رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با انتشار دهندگان تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی گفت: برخی افراد سودجو با تبلیغات فریبنده و غیرواقعی و با هدف درآمدزایی در فضای مجازی کاربران را به سمت و سوی این صفحات هدایت کرده و با ترفند‌های مختلف اقدام به تصویر برداری از آن‌ها می‌کنند و بدون درنظر گرفتن حریم شخصی افراد به هر قیمتی قصد رشد و دیده شدن دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ چولکی با بیان اینکه هنگام عقد قرارداد چنانچه فرد حقیقی طرف قرارداد می باشد باید به صورت دقیق احراز هویت شود، خاطرنشان کرد: هنگام عقد قرارداد فرد یا افرادی که مشخصات آن‌ها در قرارداد ذکر می‌شود می بایست حتماً حضور فیزیکی داشته باشند.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیاتی پلیس سایبری کشور علیه تارنماهای فضای مجازی با موضوعات همسریابی خبر داد.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به ایام اربعین گفت: مجرمان سایبری در هر مناسبتی با ترفندهای جدید به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند.
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: مجرمان سایبری با خیال اینکه در ایام تعطیل، دسترسی هموطنان به خدمات انتظامی، بانکی و قضایی با محدودیت مواجه است، عموما در ایام پایان هفته و به خصوص روز‌های منتهی به تعطیلات نسبت به افزایش ترفند‌های مجرمانه خود اقدام می‌کنند.
رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا فراجا گفت: تبلیغ و انتشار اپلیکیشن‌های جعلی یکی از مهم‌ترین شیوه‌های مجرمان سایبری برای سوءاستفاده از قربانیان است.
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا توضیحاتی درباره ماجرای هشدار پلیس فتا به حجاب عوامل سریال «نیسان آبی» ارائه داد.
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا توضیحاتی درباره ماجرای هشدار پلیس فتا به حجاب عوامل سریال «نیسان آبی» ارائه داد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از کشف ۲۲ میلیون عدد داروهای کمیاب و نایاب و شناسایی محل دپوی بیش از ۴۰ میلیون داروی غیرمجاز خبر داد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در آستانه آغاز امتحانات دانش‌آموزان هشدارهایی را در خصوص فعالیت سودجویان سایبری به بهانه فروش سوالات امتحان و … ارائه کرد.
رئیس پلیس فتای فراجا نسبت به پیامدهای اجاره کارت‌های بانکی هشدار داد.
رئیس پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی در خصوص برخورد با رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد.
رئیس پلیس فتا از ۵۰۰ اقدام عملیاتی پلیس در مقابله با بی‌حجابی خبر داد.
معظمی عنوان کرد: متخصصین سایبری پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پس از شناسایی مجرم در فضای مجازی، اطلاعات هویتی متهم را به دست آورده و پس از تشریفات قضایی مجرم در یکی از مناطق غرب تهران بزرگ دستگیر شد و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس انقلابی همه کارها را در نزد خود کوچک می‌داند، گفت: پلیس فتا باید برای به روز رسانی تجهیزات خود از نخبگان دعوت کند.
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس انقلابی همه کارها را در نزد خود کوچک می‌داند، گفت: پلیس فتا باید برای بروز رسانی تجهیزات خود از نخبگان دعوت کند.
سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به فرصت طلبی کلاهبرداران اینترنتی در زمان ثبت نام خودرو ادامه داد: برخی آگهی‌های فروش با قیمت‌های اغواکننده و دروغین و یا زمان تحویل فوری چند روزه، کلاهبرداری بوده و قصد فریب شهروندان را دارد. همچنین برخی از افراد سودجو نیز خود را فردی دارای ارتباط با واحد فروش شرکت‌های خودروساز معرفی کرده و از ان طریق ادعا می‌کنند که می‌توانند با دریافت مبلغی خودرو را خارج از نوبت برای متقاضیان تهیه کنند که شهروندان باید نسبت به این موارد نیز هوشیار باشند.
ورود پلیس فتا به حذف ایمیل‌های مهم فیفا به فدراسیون
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز، کمیاب، تاریخ مصرف گذشته و فاسد خبر داد.
رئیس پلیس فتا پایتخت در خصوص فرصت طلبی کلاهبرداران در شب یلدا هشدار داد.
معاون اجتماعی پلیس فتا از ورود پلیس به ماجرای هک شدن حساب کاربری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو اعلام کرد: با توجه به اینکه داروی Eylea (Aflibercept) ۴۰ mg/ml یخچالی بوده و شرایط نگهداری آن بسیار حائز اهمیت است، تهیه و مصرف این دارو از شبکه‌های اجتماعی منجر به عوارض شدید از جمله نابینایی شده است، بنابراین مورد از سوی سازمان غذا و دارو به منظور پیگیری و برخورد به پلیس فتا اطلاع رسانی شد.
رئیس پلیس فتا فراجا از تکمیل زیرساخت های سامانه همیاران پلیس فتا خبر داد و گفت: هم اکنون ۲۴ هزار همیار پلیس فتا فعال داریم.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه مجرمان سایبری در هر مناسبتی به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند، در خصوص ترفند جدید کلاهبرداران در ایام اربعین حسینی هشدار داد.
رامین پاشایی، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا هشدار داد: هرگونه پیامک از شماره شخصی کلاهبرداری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ