زرین‌فام در دست اجراست.
فرصت محدود برای کاربران یک صرافی رمزارز خارجی ورشکسته
جدیدترین عضو خانواده nova هوآوی، گوشی nova ۱۱i وارد بازار کشور شد. جدیدترین سری نوا ترکیبی از فناوری و طراحی را در خانواده نوا هوآوی به نمایش می‌گذارد. ترکیبی عالی از زیبایی و قدرت در ...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ