مهرداد طهماسبی می‌گوید کادرفنی هوادار از قبل برنامه داشت که برای پنالتی‌ها او را به زمین بفرستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان با تجربه لیگ برتری بعد از نجات از حادثه آتش سوزی مراحل درمانی اش را طی می کند.
عاملی، امام جمعه اردبیل تصریح کرد: بعضی خیال می‌کنند که پایه‌گذار اندیشه ولایت فقیه حضرت امام (ره) است و لذا می‌گویند نظریه ولایت فقیه اندیشه ایرانی است، به همین جهت در لبنان عده‌ای حزب‌الله را که تمام برنامه‌های خود را با ولایت فقیه تنظیم کرده حزب ایرانی می‌دانند، جناب سیدحسن نصرالله در پیام خود به کنگره اظهار داشت: اصلی‌ترین نظریه‌پرداز ولایت فقیه از خود لبنان و از کرک نوح توسط محقق کرکی شروع و در زمان شاه طهماسب در ایران عملیاتی شده است، پس چگونه می‌توان گفت این نظریه، نظریه ایرانی است، این نظریه قبل از امام توسط محقق کرکی، نراقی و اعاظم علمای شیعه مطرح و بر آن استدلال شده
دروازه دولاب یکی از دروازه‌های حصار طهماسبی بود که در بخش شرقی تهران قرار داشت. مکان این دروازه در تقاطع بازارچه حاج نایب‌السلطنه و خیابان ری و مدخل ورودی این بازارچه بود.
مهدى طهماسبى با مجموع ٨٢٥ کیلوگرم رکورد مجموع آسیا را در دسته ٩٣- کیلوگرم شکست و در رده دوم گروه B ایستاد.
علی طهماسبی سرپرست تیم فوتبال هوادار معتقد است تیم‌های تهرانی سبب شده‌اند، تا در تهران شرایط برای برخی تیم‌ها دشوار شود.
طهماسب مظاهری گفت: چیزی که امروز در کشور شاهد هستیم تورم ما سالانه ۳۰ تا ۴۰ درصد رشد کرده و رشد تولید سالانه ۲ تا ۳ درصد، یا باید رشد تولید را بالا ببریم یا رشد نقدینگی را پایان ببریم.
خیابان لاله‌زار قدمتی به درازای تاریخ تحول پایتخت دارد. زمانی تنها یک باغ خارج از حصار طهماسبی بود و به‌مرور به یکی از شلوغ‌ترین و پررفت‌وآمدترین خیابان‌های تهران تبدیل شد. روزگاری مدرن‌ترین خیابان تهران نام داشت و بسیاری از اولین تجربه‌های مدرنیته را در حافظه خود ثبت کرده است.
علی طهماسبی، سرپرست هوادار می‌گوید از حضور تماشاگر در نیمه نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس استقبال می‌کنند اما این تصمیم برعهده شورای تامین است.
راحله طهماسبی سروستانی که پیش از این به عنوان اولین دریانورد زن ایران مورد توجه رسانه‌ها و مسئولان کشوری قرار گرفته بود، اینبار بعنوان اولین کاپیتان زن ایرانی برای استان فارس افتخار آفرینی کرد.
مهدی قایدی می توانست در دقایق ابتدایی باز قدر اشتباه طهماسبی را بداند ولی ضربه او به گل تبدیل نشد.
فرهاد طهماسبی گفت: در دولت سیزدهم، تیم اقتصادی از همان ابتدا ضعیف چیده شد و متاسفانه مجموعه ناکارآمدی در راس کار قرار گرفتند و از طرفی، رییس جمهور هم به جای ترمیم و اصلاح این تیم، حمایت بیش از اندازه از آن‌ها دارد و پشت‌شان قرار گرفت و با این کار، آقای رئیسی از ضعف حمایت می‌کند.
کنایه‌های خنده‌دار عروسک بچه با فرهاد آییش و ایرج طهماسب را مشاهده می‌کنید.
گلر جوان هوادار اولویت در ضربات پنالتی را به مهرداد طهماسبی دروازه‌بان باتجربه این تیم می‌دهد که در دقایق پایانی به جایش وارد زمین شد.
در شرایطی که همانند بازی‌های نیم فصل دوم هوادار، محمدرضا خالدآبادی جوان در چارچوب دروازه بود، مهرداد طهماسبی برای ضربات پنالتی وارد زمین شد.
وبسایت حسن روحانی در گزارشی خاطره طهماسب مظاهری، رئیس اسبق بانک مرکزی از دوره ریاست خود بر بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی را که در کتاب خاطراتش آورده بود، رد کرد.
احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران پای میز نقد اقتصاددانان با موضوع گفتگو درباره چالش‌های اقتصادی روز ایران نشست. در این نشست ۵ ساعته که به میزبانی سیدمحمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران برگزار می‌شد، رضا راعی، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، سعید لیلاز، اکبر کمیجانی، شاپور محمدی، طهماسب مظاهری، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، حجت‌الاسلام انصاری، آلبرت بغزیان، حمید ابریشمی و حمیدرضا حاجی‌بابایی رییس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
محمدرضا خالدآبادی جلوتر از میلاد فراهانی و مهرداد طهماسبی در چارچوب دروازه هوادار ایستاد.
دروازه بان تیم هوادار پس از یک وقفه نسبتا طولانی در مسابقات لیگ برتر از حال و هوا و روند آماده سازی تیمشان صحبت می کند.
ملی‌پوش پاورلیفتینگ ایران به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا رسید.
سرپرست هوادار می گوید دنبال درآمدزایی با تغییر زمین محل بازی نیستند و مصاف‌شان با شاگردان ساپینتو در دستگردی برگزار خواهد شد.
سرپرست هوادار نسبت به دو اتفاق دیدار با پرسپوليس روی سکوها و البته چمن معترض است.
اتفاقی که به تازگی رخ داد، نشان داد احتمالاً کل مجموعه و همه عروسک‌های جدید و قدیم به عنوان اموال صداوسیما تصور شده است. ایرج طهماسب مجموعه‌ای تازه در نوروز امسال از طریق شبکه نمایش خانگی ارائه کرده که یک شوی رسانه‌ای با امضای خودش در دکور، دیالوگ‌ها و سایر جزئیات اجراست اما نامش «کلاه قرمزی» نیست، بلکه «مهمونی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ