مدافع چپ اسبق پرسپولیس بار دیگر روبروی این تیم و یحیی گل محمدی قرار خواهد گرفت و در انتظار فرصتی ویژه از سوی خمس خواهد ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیروکمان که در چهار دوره اخیر بازی‌های المپیک نماینده داشته است برای ورود دوباره به این بازی‌ها مسیری سخت‌تر از همیشه پیش رو دارد که البته فرصت حضور در یکی از آنها از دست رفته است.
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
نایب قهرمان المپیک 2020 توکیو و دارنده دو مدال طلای جهان به دلیل مصدومیت در جام مِیجی شرکت نخواهد کرد، اما ژاپنی‌ها طبق قانون انتخابی‌شان این فرصت را به او دادند که شانس خود را در پلی‌آف برای رسیدن به دوبنده تیم ملی امتحان کند.
با درخشش در تیم فوتبال پیکان بود که سیاوش یزدانی مورد توجه زلاتکو کرانچار و مدیران سپاهان قرار گرفت.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در سالروز خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با اشاره به اینکه اجرای برجام هنوز امکان‌پذیر است، نشان دادن اراده سیاسی لازم از سوی شرکای غربی توافق را لازمه آن دانست.
دروازه‌بان پیکان با انگیزه زیاد کار خود را جلو می‌برد ومنتظر به دست آوردن فرصت دوباره از سوی مجتبی حسینی است.
مانوئل فرناندز پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت، دوباره به فهرست تیم فوتبال سپاهان راه پیدا کرده است.
مدیرعامل استقلال فرصت زیادی برای تامین منابع مالی و پرداخت بدهی‌های هنگفت این باشگاه ندارد.
فرصت به ستاره ایرانی بایر لورکوزن نرسید و این تیم با شکست تلخ دیدار با موناکو را پشت سر گذاشت.
جوان اول سپاهان فرصت بیشتری نسبت به هفته‌های قبل و بازی در دربی اصفهان به دست آورد.
نخستین تجربه حضور در ترکیب برای مدافع مس رفسنجان با بسته ماندن دروازه این تیم مقابل ذوب همراه شد.
ستاره ایرانی فاینورد احتمالا یکی از نفرات اصلی تیمش مقابل توئنته خواهد بود.
باشگاه پاری سن ژرمن به لیونل مسی مرخصی‌ای ویژه داده و او از این فرصت برای تعطیلاتی کوتاه در کوه‌های آلپ به همراه خانواده‌اش استفاده کرده است.
حمید مطهری و تیمش جام حذفی را با قرار گرفتن مقابل فجر سپاسی آغاز می‌کنند.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، می‌گوید فعلا باید صبور باید تا بار دیگر به دنیای فوتبال برگردد.
کاپیتان پرافتخار سال‌های گذشته‌ پرسپولیس امروز به طور کامل در تمرین سرخ‌ها شرکت کرد.
دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا از ابتدا مقابل لگانس به میدان خواهد رفت.
پرسپولیس در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که سرخ‌ها هفته گذشته بدون امتیاز از زمین خارج شدند و بازی سرنوشت‌سازی در اصفهان دارند.
حضور دوباره کارلوس کی روش در تیم ملی ایران بار دیگر فرصت نمایش را به مهدی ترابی وینگر پرسپولیس داد و این بازیکن در دیدار مقابل اروگوئه عملکرد قابل توجهی داشت.
مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در دیدار با ویزلا نیمکت‌نشین است.
ستاره ایرانی فاینورد در دیدار مقابل هیرنفین نیمکت‌نشین است.
نوزدهمین پویش ملی ایران، دیار نفس برگزار می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ