رضا درویش معتقد است باید از همین حالا به تیمی که برای قهرمانی‌اش برنامه ریزی شده تبریک بگوید!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تختی در گفتگو با خبرنگار «کیهان ورزشی» گفت: «هیچ‌چیز نمی‌تواند مرا خوشحال کند؛ پول، مدال طلا، عشق و حتی عشق! نسبت به این مردمی که به فرودگاه آمده‌اند، احساس شرمندگی می‌کنم. راستی چقدر محبت بدهکارم؟! من چرا باید کشتی بگیرم؟! چرا باید همراه تیم مسافرت کنم تا سبب این همه مراجعت باشم؟ اگر پاسخ به این پرسش را می‌دانستم من هم می‌توانستم ادعا کنم، چون دیگران هستم...
پیشکسوت استقلال با اشاره به مشکلاتی که این تیم برای شروع فصل بیست و سوم لیگ برتر دارد گفت: تا وقتی که پول نباشد هیچکس نمی‌تواند برای این تیم کاری انجام دهد.
علی موسوی مهاجم سابق استقلال گفت: آقای خطیر آمد تا به استقلال کمک کند اما دیگر خبری از او نیست! خطیر نمی‌تواند کاری کند. مشکل استقلال بودجه است مگر خطیر میلیاردر است که بتواند بودجه تزریق کند. استقلال به پول نیاز دارد تا بتواند بازیکن بخرد و مشکلاتش را حل کند اما هیچ یک از مسئولان برای این تیم کاری نمی‌کنند.
لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق ناپولی، پس از ترک این تیم هنوز هیچ پیشنهاد جدیدی دریافت نکرده است.
سرمربی موفق پرسپولیس به هیچ عنوان نمی‌تواند تیم فصل آینده اش را بدون علیرضا بیرانوند تصور کند.
ژوائو فلیکس با توجه به بی‌تمایلی چلسی به دائمی کردن قراردادش به اتلتیکو مادرید برخواهد گشت ولی باشگاه اسپانیایی هم مصمم به فروش این مهاجم پرتغالی است.
آدریانو، ستاره سابق خط حمله اینتر و تیم ملی برزیل گفت، تماشای مسابقات اینتر را به هیچ قیمتی از دست نمی‌دهد و این تیم می‌تواند لیگ قهرمانان را ببرد.
مربی ویارئال معتقد است رئال غیرقابل پیش‌بینی‌ترین تیم دنیاست و هیچ زمانی را برای بازی برابر این تیم نمی‌توان مطلوب دانست.
به گفته یاسر المسحال، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، تیم ملی زنان فرانسه مقصد بعدی هروه رنار است.
راننده تیم مرسدس معتقد است هیچی تیمی در فرمول یک 2023 نمی‌تواند با ردبول رقابت کند.
پپ گواردیولا در نشست خبری بازی با لایپزیش گفت که هیچ فشاری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان روی خودش حس نمی کند و تنها رئال است که هر سال از آن توقع قهرمانی دارند.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از شکست مقابل نساجی از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.
قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار می‌شود که شاید سه تیم دیگر ترجیح بدهند با الهلال رودررو نشوند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعجب می کنم چرا به جلسه کمیته انضباطی دعوت شدم، چون هیچ اعتراضی به کادر فنی فولاد نداشتم.
مربی تیم فوتبال پیکان معتقد است داوران به خاطر اشتباه در بازی‌های این تیم، هیچ فشاری را متحمل نمی‌شوند و به همین دلیل پیکان از این موضوع ضرر می‌کند.
محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: خارجی‌های پرسپولیس درست تغذیه شوند استقلال که هیچ، هر تیمی باشد نمی‌تواند جلوی پرسپولیس دوام بیاورد.
کارشناس فوتبال انگلیس معتقد است تیم ملی فوتبال ایران هیچ واکنشی برای جلوگیری از حملات نداشته است.
اکنون به جرات می‌توان گفت در آستانه برگزاری اولین بازی تیم ملی فوتبال در ساعت 16 و 30 دقیقه امروز –دوشنبه- مقابل تیم ملی انگلستان در ورزشگاه بین‌المللی «الخلیفه» فوتبالیست‌های ایرانی، نمی‌توانند تنها بر روی مسائل فنی و فوتبالی تمرکز داشته باشند. حتی شاید بتوان گفت آن‌ها از نظر ذهنی، درگیر در مسائل سیاسی و فشارهای مجازی هستند که در روزهای گذشته بر آن‌ها تحمیل شده است. هر چند کیروش در هیچ یک از بازی‌های ابتدایی که در سه جام جهانی گذشته مربی‌گری کرده، نباخته است اما شاید این بار ورود نابهنگام سیاست بر ذهن و روان فوتبالیست‌های ایرانی این طلسم را برای او بشکند.
«‌کی‌روش هیچ تفاوتی بین بازیکنان قائل نیست و هر کسی که تلاش کند و عملکرد خوبی داشته باشد، از چشم او پنهان نمی‌ماند.»
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: لیگ برتر سختی در پیش داریم و تیم‌ها با تمام وجودشان در زمین حاضر می‌شوند.
کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: به خوب یا بد مدیران کاری ندارم اما این نوع مدیریت‌های کوتاه مدت به سود هیچ تیمی نیست.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، ماندن کریستیانو رونالدو در اولدترافورد را به طود طرفین توصیف کرد.
در یکی از جذاب ترین بازی‌های هفته سوم، گل گهر در ورزشگاه خانگی خود میزبان سپاهان بود که در این بازی اگرچه سپاهان تا دقیقه ۸۷ پیروز میدان به حساب می‌آمد اما گل علیزاده همه چیز را به تساوی کشاند.
مرتضی کرمانی مقدم می‌گوید اگر اجازه حضور تماشاگران را بدهند هیچ تیمی نمی‌تواند مقابل پرسپولیس دوام بیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ