فرصت مطالعاتی در چارچوب طرح پیشران پژوهشی پیرامون سفالینه‌های زرین‌فام ایرانی با هدف راه‌اندازی بانک اطلاعاتی سفالینه‌های زرین‌فام در دست اجراست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس گروه مطالعات دفتر آموزش گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی از اجرای مرحله دوم طرح فرصت مطالعاتی ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در کشور در بخش گردشگری خبر داد.
آرمان رمضانی قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ کرد تا فرصت کافی برای انتخاب تیم جدید داشته باشد.
استادیار مطالعات خاورمیانه دانشگاه ملی استرالیا دولت وقت ایالات متحده را مورد انتقاد قرار می‌دهد که با خروج یکجانبه از برجام در سال ۲۰۱۸ فرصت تاریخی غرب برای جلب اعتماد ایران را از دست دادند.
در فاصله دو روز تا پایان فرصت پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشویچ، باشگاه پرسپولیس هنوز رسید واریز را به فیفا ارسال نکرده است.
در فاصله دو روز تا پایان فرصت پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشویچ، باشگاه پرسپولیس هنوز رسید واریز را به فیفا ارسال نکرده است.
صاحب امتیاز انصاف نیوز گفت: چهارشنبه‌ی گذشته طی تماسی تلفنی از دادستانی کل گفته شد که یک هفته برای اجرای حکم سه ساله‌ی «محرومیت از مسئولیت‌های مطبوعاتی» فرصت دارم و در این مدت هیچ خبری در انصاف نیوز منتشر نشود و نشد.
شعبانی با اعلام اینکه اگر امسال مطالعات را تکمیل کنند و به ما ارائه دهند، نوروز سال آینده عملیات عمرانی آن انجام خواهد شد، گفت: برداشت پل فرصتی همچون تعطیلات نیاز دارد؛ چراکه نباید شهر با مشکلات ترافیکی ناشی از اجرای این پروژه مواجه شود.
برای پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی، باشگاه استقلال بیش از 50 روز فرصت دارد.
آینده «استان‌های درگیر بالاترین نرخ فرونشست زمین» در دو سناریو بررسی شد. نتایج یک تحقیق از روند نشست زمین در پهنه‌هایی از کشور که محل سکونت نیمی از جمعیت ایران است، نشان می‌دهد، سرعت بالای برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی در این مناطق باعث شده است از یکسو میزان «افت ذخایر آبی» زیرزمین تا ۴ برابر دهه‌های قبل و از سوی دیگر، نرخ سالانه فرونشست به حداقل ۵/ ۱ برابر سال‌های گذشته برسد. این بحران انسان‌ساز براساس مطالعات تیم تحقیق، ۷تهدید زیست‌محیطی و اقتصادی برای کشور در پی دارد مگر آنکه با «تدابیر ملموس» از سمت سیاستگذار مهار شود. محققان در این مطالعه تاکید می‌کنند، بحران فرونشست برخلاف بحران زلزله، قابل کنترل است؛ اما «فرصت، محدود است». در صورتی که روند برداشت از آب‌های زیرزمینی به روال حداقل یک دهه گذشته ادامه یابد، تلخ‌ترین سناریوی پیش‌رو، «تکمیل فرآیند فرونشست» و «مرگ آبخوان‌ها» خواهد بود که باعث بحران‌های جدید زیست‌محیطی و کشاورزی می‌شود. راهکارهای دستیابی به سناریوی دوم در جمع‌بندی این تحقیق، فهرست شده است.
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی گفت: ستاد علوم و فناوری های شناختی از فرصت های مطالعاتی پسا دکتری دانشجویان و محققان برای مهاجرت به حوزه های علوم اعصاب و شناختی حمایت می کند.
پرسپولیس یک هفته برای پرداخت مطالبات علی علیپور فرصت دارد و بعد از آن با ارجاع حکم به کنفدراسیون فوتبال آسیا، این پرونده به مانع دریافت مجوز حرفه‌ای قرمزها تبدیل می‌شود.
پرسپولیس یک هفته برای پرداخت مطالبات علی علیپور فرصت دارد و بعد از آن با ارجاع حکم به کنفدراسیون فوتبال آسیا، این پرونده به مانع دریافت مجوز حرفه‌ای قرمزها تبدیل می‌شود.
فاضل، معاون اجرایی سد و نیروگاه چم شیر نیز با بیان این‌که آبگیری سد چم‌شیر از هفته دیگر آغاز خواهد شد بیان کرد: کاوش این تپه با توجه به تراز آن با تأخیر زیر آب می‌رود بنابراین تا آن زمان، برای تکمیل مطالعات و کاوش فرصت وجود دارد.
ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست مطبوعاتی عصر سه‌شنبه با استفاده از نام اختصاری از توافق ۲۰۱۵، برنامه جامع اقدام مشترک «برجام» به خبرنگاران گفت: «مطمئنا ایرانی‌‌‌ها فرصت بازگشت سریع به پایبندی دوجانبه به برجام را از دست دادند.»
چهارشنبه گذشته رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم پس از دیدار با سفیر کره شمالی از تبادل استاد و دانشجو و ایجاد فرصت مطالعاتی با کره شمالی خبر داد.
معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ادامه داد: تبادل استاد و دانشجو میان دو کشور و ایجاد فرصت‌های مطالعاتی کوتاه مدت برای دانشجویان و اساتید می‌تواند در تحکیم روابط دو کشور مورد توجه قرار گیرد.
باشگاه پرسپولیس موفق شد در توافق با رادوشویچ، سازوکاری برای پرداخت قسطی مطالبات وی پیدا کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در پایان بازی تیمش با چلسی که با تساوی 1-1 به پایان رسید در کنفرانسی مطبوعاتی شرکت کرد.
مسعود پزشکیان در بیانیه ای نوشت؛ مبارزه با بی عدالتی و ظلم و تبعیض تنها با ماندگاری در صحنه و پیگیری مطالبات از راه های قانونی تا رفع نارسایی ها امکان پذیر است. نباید اجازه و فرصت میدان داری به رسانه های معاند و برانداز داده شود.
استقلال برای پرداخت مطالبات این مربی حدود ۱۵ روز فرصت دارد. هم‌چنین باید روی مطالبات اصلی این مربی، سود ۵ درصدی دیرکرد مطالبات استراماچونی، حق دادگاه و مسائل مربوط به آن را در نظر گرفت
استقلال برای پرداخت مطالبات این مربی حدود ۱۵ روز فرصت دارد. هم‌چنین باید روی مطالبات اصلی این مربی، سود ۵ درصدی دیرکرد مطالبات استراماچونی، حق دادگاه و مسائل مربوط به آن را در نظر گرفت
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام هجرت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد هجرت در روزهای آینده بورس است.
"باندبازی" در سیستم فروش خودرو وجود دارد؟
یک فعال مطبوعاتی گفت: اگر نخواهیم از فرصت کنونی برای احیای برجام استفاده درست کنیم مطمئنا فردا دیر خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ