مهرداد محمدی فرصت عالی برای گلزنی در دومین حضور در ترکیب استقلال را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بخش مجازات و سلبی لایحه عفاف و حجاب برای عده بسیار کمی از افراد جامعه چون گروه‌های سازمان یافته، سلبریتی‌ها و مروجان بی‎‌حجابی است.
مدافع چپ اسبق پرسپولیس بار دیگر روبروی این تیم و یحیی گل محمدی قرار خواهد گرفت و در انتظار فرصتی ویژه از سوی خمس خواهد ماند.
کمیته داوران در هفته دوم لیگ برتر برخی داوران را برای نخستین بار در این فصل انتخاب کرده است.
مهدی عبدی می‌تواند از خلوت بودن اسکواد پرسپولیس در پست مهاجم نهایت استفاده را ببرد.
آندری لونین، دروازه بان اوکراینی در ترکیب اصلی رئال مادرید به مصاف اتلتیک بیلبائو به میدان رفته است.
داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی، حداکثر تا ۲ روز فرصت دارند به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.
داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی، حداکثر تا دو روز فرصت دارند به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.
امیرحسین اسفندیار در قهرمانی آسیا حضور نخواهد داشت.
شهریار مغانلو اولین گل فصل را وارد دروازه تراکتور کرد.
خبرنگاران با مراجعه به آدرس my.gov.ir می‌توانند اقدام به فعال سازی بسته اینترنت کنند و این فرایند برای مدت یک ماه در دسترس خواهد بود.
بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت ایران، کلیه صادرکنندگان محصولات پتروشیمی، پالایشی، فولادی، فلزات اساسی رنگین و فرآورده­های نفتی مکلف به عرضۀ در سامانه نیما شدند.
دارندگان پرندگان هدایت پذیر از دور (پهپادهای) غیر نظامی تنها دو ماه فرصت برای پلاک کردن پهپاد خود دارند و بعد از این تاریخ، فقط در موارد خاص ثبت پلاک صورت می‌گیرد.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: قانون جدید انتخابات، فرصت برابر را برای نامزد‌ها در استفاده از امکانات عمومی فراهم می‌کند.
تیم ملی زنان ایران حالا فرصتی ایده‌آل را برای صعود به مرحله دوم انتخابی المپیک 2024 پاریس پیش‌روی خود دارد.
بارسا در سه بازی بعدی خود کار چندان سختی پیش رو ندارد(به غیر از بازی با بتیس) در حالی که تقویم رئال بسیار دشوار است. به خصوص که بارسا در سه بازی پیش رو زودتر از رئال به میدان می رود.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: امیدوارم که بتوانیم با رسیدن به شرایط ایده‌آل همچون سال‌های قبل که 12 مدال آسیایی و جهانی را به دست آوردیم، باز هم افتخارآفرینی کنیم.
مدافع ملی پوش سیتی هنوز به شرایط ایده‌آل مدنظر سرمربی تیم نرسیده و برای دومین بازی متوالی فرصت بازی پیدا نکرد.
سنگال در شرایطی که مالکیت توپ را در اختیار انگلیس طی دقایق گذشته از بازی می‌بیند، شانس بزرگی برای فرو ریختن دروازه پیکفورد داشت که آن را از دست داد.
بعد از پایان حسرت‌بار جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای تیم ملی ایران و مهدی طارمی، این مهاجم حالا با انگیزه بیشتر و در شرایطی ایده‌آل فرصت جبران اتفاقات گذشته را دارد.
وحید امیری و مهدی ترابی از فرم ایده‌آلی که از آنها سراغ داریم دوره شده‌اند.
مهاجم ازبکستانی پیکان در مصاف با آلومینیوم فرصت ایده‌آلی را برای گلزنی و کمک به پیروزی تیمش از دست داد.
مهاجم ازبکستانی پیکان در مصاف با آلومینیوم فرصت ایده‌آلی را برای گلزنی و کمک به پیروزی تیمش از دست داد.
مهاجم هلندی تازه‌وارد سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال گلزنی در اولین حضور در ترکیب پرسپولیس است.
هم‌اکنون نه تنها چشم‌انداز روشنی برای سینمای هنری و تجربی وجود ندارد بلکه شرایط ناامیدکننده و بحرانی است، خاطرنشان کرد: دوام آوردن فیلمسازان مستقل تا به الان بدین معناست که آن‌ها فقط نفس می‌کشند و در زمینه تولید هم باید بدون تعارف بگویم که تولید‌های درست و حسابی در طول سال شاید به اندازه انگشت‌های یک دست هم نرسد... مدت‌هاست که یک سری افراد ثابت مدیریت فرهنگ و سینمای کشور را برعهده دارند. پس چه زمانی قرار است مدیران تغییر کنند و مدیران جدید با فکر‌ها و ایده‌های نو جای آن‌ها را بگیرند تا اگر قرار باشد حمایتی هم از فیلمسازان صورت بگیرد به همه فرصت برابر داده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ