درآمد حاصل از صادرات محصولات حوزه شیلات، سهم ماهیان خاویاری ۳ دهم درصد بوده اما به لحاظ ارزشی ۲.۲ درصد از کل صادرات و ارزآوری این حوزه را به خود اختصاص داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دوران سربازی بهترین فرصت برای آموزش مهارت های زندگی و افزایش مسئولیت پذیری جوانان نسبت به جمعیت و خانواده است.
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: باشگاه های لیگ برتر برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید فقط تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۵ مرداد فرصت دارند.
چالش ها و فرصت های زیست بوم نوآوری اجتماعی در جلسه کارگروه نوآوری اجتماعی ستاد فناوری‌های و فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بررسی شد.
یک مقام مسئول گفت: فرصت ۴ ماهه به مؤسسات مالی و اعتباری جهت ساماندهی زیرساخت‌های مبارزه با پولشویی داده شده است.
رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد از فرصت ۴ ماهه این وزارت خانه به موسسات مالی و اعتباری جهت ساماندهی زیرساخت های مبارزه با پولشویی خبر داد.
قائم‌مقام وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: قاره آفریقا مزیت‌های خوبی برای تامین بخشی از پروتئین و نهاده‌های کشاورزی و دامی مورد نیاز کشور دارد.
سفر رییس جمهوری ایران به آفریقا فرصت های همکاری بخش کشاورزی را افزایش داده و امید است بخشی از چالش های اقتصادی تولیدکنندگان با بازارهای جدید حل و فصل شود.
مهلت ثبت نام نهایی کاروان ایران در بازی های آسیایی رو به پایان است و هنوز جلسه نهایی ستاد عالی بازی‌ها تشکیل نشده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) بازدید کرد.
مربی دروازه بان های تیم ملی افغانستان اعلام کرد دیدار با ایران یک فرصت مناسب برای خودنمایی بازیکنانش است.
بریکس به دلیل نوظهور و هم هدف بودن با کشورمان چه در مسائل سیاسی و چه در مسائل و همکاری‌های اقتصادی و بین‌المللی، میتواند مسیری موثر در آینده همکاری های بین المللی ایران با جهان باشد.
عربستان سعودی از سال ۲۰۱۶ و با رونمایی از سند چشم‌انداز ۲۰۳۰ در یک مسیر بلند‌‌‌پروازانه قرار گرفته است. تلاش عربستان برای تنوع‌‌‌بخشی به اقتصاد و درآمدهایش به دلیل نوسانات بازار نفت در یک دهه اخیر بوده است. هدف از این پروژه اقتصادی با محوریت محمد بن‌سلمان ولیعهد عربستان بازنگری ساختار اقتصادی است که با تغییر نحوه درآمدزایی پادشاهی، درصدد است تا وابستگی بالا به نفت و اعتیاد به آن را کاهش ‌‌‌داده و به سمت متنوع‌سازی درآمدهای دولت حرکت کند.
رئیس دومای روسیه تاکید کرد که مردم کریمه با رای به الحاق به این کشور،عدالت و حقیقت را برگزیدند.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که تلاش های غرب برای آسیب زدن به این کشور نتوانسته به هدف خود برسد.
پهنه های خزر فرصتی طلایی برای ارزآوری دریایی دارد و در این میان توجه به آبزی پروری می تواند علاوه بر ایجاد اشتغال و پویایی اقتصادی گامی بزرگ در توسعه اقتصاد دریامحور باشد.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی گفت:درحوزه صادرات لبنیات طرف ایرانی ملزم است تاشرایط مورد درخواست چین در کیفیت، بهداشت، نحوه انتقال، نگهداری و بسته بندی محصولات را رعایت کند.
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی گفت: ستاد علوم و فناوری های شناختی از فرصت های مطالعاتی پسا دکتری دانشجویان و محققان برای مهاجرت به حوزه های علوم اعصاب و شناختی حمایت می کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ترک تهران برای عزیمت به الجزایر جهت شرکت در نشست مجالس سازمان همکاری‌های اسلامی گفت: آفریقا در شرایط فعلی از فرصت های مهم اقتصادی فرهنگی امروز جهان اسلام است.
استقلال در مصاف با تراکتور به همان تیم پیش از جام جهانی تبدیل شد. در جریان بازی موقعیت های متعددی روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت روی دو ضربه پنالتی به برتری رسید.
کاپیتان آرمان جهان بیگلری با تاکید بر لزوم شناسایی فرصت‌های اقتصادی دریا در کشور، گفت: نیازمند ایجاد جذابیت‌های مالی، رفاهی در شهرهای ساحلی هستیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تولیدات هنری از جمله پویانمایی را در شناساندن فرصتهای متنوع دریا مؤثر خواندند و گفتند: با استفاده از تولیدات هنری و معرفی ظرفیتهای پیشرفت دریاپایه کشور چه در بخش نظامی و چه در بخش عمرانی، شوق مردم به استفاده از این فرصت افزایش خواهد یافت.
شاگردان الهامی نمایش خوبی مقابل تیم پرستاره سپاهان داشتند اما دست خالی از زمین خارج شدند.
بوشهر- برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر فرصت خوبی است تا استان‌هایی مثل بوشهر که کمترین فاصله را با این کشور دارند، بتوانند سهمی در این رویداد مهم ایفا کنند.
سفیر ژاپن گفت: با توجه به روابط بسیار حسنه ای که خودروسازان ژاپنی با خودروسازان ایرانی داشته اند، اگر تحریم ها برداشته شوند، فرصت های جدیدی برای این همکاری ها به وجود خواهد آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ