امیرحسین اسفندیار در قهرمانی آسیا حضور نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هرچند زائوربک سیداکوف فرصت جبران شکستش مقابل تیمور بیژیف را خواهد داشت، اما سایت معتبر آمریکایی به باخت داخلی قهرمان المپیک 2020 توکیو واکنش نشان داد.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید در امتیاز ٢۴ بر ٢٠ کار را تمام می‌کردیم تا حریف فرصت کاهش اختلاف امتیاز را نمی‌یافت. امیدوارم که در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
اولیویه ژیرو فرصت از دست رفته مقابل ناپولی را جبران کرد.
اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که این تیم همچنان فرصت جبران شکست را در بازی برگشت برابر منچسترسیتی دارد.
در این دیدار ابتدا آرسنال توسط مارتینلی پیش افتاد و سپس گابریل ژسوس اختلاف را دو برابر کرد. صلاح در همان نیمه نخست یکی‌از گل‌های خورده را جبران کرد و این فرصت را داشت که در اواسط نیمه دوم بازی را به تساوی بکشاند اما صلاح پنالتی‌اش را به اوت زد.
مالک شریعتی نماینده مجلس بخش های کوتاهی از نامه مرحوم آیت الله ری شهری به حسن روحانی رئیس جمهوری سابق را منتشر کرده است.
شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی امسال هم با افزایش حداکثری بلیت های هواپیمایی گوش مسافران نوروزی را که دو هفته فرصت گردش دارند، می بُرند تا بتوانند جبران روزهای کم رونق‌شان را کنند.
شاگردان یحیی گل‌محمدی در یک بازی پر ماجرا مقابل تراکتور اولین باخت فصل خود را تجربه کردند و حالا در اندیشه جبران آن هستند.
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت می‌گوید: «برگزاری کنکور دو بار در سال خوب و مفید است، اما پذیرش هم باید در دو مرحله تقسیم شود. این یک فرصت عالی برای داوطلبانی است که کنکور را به خوبی جواب نداده‌اند و در همان سال می‌توانند جبران کنند. باید به سمتی برویم که بدون قطعی اینترنت، آزمون را به شکل کامل، درست و بدون تقلب با موفقیت برگزار کنیم.»
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که می خواهند در دیدار برابر تراکتور به پیروزی برسند و صعود کنند، گفت: جام حذفی مثل لیگ نیست که فرصت جبران داشته باشد و با یک اشتباه حذف می شوید.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی‌های جام حذفی سخت‌تر از لیگ برتر است چون در لیگ فرصت برای جبران اشتباه وجود دارد ولی در حذفی زمان محدود است.
مهاجرانی در اعتماد نوشت: فرانسوی‌ها اصطلاح معنی‌دار «عقل سرد» را برای اعمال حاکمیت و شیوه حکمرانی به کار می‌برند. ما به جای «عقل سرد» که چینی‌ها استاد کاربری‌اش هستند، از «هیجان داغ» استفاده می‌کنیم. از شورای راهبردی سیاست خارجی همین انتظار می‌رود که در برابر سیاست‌های راهبردی چین در منطقه از تعبیر اخلاقی و عاطفی «جبران کردن» استفاده نکند.
ستاره سابق تیم ملی فرانسه در دو استوری به تمجید از دو ستاره فینال جام جهانی 2022 پرداخت.
در واقع تلویزیون نمی‌تواند از سریال‌سازی خود پول دربیاورد، به همین دلیل از فرصت سه هفته‌ای جام‌جهانی نهایت استفاده را کرده تا ضررهای مالی ناشی از کمبود مخاطب خود را جبران کند.
پس از موقعیت طلایی که مقابل دروازه پرتغال از دست رفت، حالا طارمی پس از چهار سال، فرصت جبران آن صحنه را دارد.
بعد از پایان حسرت‌بار جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای تیم ملی ایران و مهدی طارمی، این مهاجم حالا با انگیزه بیشتر و در شرایطی ایده‌آل فرصت جبران اتفاقات گذشته را دارد.
پس از موقعیت طلایی که مقابل دروازه پرتغال از دست رفت، حالا طارمی پس از چهار سال، فرصت جبران آن صحنه را دارد.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، امشب فرصت دارد که انتقام حذف بایرن از لیگ قهرمانان فصل گذشته را بگیرد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، مدعی شد تیمش برابر اینتر فرصت خوبی برای جبران نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان دارد.
یکی از رزیدنت‌های معترض با بیان این که هر سال سؤالات آزمون‌های وزارت بهداشت به نحوی به بیرون درز پیدا می‌کند می‌گوید: برخی سال‌ها این موضوع پیگیری می‌شود و کار به دیوان عدالت می‌کشد. از رزیدنت‌ها خواسته می‌شود بیشتر از زمان استاندارد، در بخش حضور داشته باشند و حتی کشیک بدهند و به دنبال آن اساتید برای جبران فرصت کم مطالعه رزیدنت‌ها و ارتقاء وجهه بالینی و علمی گروه دستیاری خود در مقابل سایر گروه‌های دانشگاه‌های کشور در امتحانات سراسری و کشوری، برخی سؤالات آزمون را به شیوه‌های مختلف برای آن‌ها فاش می‌کنند!
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه اروپایی‌ها فرصت همکاری با ایران را از دست ندهند، تاکید کرد: بیایند و جفاهایی که نسبت به ایران مرتکب شده‌اید را جبران کنید.
تیم نفت فرصت این را داشت تا در نیمه دوم یکی از گل‌های خورده را جبران کند.
میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ابراز امیدواری کرد که ملی‌پوشان در مسابقات بعدی خود نیز عملکرد خوبی داشته باشند.
رئیس جمهور گفت: وفاق موجود میان دولت و مجلس فرصتی برای غلبه بر مشکلات دیرپای کشور، گره‌گشایی از زندگی مردم، جبران عقب‌ماندگی‌ها و حرکت پرشتاب به سوی پیشرفت و تعالی کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ