سردار آزمون آماده بررسی تمامی پیشنهادهای جدیدش در نقل‌وانتقالات تابستانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم ملی از برنامه خاص برای برتری ژنرال هشت ستاره ایرانی مقابل تیلور آمریکایی خبرداد.
کمیته مسابقات سازمان لیگ برای برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر با چالش های عجیبی مواجه شده است.
مدیرعامل صنعت نفت آبادان با حضور در برنامه زنده «مجله فوتبال» در شبکه خبر در خصوص آخرین تحولات تیم خود و‌ فوتبال ایران اظهار نظر کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، برنامه تمرینی خاص و به شدت پر فشاری را برای بازیکنان این تیم طراحی کرده است.
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشور با بیان اینکه تا زمان تامین ارز مورد نیاز برای واردات قطعات خاص و مواد اولیه و ملزومات وارداتی، خودروسازان از برنامه تولید در نظر گرفته شده عقب خواهند ماند، گفت: شاید تا امروز به دلیل وجود قطعه و مواد اولیه در مسیر تامین و انبار، خودروسازان توانسته باشند برنامه تولید ابتدای سال را محقق کنند، اما با وجود مشکلات موجود، قطعا برای ادامه روند تولید خودرو به مشکل خواهند خورد.
شهریار افندی زاده با اشاره به برنامه ریزی همه جانبه وجامع برای ارائه خدمات شایسته درجابه جایی زائرین اربعین ازفراهم‌آوری امکانات مقتضی درشبکه راه‌های مواصلاتی باهدف ارتقای سطح ایمنی خبر داد.
صمد مرفاوی که برنامه ویژه ای برای تیمش در نظر گرفته تا در مسابقات جام ملت‌های جوانان موفق به کسب نتیجه شوند، امروز یک برتری یکطرفه را مقابل تیم پاس تجربه کردند.
مهرداد طهماسبی می‌گوید کادرفنی هوادار از قبل برنامه داشت که برای پنالتی‌ها او را به زمین بفرستند.
مدیرنامه ابرستاره پرتغالی درآمدی نجومی از عربستان کسب کرد.
مدیرنامه ابرستاره پرتغالی درآمدی نجومی از عربستان کسب کرد.
رضا درویش معتقد است باید از همین حالا به تیمی که برای قهرمانی‌اش برنامه ریزی شده تبریک بگوید!
ملی‌پوش کشتی ایران با تایید موضوع تغییر وزن خود برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، گفت: با یک برنامه کارشناسی شده باید به یکی از وزن‌های ۸۶ یا ۹۷ کیلوگرم بروم.
رئیسی اواخر هفته گذشته به کردستان سفر کرد و در برنامه سفر خود از بازار سنندج نیز دیدار کرد. روزنامه‌های همشهری، ایران، وطن امروز، فرهیختگان و خراسان به عکس رئیسی و مرد شیرینی فروش اختصاص یافت.
رئیسی اواخر هفته گذشته به کردستان سفر کرد و در برنامه سفر خود از بازار سنندج نیز دیدار کرد. روزنامه‌های همشهری، ایران، وطن امروز، فرهیختگان و خراسان به عکس رئیسی و مرد شیرینی فروش اختصاص یافت.
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: محور امتحانات کتاب درسی تعریف شده است و سوالات تستی نیست که دانش‌آموز باید مهارت تست‌زنی و مدیریت زمان و نکته‌های خاص توجه کند.
سعید چلندری درباره انتشار اخباری مبنی بر انجام پرواز‌های خارج از برنامه برای خروج عده‌ای خاص از کشور اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده.
ملی پوشان شاغل در باشگاه‌های داخلی کشور از پایان هفته جاری در تمرینات تیم ملی ایران شرکت می‌کنند.
منچسترسیتی یکی از اعضای تیم پزشکی‌اش را با نروژ همراه کرده است تا شرایط ارلینگ هالند، ستاره این تیم، را زیر در نظر داشته باشد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در یک برنامه ویدیویی برای توضیح تاکتیک‌هایش از یک بازی فوتبال رومیزی معروف استفاده کرد.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت میبایست قبل از مراجعه به موسسه ذیربط، برای اطلاع از برنامه زمانی و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش حتماً به درگاه اطلاع‌رسانی موسسه یا ارگان معرفی شده محل مصاحبه نیز مراجعه نمایند.
ژاوی پس از یک فصل بدون جام، برای ساختن یک بارسلونای ترسناک برنامه‌ای خاص دارد.
جلسات مدیر برنامه‌های چند بازیکن خاص لیگ برتری با ادمین‌های کانال‌های پر طرفدار باشگاه‌ها در فضای مجازی نقش ویژه‌ای در افزایش مبلغ برخی قراردادها داشته است.
شرکت بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم تعلیق نماد معاملاتی شرکتهای سرمایه‌گذای استانی سهام عدالت در بورس خبر داد. این نمادها تا چه تاریخی تعلیق شدند؟
جشنواره جهانی فیلم فجر روز گذشته در فیاپف به ثبت رسید. حالا این جشنواره در کنار جشنواره‌های معتبر جهانی به ثبت رسیده و مزیت‌های زیاد و البته مسائل خاص خود را هم دارد. وقتی در قاعده‌های جهانی قرار می‌گیریم، در شرایط جدیدی هم قرار می‌گیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ