سه نفر قصد ورود به سینما قدس سیرجان برای تماشای کنسرت گرشا رضایی بدون خریداری بلیط را داشتند که توسط عوامل ورودی و نگهبانی از ورود آن‌ها جلوگیری شد. پس از بحث و ایجاد تنش شکل گرفته بین این افراد و عوامل سینما تعدادی از شیشه‌های ورودی سینما توسط آن‌ها تخریب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری یک نفر از عوامل اصلی حمله مسلحانه به مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
ما نه می‌فهمیم و نه جرئت جسارت داریم بلکه بسیار امیدواریم که در جریان تصویب برنامه هفتم توسعه جزء جزء آن از موهبت سایبرنتیکی برخوردار شود و با این روش مدرن و شاید پست‌مدرن مسائل اصلی کشور مانند ناترازی آب، انرژی، اسراف در همه شئون، نشست زمین، درگیری با همسایگان زیاده‌خواه یا ارتجاعی کشور، آب‌وهوای آلوده، آسیب‌پذیری در مقابل حوادث طبیعی مانند زلزله و تلفات جاده‌ای کشور سر و سامان بگیرد.
حمله تروریستی به حرم شاهچراغ منجر به شهادت ۱۳ تن و زخمی شدن ۲۵ تن شد و عامل اصلی حمله در درگیری با نیروهای انتظامی و امنیتی کشته شد.
عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان‌های گلستان و مازندران دستگیر شد
رئیس اتاق تهران عوامل عدم دستیابی به اهداف سند چشم انداز ۲۰ ساله را تشریح کرد.
با عادی‌سازی روابط بین تهران و قاهره، مصر امیدوار است که ایران به‌عنوان یک بازیگر تعدیل‌کننده رفتار‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در غزه عمل کند. به‌هرحال، این روز‌ها مصر و قطر اقدامات سنگین دیپلماتیکی را برای برقراری آتش‌بس انجام می‌دهند تا تنش‌ها بین حماس و جهاد اسلامی که مورد حمایت تهران هستند با اسرائیل برقرار شود. کاتزمن می‌گوید: «هر بار که اسرائیل و گروه‌های مسلح در غزه درگیر می‌شوند، احتمال تشدید تنش بیشتر می‌شود. این مسئله می‌تواند انگیزه اصلی مصر برای این نزدیکی بالقوه به ایران باشد.»
محفل انس و معرفت زائران ایرانی در مکه مکرمه با گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و بیان راه های خودشناسی برای رسیدن به خداشناسی و وصال «یار» برگزار شد.
در پی درگیری طایفه‌ای و وقوع تیراندازی در یکی از مناطق شهر اهواز؛ ماموران پلیس ۱۲ متهم اصلی این تیراندازی‌ها را شناسایی و دستگیر کردند.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از پایان درگیری دسته جمعی در محله نواب تهران و دستگیری عامل اصلی این درگیری خبر داد.
مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی درباره راهکارهای کوتاه و بلندمدت مهار تورم، اصلی ترین عامل ایجاد تورم‌های سالهای اخیر را رشد نقدینگی مازاد بر رشد تولید دانست.
اهواز - فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری ۱۴ نفر از عاملان اصلی درگیری مسلحانه طایفه‌ای که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن دو تن دیگر در این شهرستان شده بود، خبر داد.
محققان بعد از ۵۰ سال تحقیق عامل اصلی نابودی ازدواج‌ها را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس فرد ربوده شده آزاد و عامل اصلی این گروگانگیری که با حضور ماموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیده بود در درگیری با ماموران از ناحیه پا مجروح و دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب ۱۵ تیری کشف شد.
فرزین با بیان اینکه اختیارات لازم برای مدیریت بازار ارز اخذ شده است، گفت: عامل اصلی نوسان در نرخ ارز آزاد، فضاسازی‌های رسانه‌ای است و با راه انداختن بازار مبادله ای ارز وضعیت آرام خواهد شد.
فرزین با بیان اینکه اختیارات لازم برای مدیریت بازار ارز اخذ شده است، گفت: عامل اصلی نوسان در نرخ ارز آزاد، فضاسازی‌های رسانه‌ای است و با راه انداختن بازار مبادله ای ارز وضعیت آرام خواهد شد.
رئیس جمهور کوبا ریشه درگیری ها در اوکراین را به سیاست های تهاجمی آمریکا و ناتو نسبت داد.
عوامل تعرض به نوجوان زرین دشتی در دادگاه کیفری یک استان فارس با مجازات‌های سنگین مواجه شدند و عامل اصلی تعرض به این نوجوان به اعدام و ده سال حبس محکوم شد.
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: کسری بودجه، رشد پایه پولی و کاهش صادرات نفت از عوامل اصلی رشد تورم در ایران است.
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز در اطلاعیه‌ای از دستگیری تعدادی از عناصر اصلی انسداد آزادراه کرج قزوین، تعرض و آسیب و حمله به عوامل فراجا و همچنین سرقت سلاح سازمانی نیروی انتظامی خبر داد.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از دستگیری عامل اصلی قتل مجید عبدالباقی خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان اعلام کرد: عامل قتل مجید عبدالباقی برادر حسین عبدالباقی مالک و متهم اصلی پرونده متروپل صبح امروز در مخفیگاه خود در شهرستان کارون دستگیر شد.
ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه روز جمعه مورخه ششم خردادماه، اشرار کوردل به صورت ناجوانمردانه‌ای با سلاح کلاش به سمت خودروی شخصی سرهنگ دوم «عباس راه انجام »، یکی از مأموران جان برکف پلیس پیشگیری دلگان که به همراه خانواده، در حال طی مسیر در محور ایرانشهر به دلگان بود شلیک و از صحنه متواری می‌شوند که متأسفانه بر اثر این تیراندازی سرهنگ دوم راه انجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
متخصصان آمریکایی چگونگی تاثیر عوامل خطر در مرگ و میر ناشی از سرطان را در سطح جهان بررسی کردند. استعمال دخانیات، مصرف مواد الکلی و شاخص توده بدنی بالا (BMI) بزرگترین عوامل موثر در این موضوع هستند.
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری که منجر به قطع عضو یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران شده بود، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ