نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس درباره دستگیری عوامل مسمومیت دانش‌آموزان بحثی صورت نگرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه تاکنون در سطح رسانه‌ها و شنیده‌ها از محافل سیاسی منتشر شده، این است که برخی چهره‌های درجه اول دولت و مجلس قبل (حسن روحانی، اسحاق جهانگیری و علی لاریجانی) نیرو‌های نزدیک به خود را تشویق به نام‌نویسی و حضور در عرصه انتخابات کرده‌اند؛ اما خبری درباره کاندیداتوری خود این چهره‌های شاخص منتشر نشده است.
هادی طحان‌نظیف گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد.
در بخش مربوط به هزینه های دفتر چرا از فضای مسجد یا مکان‌های عمومی یا از نیروهای داوطلب استفاده نمی‌کنند؟ چطور در ارزش‌های دیگر می‌خواهند برگردند به صدر اما در این فقره "مهریه به نرخ روز"ند؟!
نایب رئیس مجلس گفت: مجلس درباره لایحه عفاف و حجاب وقت‌کشی نکرده بلکه معتقد است این لایحه نقص‌هایی دارد که باید با چکش‌کاری نقایص آن برطرف شود و بازدارندگی لازم داشته باشد.
دیروز که عکس قالیباف را دیدم، یاد آن روز و آن لبخند لاریجانی افتادم با این تفاوت که حریف قالیباف خیلی به دردسرش نیانداخت و سر و ته قضیه را با یکی دو افشاگری دم‌دستی هم آورد.
رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای برای وزیر خارجه این کشور، وی را تهدید کرد اگر به احضاریه کنگره پیرامون تحقیقات درباره خروج از افغانستان عمل نکند، ممکن است بازداشت شود.
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در خصوص طرح ادعاهای نادرست توسط روابط عمومی مجلس و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اطلاعیه ای صادر کرد.
نماینده نوشهر گفت: در جلسه غیرعلنی یکشنبه مجلس درباره دستگیری عوامل مسمومیت دانش‌آموزان بحثی صورت نگرفت.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما جلسات زیادی با مسئولان دولت برگزار کردیم و در همه این جلسات هشدارهای لازم را درباره گرانی‌ها و راهکارهای کنترل ارز به دولتمردان دادیم.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس درباره بازداشت وریا غفوری گفت: ورود به اینکه این شخص اگر در این موقعیت بازداشت می‌شد یا نمی‌شد یا شخص دیگری، تحلیل‌هایی است که برخی در فضاهای مختلف بیان می‌کنند. تحلیل نمی‌تواند جای اجرای قانون و اعمال قانون را بگیرد و تحلیل‌ها نباید جامعه ما را در انضباط، برقراری نظم و پیگیری حقوق عامه مورد مخاطره قرار دهد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی درباره ممنوع‌الخروج کردن دانشجویان هنجارشکن در دستور کار صحن یا کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس قرار ندارد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره دانشجویان بازداشتی، گفت: به صراحت می‌گویم هیچ دانشجویی در دانشگاه بازداشت نشده، شاید در بیرون دانشگاه بازداشت شده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره دانشجویان بازداشتی، گفت: به صراحت می‌گویم هیچ دانشجویی در دانشگاه بازداشت نشده، شاید در بیرون دانشگاه بازداشت شده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره دانشجویان بازداشتی، تاکید کرد: به صراحت می‌گویم که هیچ دانشجویی در دانشگاه بازداشت نشده است؛ شاید در بیرون دانشگاه بازداشت شده، اما در داخل اصلاً چنین چیزی نبوده است.
نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که مجلس در خصوص معضلات اجتماعی و چالش‌های اخیر با تکیه بر حکمت، معرفت و شناخت از وضعیت جامعه، تدابیر مناسب اتخاذ کند.
نظام الدین موسوی درباره پیگیری وضعیت خبرنگاران بازداشت شده از سوی مجلس گفت: این مسئله را در مجلس پیگیری می‌کنیم البته من معتقد به این نیستم که بگوییم یک صنف، صنف خاصی است و هر کاری کرد مجاز است.
چنارانی در خصوص بازداشت تعدادی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران طی چند روز اخیر و پیگیری این بازداشت‌ها از سوی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صد در صد مطمئن باشید اگر وابستگی خاصی به گروهک و یا جایی نداشته باشند، یک رأفت بسیار خوبی شامل این عزیزان هم می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس درباره تعداد دانشجویان بازداشت شده طی روز‌های اخیر با بیان اینکه «اطلاعی در این زمینه ندارم» اظهار کرد: در جلسات با وزرای مربوطه گزارشی اخذ خواهیم کرد و اگر نیاز به ورود کمیسیون باشد، قطعاً ورود خواهیم کرد.
یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر هیاتی از این کمیسیون به زاهدان خبر داد و درباره تعداد بازداشتی ها در ناآرامی‌های اخیر گفت: با توجه به اینکه اکثرا اولین بار بود که در صحنه حضور داشتند، آن‌ها با هماهنگی دستگاه‌های اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با اخذ تعهد آزاد شدند.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس، توضیحاتی درباره وضعیت بازداشت شدگان حوادث اخیر کشور ارائه داد.
حسینی درباره این که برخی از نمایندگان عنوان می‌کنند وزیر راه و شهرسازی باید به مجلس بیاید و در خصوص عملکرد مشاورش که بنا بر اتهاماتی بازداشت شده است پاسخگو باشد و این بیماری که مطرح می‌شود وی دارد، بهانه‌ای بیش نیست، گفت: خیر چنین چیزی نیست. ایشان واقعا بیمار بودند.
چندی پیش معاون پارلمانی رییس جمهور درباره بازداشت اخیر یکی از مسوولان وزارت راه گفته بود: با هر فرد متخلفی در هر وزارتخانه و دستگاهی برخورد خواهد شد.
به دنبال توئیت جدید توانگر نماینده مجلس در خصوص ارتباط منظم یکی از نماینده‌های مجلس با سایت‌های تفرقه‌افکن، ویدیویی جدید از رائفی‌پور با همین موضوع، در حال بازنشر گسترده در فضای مجازی است.. / منبع: چندثانیه
بازار حدس و گمان‌ها در این باره به شدت داغ شده، تا جایی که وزیر صمت از طراحی پنج روش برای واردات خودرو خبر می‌دهد و دیگران درباره بازه قیمتی این واردات و حتی تعداد آن هم اظهارنظر کرده و ادعا‌هایی مطرح می‌کنند؛ ابهام‌هایی که احتمالا به زودی پاسخ خواهند یافت؛ اما قابل قبول نیست که در فرایند تعیین شروط این واردات، تنها به مقوله تنظیم بازار دقت شود و ملاحظات دیگر از جمله نظرات پلیس مورد توجه قرار نگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ